1. |
5 millios Laguna (mind) |
22 sor |
(cikkei) |
2. |
Olajevo autok (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
3. |
re: re: Tesztecske: Chevrolet Lacetti (vs. Ford Focus) (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
|
+ - | 5 millios Laguna (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Az 5 millios konstrukcioban 1.250.000,-Ft az
>onero. A fennmaradt 3.750.000-at 84 honap
>alatt fizeted ki 12,21% kamattal, havi cca
>67.000,-Ft-os reszletekben. Ez 5.600.000,-Ft
>Ez osszesen 6.850.000,-Ft
Slendrian voltam, elnezest kerek.
A keszpenzes ar 5.040.000 Ft. Renault Credit finanszirozasnal ebbol meg
tovabbi 400.000 Ft jon le, tehat a vetelar 4.640.000.
Bar a Renault finanszirozasnak eleg erdekes feltetelei vannak (pl. futamido
vege elott felmondva meg az indulaskori 400.000-es kedvezmenybol is vissza
kell fizetni idoaranyosan, meg igen magas kamat...)
Erzesem szerint a keszpenzes arat massal behitelezve a futamido vegere
meg
jobban is johet ki az ugyfel
Egyebkent max. 5 eves reszletet vallalok be, amig azt nem birom, inkabb
nem
cserelek autot.
Udv, Bazsi
|
+ - | Olajevo autok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Nagyon meglepett, hogy a Porsche Hungaria es a VW szerint is elfogadhato,
hogy egy 8 millios PDTDI Passat 1000 km alatt elfogyasszon 1 liter olajat...
Egy baratunknak adtak ezt a valaszt, mikor reklamalt...
>nem kellett soha utantolteni egy cseppet sem.
>Ezek mind paraszti egyszerusegu 8V motorok.
Direkt irtam le a pontos motor tipust, az emlitett Renault motorok nem
tekinthetők tul reginek.
Sot anno a Twingom az egyik legelso 16 szelepes volt az orszagban, hala
egyik listatarsunknak :-)
A mostani Megane-om meg az egyetlen hazai szeria reszecskeszuros 1.9 dCi,
hala ugyanannak a listatarsnak ;-)
Udv, Bazsi
|
+ - | re: re: Tesztecske: Chevrolet Lacetti (vs. Ford Focus) (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
"A csaladban van ket 16V auto is, ket Opel, ezekbe egy olajcsere-periodusban
1-2 litert utan kell tolteni, hogy a minimum felett maradjanak (azaz akar
bo
2 litert is megesznek 15 ezer km alatt, mert a csere utan a maximumon van
a
szint), pedig az egyikben alig 70 ezer km van (a masik 160 ezer korul jar)."
Az olajfogyasztast nem lehet egyertelmuen a 16 szelepes konstrukciok nyakaba
varni. Volt a csaladban 2db 16 szelepes japan auto (az egyik megvan meg)
olajcserek kozott 0 olajfogyasztassal. De teny, hogy az ujabb konstrukciok,
konstrukcios hibak miatt, altalaban tobb olajat esznek mint a regebbi
verdak.
udv.
|
|