Triznyak
Koszi a valaszt!
Az egeszben a rohej az hogy a szerviz ahol voltam nem tegnap nyitott hanem
mar
evek ota nagy hire van a kornyeken dieselek teren. Namost ha ok azt kertek
hogy
hideg autoval alljak oda, akkor ez sokat mondhat roluk.
Mondjuk azert nem volt ez gyanus nekem , mert ha a motor bemelegszik, akkor
tenyleg konyebben forgat az onindito (lelkesebben), viszont a hotagulasok
miatt
nem veszlodik el a nyomas?
Itt most azzal is lehet ervelni hogy ugyanannyira tagul a motorblokk is
mint
a
dugattyu + szemmering.
Szoval?
Gyenge akksi eseten mi a helyzet?
Szabi
|
Sziasztok!
: volt olyan wartburg, ahol az akkumulátor töltöttséget
: egy ledekből álló "izzósor" mutatta.
: és a 12Voltos trabanton is volt ilyen
: melyik típusnál volt?
A '85-os evjaratu Trabant 601 de luxe -omban gyarilag vala. De nem az
akkumulator toltottsegi szintjet mutatta, hanem a pillanatnyi fogyasztast.
NDK zsargonban "ege'rmozi"-nak hivtak. A gugli elso talalata:
http://www.ldm-tuning.de/artikel-6191.htm
Udv,
marky
|