Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1188
Copyright (C) HIX
2001-08-04
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Alfa (mind)  38 sor     (cikkei)
2 Re: kipufogo javitas (mind)  22 sor     (cikkei)
3 Rere: cd (mind)  23 sor     (cikkei)
4 unimog (mind)  6 sor     (cikkei)
5 Jet -20 Ft (mind)  16 sor     (cikkei)
6 Re: Taljan VS. VW (mind)  42 sor     (cikkei)
7 Land Rover (mind)  7 sor     (cikkei)
8 Cuore (mind)  7 sor     (cikkei)
9 mar megint szidjak (mind)  63 sor     (cikkei)
10 kisautok (mind)  24 sor     (cikkei)
11 kiralysag (mind)  11 sor     (cikkei)
12 szokik (mind)  14 sor     (cikkei)
13 >Van ket ismerosom is akiknek diesel Jettajuk van. [... (mind)  27 sor     (cikkei)
14 Re: a tulaj minden ....saga (mind)  8 sor     (cikkei)
15 RE: keresgeles-kisautok (mind)  24 sor     (cikkei)
16 Galant V3000 (mind)  28 sor     (cikkei)
17 Nemetorszag (mind)  26 sor     (cikkei)
18 Defender (mind)  40 sor     (cikkei)
19 Cibie lampa (mind)  5 sor     (cikkei)
20 Uj Mondeo (mind)  21 sor     (cikkei)

+ - Alfa (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves fogash and All!


>Nagyon az Alfa-rajongok mellett jarsz, ha az Alfa Romeo-
>rol neked a piacozok agyonszaggatott halal 75-osei, 33-
>asai, vagy Giuliettai ugranak
>be. Az ugyanilyen koru nemet "csodak" volnanak az Opel 
>Rekord 2.3D, az Audi
>100 (C2, a szivar elotti szeria), a 123-as Merci es 
>tsai... Azokat miert
>nem imadja olyan keves ember?

Ezt kikerem magamnak! Ha meglessz a lokharito, akkor 
nyugodtan odaallok egy 2-es Golf melle! Ezek nem 
hulladekok, csak nem foglalkoztak veluk. Az Alfa topicban 
hany 75 V6, GTV maniakus van?!?!!

>A nagy budos  jo minden auto, ami nemet vagy olasz 
>vagy akarmilyen!
>Az a te bajod, hogy ha Alfarol beszelunk, nem ugrik be a 
>145, 146, 155, 156, 164, 166, GTV, Spider, csak a mar 
>korabban emlitett ocskavasak. 

Fogash! Ezek meg mar nem fajtiszta Alfak, hanem Fiatositott 
joszagok, amiket el is lehetett adni, mert volt 1.4TS 
(Anyukam! minek nagyobb motor?) Van 1.6-os 105 pacival. 
Szoval ezek egyre inkabb divatAlfak! Na jo a 155 es a 
GTV/Spider kivetel. Sajna egyre inkabb marketingesedik ez a 
marka is.

>Nincs az a perverz allat, aki azert vesz autot,
>mert imad az ut mellett szerelni...

Dehogynem! Skodalista rulez! :))))

Bye

Frescho
+ - Re: kipufogo javitas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Vlad, kosz az infot!

Idokozben, surgos leven a dolog, tegnap a Kipufogo klinikaban (Fogarasi ut 
vege) csinaltattam meg, ahol ugyan az arrol nem tudok nyilatkozni olyan 
tekintetben, hogy az sok volt-e vagy sem, de viszont gyorsak es keszsegesek. 
A minoseg majd kesobb derul ki, de fel ev gari van.

Udv:
Bence

>From: "Vlad\(x\)" >
>
>Most hirtelen nem talalom az urge adatait, de ha mesz kifele a pesti >uton 
>es elhagyod a suzuki szalont rakoskeresztur kozpont utan, akkor >jobbra az 
>elso utcanal mar ki lesz tablazva, hogy kipufogo szerviz. >Nekem a 
>wartburgon csinaltak teljes cseret, jol es olcson dolgoztak.
>
>Udv
>Vlad(x)

_________________________________________________________________
Get your FREE download of MSN Explorer at http://explorer.msn.com/intl.asp
+ - Rere: cd (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sokcsokit!


