bonzsur,
Bazsinak:
pro:
a co2 normák miatt doglik meg a motorteljesitmeny. hulye eu, a motorokban
sokkal tobb lenne....!
kontra
- a megemelt nyomatek tulzottan terhelheti a mech alkatreszeket (pl1: a
65
lovas clio dcik elso szeriajaban gyarilag hajlottak el a hajtokarok, mert
a
80 lovast tul kevesse butitottak). pl2: a 2es Lagger 1.9 dcije konnyen
tudott 270 helyett 350 Nmt (es 120 helyett150 lovat), csak a valto 300-ra
volt mertezve -- igy 20-50e km utan kifingottak a valtok. bontottan 200e,
garit felejtsd el.
- a CE minosites semmit nem jelent, a Dekra vagy TUV viszont igen, ha
lenne.. . en olyat tennek bele, (csak az olyan a Superbbe valami 120 ezer
Ft lett volna (125-->150 Le) Az ero erzete meg ugyis valahol 200-250 Le
felett kezdodik... :-) 1,7 tonnahoz... ugyhogy kihagytam)
djtiszy
|