> Sziasztok, Csoki Laci!

> Bingo! :-)

> Mi erdekel pontosan?

Minden! :-) Eloszor is, hogy sikerult-e a project.

Kulonben, Soma, tegnap Pasztor Dani megmutatta, hol lax. Kecskemeten
jartunk tegnap, de mivel idore mentunk Tiszakecskere, nem volt idonk
minitalalkozot szervezni. Bar meg egyszer eszembe jutottal, amikor
Beka a Jet kutnal minden kulonosebb ok nelkul leallt es igen
beparaztam. Aztan tobbszor ez nem fordult elo, ugyhogy teged sem
hivtalak.

> A 801-es es 806-os Autoban irtam a temarol.

Koszi. Probaltam az archivumban keresni, de nem leltem.

scsLLAT
+ - unimog (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)


>Oke. Ez esetben az Unimog a koronazatlan kiraly :-)))
Persze foleg az uj, amin fel perc alatt at lehet szerelni a kormanyt az
egyik oldalrol a masikra :-)

A'kos
+ - Jet -20 Ft (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

tegnap megy az asszony tankolni a Jetre (nala volt a PIN kod, meg mindenfele
egyeb adatok), fizetne a kutnal (Jet, Gyormroi ut), mondja, hogy igenybe
akarja venni a -20 Ft-os kedvezmenyt.
Mire a kutas: Itt olyan nincs, de ha volt is, akkor mar lejart... Felhivom a
Jet ugyfelszolgalatat, mire a holgy: el az akcio, jo kuton voltam (csak 5
Jet kuton ervenyes), menjek vissza reklamalni.
Kinyomtatok mindent a netrol (adatok, levelek), megyek a kutra, keresem a
fonokot, - aki eppen nincs ott. Keszseges az eppen fonok, es kiderul, hogy
uj kutas van, akinek ez az elso napja, es nem tudott rola.
Egy telefon utan kifizetik a visszajarot.

Csak azt nem tudom, miert nekem kell az igazam utan jarni?

Koli
+ - Re: Taljan VS. VW (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> A Jettas ismeros most valami uj VW-n, esetleg egy keveset ment Boran
> gondolkozik. Azt azonban o is tudja, hogy valoszinuleg az mar nem fog
> annyit birni mint a mostania.

Hát igen. Ezek a PD TDI motorok, amelyek kihozzák akár a  150 LE-t is
egy 1.9-es motorból, olyan nagy turbonyomással dolgoznak, hogy egyesek
szerint jó, ha 150ezret elmennek...

Másrészt aki ragszkodik a VW-hez, az ha egy kicsit is gondolkodik (azaz
megpróbál racionálisan dönteni, mert egyébként úgyis mondjuk Alfát venne
:))) ), nem vesz VW-t vagy Audit, hanem ugyanannyiért egy sokkal jobban
felszerelt Skodát vagy Seatot. Pl. a Skoda Octavia 1.8T nem sokkal kerül
többe, mint egy alap A3 1.6. Minoségbéli különbségek meg nem igazán
vannak. (Ja és a Skodát kevésbé lopják, ócsóbb a kaszkó...)

Teny, hogy az utobbi idoben az olaszok
> felfejlodtek, a nemetek meg talan le, de nem ertem miert nem lehet
> elfogadni, hogy x evvel ezelott tenyleg sokkal jobb volt a VW a
Fiatnal.

Még egy dolog, ami talán részben szintén okolható az öreg olaszok
megbízhatatlanságáért. Amikor még a II-es Golfok is full fapaodsak
voltak, sot az egyik haverom most vett 92-es Passatot, amelyben még elso
el. ablak sincs, addig az olaszoknál nem ritka a sokkal régebbi, 8x-beli
Ritmo sem, amelyik tele van mindeféle elektromos kacattal, amelyek ugye
könnyeben leszenk kontakhibássak, mint a kézi ablaktekero. :))))

Az olaszellenes tábor figyelmét felhívnám arra is, hogy a sokak szerint
oly masszívnak és megbízhatónak tartott régi Ladák is Fiat konstrukciók.
(Az egy más dolog, hogy ezek az autók max. KGST viszonylatban voltak
megbízhatóak :)) )

>
> Az olasz dizajnrol meg csak annyit, hogy a Fiat Multipla egy ritka
ocsmanyra
> sikeredett darab.

Lehet, bár nekem tetszik, viszont a kategóriájának (Zafira, Scenic,
Picasso...) legpraktikusabb és legkihasználhatóbb autója szerintem.

Üdv,
Gabi
+ - Land Rover (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Tegnap lattam egy tv-reklamban:

75% of the world is covered by water.
The rest is Land.......Rover


AR 155 2.0TS16V Super
+ - Cuore (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>>nekem az nem coure sportivo vagy mi a szar ha a kocsit az
>>elso kerekek hajtják.
>A coure sportivo nem szar kerlek fogd vissza magad
Tenyleg nem szar, sot. Viszont nem coure, hanem C U O R E Sportivo


AR 155 2.0TS16V Super
+ - mar megint szidjak (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Hasonlokrol (biztositekgondok, kontakthibak, hibas
>muszerfali kijelzok, stb.) tudok beszámolni Fiat Regattánál.
Biztos en vagyok a hulye, de nekunk volt egy Regata  85S, 1.5os
karburatoros motorral, es az osszes kontakthiba 3 ev alatt egyszer jott
elo: a futoventillator ilyen kvazi-elektronikus kapcsolasu volt, es az
szarozott. Szetszedtem, kitisztitottam, kontaktspray, aztan ujabb 8 evig
semmi gond vele...(8evesen jott elo eloszor a hiba)

>pl az inditomotorban is kellett szenkefet cserelni, meg nem
>sokkal kesobb az egesz meghalt.
Az onindito szenkefei ugy fogynak, ahogy inditozol. Ertelem szeruen ha
sokat inditozol, jobban fogy. Ezt meg a golfisten is igy csinalja. Ha egy
 szerelo meg nem nezi meg, mielott osszerakja, arrol nem az auto
tehet. Itt jon a karbantartas, amirol mar sokat irtam: csak jo olcso
legyen, ezert nem szabalyozza fel a kommutatorokat (amin a szenkefe fut),
nem cserel bronzperselyeket a forgoreszen, nem zsirozza meg a bendixet,
persze hogy 5 perc alatt szetesik a "javitott" onindito. Levi, cafolj meg,
ha nem igy van!

>Na meg mellesleg ugy rohadt tiz evesen, hogy nemcsak a
>kuszoboket kellett cserelni meg foltozgatni a lemezeket,
>hanem peldaul csodalkozott a karosszerias, hogy miert nem
>estek le eddig az elso ulesek az utra.
A rozsdaval a Fiat konszern a Ritmo/Regata paros levaltasakor szamolt le,
amikor a Tipo/Tempra teljes karosszeriaja horganyzott lett. Ezt akkor a
nemetek kozott is egyedul csak az Audi csinalta, o is csak reszben (a
kaszni legveszelyesebb x %-at) Igy aztan a 10eves Tempramat meg lehet
nezni: egy rozsda van rajta a b.e. index felett egy 7mm atmeroju
felholyagosodas...

>Meg pl klassz elmeny volt reggel 7-kor a Kerepesi -
>Hungaria keresztezodesben lampanal indulaskor amikor
>egyesbe akartam tenni, letort (eltort) a kuplungpedal.
A mostani Golfban (es az ugyanerre a platnira epulo minden autoban) muanyag
az egesz kuplungpedal. Kivancsi leszek, mennyire fog eloregedni 10 eves
korara...

>Kulon jo volt, hogy a csaj [...] mar ranezesre se bizott a verdaban. :(((
1.) igazan jo kondiban lehetett a kocsi
2.) igazi szakertot talaltal, aki a kosz vastagsaga alapjan meg tudja
mondani a megbizhatosagot :))
3.) ne vedd magadra, de a mai lanyok 95%-a (lehet, hogy alabecsulom) a leg
csilli-villibb szoci autoba se ulne be, mert az nem meno... Ez trend. :(((

>Persze egy ujabb Alfa biztos sokkal jobb.
NA AZE'R A'M!!!                        :)

>156-on gondolkodtam is nemreg, csak meg 4 M korul voltak a 3 eves
>2 literesek, V6 pedig ritka es meg dragabb.
Teny, hogy az eladasok tulnyomo resze 1.6-os. Az is 120LE, a tobbsegnek
eleg. Also hangon olyan 3M korul mennek a 98-as 1.6-ok, ennel 1 egesszel
dragabb lenne a 2.0?

>Amugy talan a ketezres motor kategoriajaban relative jobbnak szamit. Vagy
Nem olvastad az egesz hetet-mult hetet? Ez a _relative jobb_ mindosszesen
150LE-t, 187Nm-t, hengerenkent 4 szelepet, ket gyertyat, valtozo szivo- es
kipufogo oldali vezerlest, valtozo szivocsohosszt, hengerenkenti
befecskendezest jelent. A Toyota Yaris istenitett motorja egy ennel
szerenyebb konstrukcioval, es 75 helyett 68 LE-s literteljesitmennyel lett
az ev motorja 2000-ben...


AR 155 2.0TS16V Super
+ - kisautok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Felado :  [Hungary]
>Temakor: keresgeles-kisautok ( 21 sor )
>Osszeszedegetem par kiasauto adatait, de nem teljes a lista
>es az erdekelne, hogy hol lehetne meglelni a tovabbi adatokat?
>Ami hianyzik:
>- peuget 206/306 uj autok arai
>-   307 technikai adatok, arak
>- Opel corsa arak
>- citroen xsara, saxo arak
En nem hagynam ki a Puntot sem, minosegeben, tulajdonsagaiban nem marad
alatta a felsoroltaknak. Ja es ha a Saxo-t beveszed, akkor a P106 is oda
valo!

>Erdekelne meg egy ket cim, ahol hasznalt autok arait lehet meglesni.
www.hasznaltauto.hu
www.hasznaltautok.hu
www.expressz.hu
illetve autos oldalak linkgyujtemenyei
www.auto5.hu
www.totalcar.hu

Sok sikert!

AR 155 2.0TS16V Super
+ - kiralysag (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>>A Defender pedig az igazi terepjarok koronazott kiralya.
>Oke. Ez esetben az Unimog a koronazatlan kiraly :-)))

bebeee, az en papam uygis erosebb....

Ha mar terepjaras, akkor miert nem Ural? Vagy Tatra 8x8 kerekkeplettel? Az
terepjaro, amikor a 85fokos siratofal aljan belefurodik a homokba, de csak
hajt, hajt, igy aztan a teljes elejevel (szelvedo aljaig) turja maga elott
a foldet...

AR 155 2.0TS16V Super
+ - szokik (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Erdekeset muvel a szomszed 120-as Skodaja. Szokik a kormanymu.
>  Eloszor nem hittem en sem, de bebujtam alaja es lattam, ha lassan
>  tekered a kormanyt akkor szokik. Az a bronzbol keszult felanya most
>  volt cserelve igy ez nem lehet ludas. Ha az allito csavart egeszen
>  meghuzom akkor nagyon nehezen forog a kornay (ez normalis) de ekkor
>  is szokik. Valakinek valami otlete azon kivul, hogy vegyen ujat?
Mit ertesz az alatt, hogy szokik? Nekem, amikor mar nagyon ki volt kopva a
kormanymuvem, akkor csinalt olyant, hogy a bronz anya egyszeruen ugrott
egyet a csigan. Az ilyen kormanymunek kozepen kisebb a holtjateka mint a
szeleken, ezert mindig csaknem alatekert kormanynal tudott ugrani.
Bontottam bele egy masik kormanymuvet... Vagy lehet venni uj csigat is az
uj anya melle.

AR 155 2.0TS16V Super
+ - >Van ket ismerosom is akiknek diesel Jettajuk van. [... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

ismerosom
>is akinek Fiat Regatta szinten diesel.

Ezen a listan csak a diesel Regata/Ritmo ugrik be, ha autorol
beszelunk?!?!?!?! Ezeket talan 86-ig (?) gyartottak, manapsag tehat a
legfiatalabb darabok is 15 ev fele jarnak. Ennek az evjarat-kategorianak az
arsavja valahol 0-300eFt kozott jar. Mint ilyen (kovezzetek meg, de akkor
is leirom), minimal-kozlekedesi eszkoz, buszberlet arban.
Sajnos ezek azok az autok, amelyek markatol fuggetlenul (tisztelet a keves
kivetelnek) egy kalap szart ernek, addig kell veluk menni, amig van rajta
muszaki, aztan mehetnek a kukaba. Nem erdemes ezekre 100ezret kolteni, mert
attol sem lesz jobb semmivel, es eladni is csak 20 ezerrel dragabban lehet.
Ordogi kor, amibol allatira nehez kitorni, mert a kocsira koltott minden
forint sarba dobalt penz.
Szerintem 500eFt alatt nem lehet olyan autot kapni, amibol aztan ki lehet
szallni, es egy-ket evvel fiatalabbat lehet venni. Sajnos...
De olasz auto tobbek kozott:
Fiat Tipo, Tempra, Uno, Punto, Bravo, Brava, Croma, Coupe, Barchetta,
Marea,
Lancia Delta, Dedra, Thema, Y, Kappa,
Alfa Romeo 145, 146, 147, 155, 156, 164, 166, Spider, GTV

Keretik autos ujsagokban, neten, autoskartyabol utananezni, melyikek ezek,
es ha az olasz autok jonnek szoba, ne feltetlenul a Regata 1.7D-re
asszocialni...

AR 155 2.0TS16V Super
+ - Re: a tulaj minden ....saga (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> 1.)Aki babusgatja az autojat, az csak ugy hobbibol is megnezi, ellenoriz
> 2.)Aki nem babusgat, de odafigyel az autora, az csak a szukseges
> 3.) Az igazi f@sz. Inditas utan azonnal padlogaz, olajcsere szazezrenkent

4.) Azok az ********ok akik barkit besorolnak a fennti 3 kategoria
egyikebe...

jts
+ - RE: keresgeles-kisautok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Temakor: keresgeles-kisautok ( 21 sor )
>Idopont: Wed Aug  1 10:03:11 CEST 2001 AUTO #1186
>- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

>Sziasztok!

>Passziv olvasobol atmennek aktiv kerdezobe...
>Osszeszedegetem par kiasauto adatait, de nem teljes a lista
>es az erdekelne, hogy hol lehetne meglelni a tovabbi adatokat?
>Ami hianyzik:
>- peuget 206/306 uj autok arai
>-   307 technikai adatok, arak

Szia!
Ha adsz egy posta cimet, a Peugeot-os dolgokban kuldok neked tajakoztatot.
Prosi, arlista, stb...

Udv:
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
    *** IMIcro§oft ***
   
 Ékezet & HTML=OK!
 *** ICQ 57488458 ***
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
+ - Galant V3000 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 [Hungary] irta:

„esetleg egy Galant V3000 ....”

Kedves Tamas!

Meselj legyszi iziben errol a geprol! Mikortol meddig 
gyartottak? Vagy meg most is van ilyen, csak hozzank nem 
jut el? 

Hol lehet ilyenhez hozzajutni? Akar kulfold is erdekel. Nem 
tudtam, hogy ilyen letezik, de most beinditotta a 
fantaziamat! Alomauto-szagu a dolog.
Foleg ha az alabbiak igazak:

Ez a 3000GT / Dodge Stealth-fele biturbo motor? Hany loeros 
a Galantban? Negykerekmeghajtas, negykerekkormanyzas, aktiv 
futomu (rulez!!!) ebben is van? Belul olyan, mint a sima 
Galant?

Mennyire karbantartas-igenyesek ezek a dolgok? Egyaltalan, 
vannak valakinek szervizelesi tapasztalatai ilyen cuccokkal 
felszerelt Galanttal, 3000GT-vel? Koltsegek, alkatreszek, 
esetleg szallitas Japanbol, megbizhatosag, stb. Elore is 
kosz, ha megosztana! Izgatottan varom a valaszokat!

K malac
Ford Mondeo V6 Ghia
+ - Nemetorszag (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 [Germany] irta:

„A szomszedom is ahogy nyugdijba ment es a gyerekek 
kirepultek, vett egy ezust Porsche 959-est es egy 600-as 
Merci coupe-t. Neki megvalosultak a gyerekkori autoalmai. 
Minden nap latom, ahogy beulteti a nemetjuhasz kutyajat es 
elmegy autokazni. Nem is tudja az a kutya, milyen "kutya 
jo" dolga is van... Azt nem tudom, mit fog csinalni, ha mar 
nem lesz meg a dog. Talan egy nyeretlen huszeves szoke...

Ja, azt nem mondtam, hogy mindez Nemetorszagban van... :-
))))”

Igen, mert ott kolbaszbol van a kerites es igy elnek a 
nyugdijasok :)
Itt meg ingyen tomegkozlekednek. Es nagyon szokta varni a 
postast?

Na es a tobbi szomszed mivel jar?

Viszont valamivel megleptel! A huszeves szoke nem resze az 
alapfelszereltsegnek? Nalunk mar szeria. Azert ebben a 
magyarok elobbre tartanak…

K malac
Ford Mondeo V6 Ghia
+ - Defender (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

:  [Hungary] irta:

„Nono... Lattam en mar karon varjut :)”

Meselj! Milyen karon, hol? 
Azert az UAZ se rossz gep (ld Somogybabod, bar azok nem 
teljesen szeriak).

Lassuk, mit mond egy szaktekintely. Condrix irta tavaly 
(valahogy beugrott, hogy van egy profi Land Cruiseres a 
listan, meg sivatag, meg az a legjobb, stb):

„Terepjaro:
Mivel mar 19. eve terepen dolgozom, van nemi tapasztalatom
terepjarougyben: legjobb a Toyota. Persze nem diszkoba 
jarni.
Mire ezt olvassatok, valahol Egyiptomban "tesztelek" egy 
Land
Cruisert, de ettol fuggetlenul, magamnak egy Defendert 
vennek,
csak a feeling miatt/”

Szoval akkor a Land Cruiser a legjobb (sajnos meg nem volt 
hozza szerencsem :( ), a Defender pedig a terepjarok Alfa 
Romeo-ja ;). Cuore outdoorivo!

 [Hungary] irta:

„K malac irta:
>A Defender pedig az igazi terepjarok koronazott kiralya.

Oke. Ez esetben az Unimog a koronazatlan kiraly :-)))”

Jo, jo, persze, meg van meg a 3 tengelyes Csepel, ami a 
Land Cruisereket huzza ki a sarbol :) meg a banyakban 
hasznalt domperek, amiknek meg a kerekagyat se eri fel az 
ember. :)

K malac
Ford Mondeo V6 Ghia
+ - Cibie lampa (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Frigyes, mi a velemenyed rola ? Forgalmaz ilyet valaki 
Magyarorszagon? A multkor Nemetorszagbol kellett hozatnom.

K malac
Ford Mondeo V6 Ghia
+ - Uj Mondeo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 [International] irta:

„Igy maradok egyenlore a Mondeonal, de ott is csak az elso 
ket sorozat. Az uj nagyon Passatosra sikeredett :(„

Ez nekem is nagy szivfajdalom :((((. Es mindez nyakon ontve 
New Edge Design-nal … en se vennek.

Attol fuggetlenul fantasztikus auto, kategoriajaban ar-
ertek aranya a legjobb (a V6-é plane), de valojaban mar 
inkabb nagykocsi, mint felso-kozep kategoriaju. Ez 
vonatkozik mind a meretekre, mind a kidolgozasi minosegre, 
csak az arra nem.

Es van benne egy par uj opcio, ami a korabbiakban nincs 
(xenon, fuggonylegzsak, menetstabilizalo, 18” alufelni,stb).

Szoval, ha lenne lehetosegem, lehet, hogy megis.

K malac
Ford Mondeo V6 Ghia

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS