Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1409
Copyright (C) HIX
2002-03-18
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Reflex (mind)  27 sor     (cikkei)
2 Uj Focushoz extrak (mind)  41 sor     (cikkei)
3 laguna (mind)  8 sor     (cikkei)
4 Autopalya (mind)  7 sor     (cikkei)
5 Az autosztrada (mind)  16 sor     (cikkei)
6 va:Escort (mind)  11 sor     (cikkei)
7 Hidraulikus rugozas? (mind)  11 sor     (cikkei)
8 BMW futomuve (mind)  14 sor     (cikkei)
9 Re: min sebesseg (mind)  10 sor     (cikkei)
10 Re: h (mind)  15 sor     (cikkei)
11 YU-n at Gorogorszagba (mind)  64 sor     (cikkei)
12 Re: pedalcsere (mind)  55 sor     (cikkei)
13 Bunti + ABS (mind)  10 sor     (cikkei)
14 autopalya min. sebesseg (mind)  18 sor     (cikkei)
15 feszites utoljara (mind)  14 sor     (cikkei)
16 Rugozas stb (mind)  30 sor     (cikkei)
17 Opel Corsa Easytronic-kal (mind)  4 sor     (cikkei)
18 Tunninggyertya (mind)  27 sor     (cikkei)
19 Nagyivo Fabia (mind)  25 sor     (cikkei)
20 Ajtozsanerok (mind)  20 sor     (cikkei)
21 re: durr video (mind)  20 sor     (cikkei)

+ - Reflex (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Attila irja:
>Igen egyszeru modszer, csak egy hosszu vonalzo es egy tars kell hozza:
>Tarsad logatja a vonalzot a 32 cm-es vegenel fogva, te pedig a 0 osztasnal
>tartod keszenletben a kezed ugy, hogy a ket ujjad kozott logjon le a
vonalzo.

    Tetszik, de csaloka a modszer, mert azt azert hozza kell tenni,
hogy az autoban tipikusan at kell tenni a labat a gazrol a fekre
(varosban eppen temposan haladok es elemugrik egy gyalogos,
vagyis nem a fek folott volt a labam).  Vagyis joval nagyobb
mozdulatot kell vegrehajtani, mint az 5 mm-re nyitott ket ujjam
osszeszoritasahoz. Raadasul a feknek is van tehetetlensege
(megha szazadmasodpercekben is merheto), nem veletlenul
kiserleteznek elektrohidraulikus fekrendszerrel az autogyartok
(lasd az uj Mercedesek).

    Udv:

            Zsolt

*********************************************************
Zsolt WIMMER - Ingénieur Recherche et Développement
Vision Objects - http://www.visionobjects.com
9, rue du Pavillon 44980 SAINTE LUCE SUR LOIRE
Tél.: (33) 2.28.01.49.50    Fax.: (33) 2.40.25.89.20
+ - Uj Focushoz extrak (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

Jovo heten fogok megrendelni egy Focus-t, egy par
kerdesem lenne:

Van erteleme Mo-n elso szelvedo futesnek? Kb. 50 eFt.
Nem fogyaszt ez tul sok aramot?
Szerintem Mo-n, telen, a meleg belso terrel leallitott
auton eleg ritka, 
hogy rafagy belulrol a para (ez az amit igazan
utalok), igy inkabb csak az altalanos, menetkozbeni
paramentesites miatt gondoltam ra.
Amugy lesz klima is. Az nem teszi jobba a helyzetet
paramentessegugyileg?


Vonohorog:
Mikor ecseteltem a kereskedonek, hogy 170 eFt-ert nem
akarok vonohorgot, akkor o elmondta, hogy ez mind
szep, 
hogy ugy gondolom, hogy ez joval olcsobban megoldhato,
csakhogy a facelift utani Focus-okon valami uj buszos
elektronika van,
amihez valo csatlakozast itt Mo-n eddig nemigen birtak
olcsobban megoldani (nincs meg utangyartott alk.?)
Amugy altalanossagban mennyire oke vonohorgot utolag
feltenni? Le kell kulon emiatt vizsgaztatni utana az
autot?

Utolag kartamasz vezetouleshez:
Talan ez hianyzik majd legjobban azokbol, ami csak a
Ghia-ban van. Lehet ilyet utolag, esztetikusan!,
betenni?

Udv
Saca

__________________________________________________
Do You Yahoo!?
Yahoo! Sports - live college hoops coverage
http://sports.yahoo.com/
+ - laguna (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok
Tudna valaki segíteni laguna computer szerviz utánni 
nullázásába (évjárat 94 motor 2000ccm RXE felszereltség)
Előre is köszönöm.
Üdv
Gábor

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: bpmnpr06.bixdc.broadband.hu)
+ - Autopalya (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

>Es szerinted mennyi ez a minimum? Esetenkent a belso sav(ok)ban
>valoban van ilyen, de a szelsoben soha.
Na ezt veletlen ismerem a kreszbol :-) . Csak az hajthat fel akinek a
jarmuve onerobol, minimum 60Km/h -t tud. Ennyi a legkisebb megengedett
sebesseg is, kiveve ha tabla nem enged meg kisebbet.
+ - Az autosztrada (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>> Az autosztrada az egy olyan tobbsavos gyorsforgalmi ut, melynek
>> nem csak max, de min sebessege is meg van hatarozva.

>Es szerinted mennyi ez a minimum? Esetenkent a belso sav(ok)ban
>valoban van ilyen, de a szelsoben soha

Autopalyara csak olyan jarmu mehet fel, ami sik uton tud tartosan 
70-el menni. A kepessegen van a hangsuly es nem azon, hogy 70 
alatt nem mehet. 
Most vicc jon !
Kedves Ifa - mondja a rendor - nyomjunk egy kis padlogazt !
Oke, 71 Km/h. Maradhat es tovabbi jo utata az eddigi 40-el.
Vagy a masik eset...
- Hat ez bizony csak 69-volt. Takarodjon az utrol !
--
Meszaros Geza
+ - va:Escort (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Nasfay Zoli kerdi...
> Mit hallok, Geza, eladtad az autod? 
Fajdalom, de eladtam. Jobban mondva, egy mas jellegu tranzakcio
melle tettem - raadaskent, ar nelkul. Frissen vizsgazva, zoldkartya, 
tornycsapagyak, lengokarok es az alvazon a hatso hossztartok
csereje utan. Most tavasszal tolti be a 15. evet. Egy jo embernel,
remelem, lesz meg par nyugis eve.
> Mit vettel helyette, vagy mit fogsz?
Semmit. Maradt meg alattam egy ceges Escort :-)
--
Meszaros Geza
+ - Hidraulikus rugozas? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szervusztok!

Voros Kalman irta:
>A nagy Mercik is hidraulikus (nem hidropneumatikus) rugózással
>készülnek, meg a teherautók, buszok.
Pneumatikust akartal irni, ugye?

    Udv!

--
HAÁSZ Attila --- mailto:
+ - BMW futomuve (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok, szia Zoli!

"...egy ismerosomnek regen volt egy Saab 900 Turboja (az
enyemnek a kb. 10 evvel idosebb elodje), amit egy E30-asrol cserelt le.
Szerinte a BMW a Saabhoz kepest ugy imbolygott az uton, mint egy
iszapbalna, pedig komfortra nem volt jobb."
"Egy jo allapotu capa 5-osbe is majdnem beleugrottam egyszer regen..."

-Meg kellett volna venned azt a capa otost, annak jobb a futomuve. :-)
Egyebkent milyen motorral nezted?

Udv,
B.B.
'85 E28 520i
+ - Re: min sebesseg (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

HIX AUTO #1408, Hajdu Csaba >:
>> Az autosztrada az egy olyan tobbsavos gyorsforgalmi ut, melynek
>> nem csak max, de min sebessege is meg van hatarozva.
>Es szerinted mennyi ez a minimum? Esetenkent a belso sav(ok)ban
>valoban van ilyen, de a szelsoben soha.

60km/h onerobol sik uton, mindegyik savban. Mindig.
-- 
Udv,
		  Hunter			-[HE 1.15beta8;]-
+ - Re: h (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

HIX AUTO #1408, :
>>Igaz is, probalt mar valaki gipszelt bal labbal vezetni? Sikerult?
>>Esetleg jo elokeszulet lehet a jobb lab gipszelesere :)))))
>Te is lenni veszpremi?

Ja. ;]

>Haveromnak nem reg vettek le a gipszet a jobb labarol, terdszalag szakadasa
>volt. Hat hetig volt rajta, az elso het utan mar vezetett.

Nekem boka-. Meg 2 hetem van, de a multkor mikor anyukam mellett ultem, hat,
a parkoloban viszketett a talpam egy kicsit... ;]
-- 
Udv,
		  Hunter			-[HE 1.15beta8;]-
+ - YU-n at Gorogorszagba (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi!

Nos, akkor par tanacs tolem is, bar egyesek szerint nem vagyok komponens a
temaban:

YU-ban a benzin 43-45 dinar kozott van (1 EUR kb = 60 DIN) tehat nem sokkal
olcsobb, mint Mo.-n, viszont rosszabb. Szoval inkabb tankolj tele a hatar
elott.

Szerintem a hataron jelents be 2-300 EUR-t. Ha kilepeskor errol lobogtatod a
bizonylatot, nem fognak Veled kotozkodni. A tobbit dugd el, de NE a
penztarcadba! :)) Ha a YU vamos okoskodik, hogy a nalad levo kp. nem eleg a
nyaralasra, lobogtass egy bankkartyat.

Szerintem 10-20 EUR-t feltetlenul valts be a hataron, mert pisileskor a WC-s
nenik kepesek EUR-ban otszoros arat kerni. A 10-20 EUR meg ugyis elmegy
utkozben uditore es egyebekre.

Ha YU-ban akarsz aludni, akkor a hatar utan aludj Szabadkan, legkesobb
Topolyan, majd onnan vezess at az orszagon. Baromi  a hotelek. Kiveve
1-2 belgradit, de azokat meg nem eri meg megfizetni. Ha kell, Szabadkan
ajanlok szallast.

A bankkartyat felejtsd el!

Most emeltek meg a bunteteseket kb. 10x nagyobb ertekure, ami tobbek kozott
azt jelenti, hogy baromi sok helyen mernek az autout mellett is. Foleg ahol
a lehajtosav miatt 60/80-ra van korlatozva a sebesseg. Jelenleg ha olyan
20-30-cal leped tul a megengedettet, akor kb. 6000 dinar, azaz 100 EUR
buntetesre szamithatsz. Ha jol belegondolsz, itthon Magyarorszagon sem
kevesebb. A rendorok eleg jol megvesztegethetok es inditasnak celszeru
felajanlani 1-2 doboz cigit, dobozos kolat/sort... onnantol mindjart
kedvesebbek.
Viszont ha rafutsz valami kivetelesen nagyon becsuletes rendorre, az nem
fogadhat el Toled devizat es el fog kuldeni a legkozelebbi benzikutra
penzvaltas celjabol...

Az egyebkent baromi sz@r allapotu autoutak meg magyar viszonylatban is
dragak a kulfoldi frsz-u kocsik szamara, de meg igy is jobban jarsz, mintha
Romanian at mennel. Ha az auto nem a Te neveden van, feltetlenul legyen
Nalad autoklubos meghatalmazas, mert erre kilepeskor neha rakerdeznek es ha
nincs szivatnak. Ceges auto eseteben celszeru kitolteni egy minden
nyomtatvanyboltban kaphato szemelygepkocsi menetlevelet.

Belgradban feltetlenul zard magadra a kocsit, mert rengeteg az
ablakomosasbol megelni probalo, es baromi eroszakosak a kulfoldi kocsikkal.
Ha nem adsz penzt, kepesek radnyitni az ajtot! Esetleg egyen Nalad 20-30 DIN
erre a celra.

Az emberek alapvetoen kedvesek egyebbkent csak baromi szegenyek es ezert az
ablakmosotol a rendorig mindenki le akar minden leheto bort huzni a
kulfoldiekrol. Nem ok tehetnek rola, hanem tobbek kozott a Hagaban "udulo"
volt "szeretett vezeruk" :(((

Kerdezz nyugodtan maganban!

Bar a ciganyok  sokkal jobban asszimilalodtak Szerbiaban mint Mo.-n -
rosszmajuan mondhatnank, hogy kisebb a kulonbseg a lakossag tobbi resze es
kozottuk -, azert sok atlag szerb is eleg lenezoen leciganyozza a nisieket.
A szallasok olyan "Macskajajj" szintuek :)))

Udv:
Gabor
AR-145
+ - Re: pedalcsere (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sokcsokit.

Nos, itt az ideje, hogy lelibbentsem magamrol a fatylat es egyuttal
Puruczki Tamas kerdesere is valaszoljak.

>Ket eve komoly balesetet szenvedett (Simsonnal ment es 1 autos nem
>adott neki elsobbseget). Akkor a jobb oldalara teljesen lebenult, de
>most, mar eleg jol helyrejott. Jelenlegi autojat lecsereli 1 uj
>automata valtosra. Mivel a jobb laba a baleset miatt 3 cenitvel
>rovidebb lett, igy a jobb cipojenek  talpa 3 centivel vastagabb. Az
>amugy is erzeketlenebb labaval igy vegkepp nem erezne a pedalokat.
>Szeretne atalakitattni az autot ugy, hogy a gazpedal a bal oldalon
>legyen es igy a "jo" labaval kezelne a pedalokat. A kereskedo ahol az
>autot veszi, ezt meg is csinalna, a kerdes csak az, hogy ez mennyire
>legalis ? Esetleg elotte kell-e engedelyeztetni valahol ?

Kulonfele indittatasok alapjan magam is fogalkozom ilyesmivel. Mar
tudniillik mozgaskorlatozott embereknek alakitok at autokat
(kezivezerles, pedalcsere, stb.).

A kerdes, hogy az ismerosod a balesete utan szerzett-e jogsit. Ha
igen, a jogsija melle kapott egy papirt, amit mindig benne kell
tartani es ami arrol szol, milyen mertekben atalakitott autot vezethet
csak. Pl. azt is elo szoktak irni, hogy max. 80 km/h-val kozlekedhet
es autopalyara nem mehet. Szoval ha a rendor megallitja, ezt meglatja,
eroteljesen elkezdi keresgelni az atalakitast. Ha nincs atalkitva,
baj. Ha at van alakitva, de nem legalisan, szinten gond. Ha elobb volt
jogsi, akkor azon mulik a dolog, hogy a rendor eszrevesz-e valamit. Ha
igen, orvosi vizsgalat. Kulonben a kovetkezo jogsihosszabbitaskor az
orvos ugyis ir majd valamit.

Atalakitast vegezhet minden arra bejegyzett vallalkozas. Peldaul az
enyem is. A beszerelendo segedberendezest tervezni ill. terveztetni
kell. Alapkovetelmeny, hogy csak olyan atalakitast szabad elvegezni,
hogy az autot barmikor, minden kulonos beavatkozas nelkul hagyomanyos
modszerrel is lehessen vezetni. Ha egy atalakitast elvegzek,
mubizonylatot kell adnom, ezzel es az autoval el kell slattyogni a
helyi KPM-hez, ahol legalizaljak a szerkezetet a mubizonylat, valamint
az alapjan, hogy az illeto mozgasserult ill. mozgaskorlatozott ember
az adott segedberendezest mennyire biztonsagosan tudja hasznalni. Az
autot nem vizsgaztatjak ujra (tehat feket, lampat, stb. nem neznek),
csak ezt. Ha minden OK, akkor kap az ember fia/lanya plusz egy KPM
pecsetes papirt, amit a forgalmiban kell tartani es a rendor megnezi.

Amiota volt az Arpad hidon az a csunya baleset, amit egy
mozgaskorlatozott, ittas ficko okozott, azota nagyon megszigorodtak a
rendorok es a KPM is ilyen tekintetben.

Kulonben egy "illegalisan" beszerelt segedberendezessel az autot az
idoszakos vizsgan le se vizsgaztatjak (persze, addig ki is lehet
szerelni).

Remelem valamit segitettem. Ha meg van kerdes, maganban szivesen.

scsLLAT
+ - Bunti + ABS (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

!Buenos Dias!

Ezuto szeretnem megkoszonni Lantos Tibornak es Fogashnak a reagalast a
villamos-elozesemre. Beszamolok a fejlemenyekrol, es nem elozok tobbet
villamost! :o)

Tovabba koszonom a kiigazitast az ABS roviditessel kapcsolatban is.

Adios,
Chucky
+ - autopalya min. sebesseg (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Autopalyara es autoutra csak olyan jarmu hajthat (Mo-n es Nemeto-ban, a
tobbi jogszabalyt nem ismerem), ami sik uton legalabb 60 km/h sebessegre
kepes. Tehat nem lehet letiltatni az IFA-t az autopalyarol, csak azert,
mert emelkedon 0,2 km/h-val megy, ha vizszintesen tud 60-at. A cseheknel
ilyenkor, ha nincsen kapaszkodosav, a csiga kamionosok veszvillogoval a
leallosavban mennek fol, ami szerintem egy jo otlet, bar valoszinuleg
tilos.

Egyebkent a nemeteknel is folynak kiserletek reggeli/delutani csucsban a
leallosavot is forgalmi savva valtoztatni (ipari kiallitaskor,
autoversenykor, egyeb nagy esemenykor ugyis ez van a kornyeken, de allando
rendori felugyelettel, kiteszik a "bitte Standstreifen mitbenutzen"
feliratu tablat).

Udv,
marky a germanhonba szakadt neme[s|csek] - 
+ - feszites utoljara (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Csaba, Te valamit nagyon felreertettel. Eszem agaban sincsen Teged vagy
barki mast adocsalassal vadolni. Pusztan azon morogtam, hogy a HIX AUTO-n
szep szammal talalni olyan irast, ahol a szerzo kozli, hogy o milyen
szabalyszegest kovetett el es hogy ez szerinte tobbe-kevesbe oke. Az
adocsalast azert hoztam fol, mert azt senki sem irna le, hogy "ma megint 2
milliot loptam" es hogy ez rendben van, mig "100-zal mentem a faluban"
tipusu cikkeket mar tobben is kuldtek :-(( es veletlenul a Te cikkednel
telt be nalam a pohar. Reszemrol a tema itt az AUTO-n lezarva.


Udv,
marky a germanhonba szakadt neme[s|csek] - 
+ - Rugozas stb (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Buenos Dias Mindenki!

1408-ban irtak:

Kalman:

> A nagy Mercik is hidraulikus (nem hidropneumatikus) rugozassal keszulnek,
>meg a teherautok, buszok.

Lehet, hogy rosszul tudom de a Mercedes sajat fejlesztesu legrugozast
hasznal. Ugyanugy, mint a teherautok es buszok is, bar az azert egy kis-
se mas kategoria.

Joe:

> Talaltam itt nehany dolgot, ami a Citroen elsosegeit listazza. Innen-onnan
> gyult ossze, kifejezett felelosseget nem vallalok erte. Van, amit ok
> talaltak fel, van, amit elsokent alkalmaztak:

> -az elso teljesen acelbol keszult onhordo karosszeria

1913 Az angliai Lagonda ceg eloszor keszit onnhordo karosszeriaju
személygépkocsit.

> -aerodinamika

1921 Edmund Rumpler csepp alaku, aramvonalas szemelyautot hoz kis sorozatban
forgalomba.

Adios: Attila.
+ - Opel Corsa Easytronic-kal (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szeretnék véleményeket hallani az új Opel Corsa 1.2-ről (easytronik
váltóval)

üdv: mangrosz
+ - Tunninggyertya (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Major Frigyes
Autoalkatresz - felszereles

Sziasztok autosok.

Pali irta.
>Jajj, a tuninggyertyat meg a sportlegszurot felejtsd el, az suzukiba
>(golfba, a
>straba, stb...) valo :)

Pedig a katalogusom szerint szinte mindegyik Suzukihoz van Tunning azaz
kuszoszikras BRISK gyertya. Baleno, Swift 1,0 ; 1,3 ; 1,6 ; X90 16V - ig.
Bar Ladahoz nem jelol kifelyezetten tunning gyertyat, de referenciakent
teheto bele. Errol sokkal tobbet Bal3 autostarsunk tudna meselni a Lada
listarol. Sportlegszurot az 1,0 - as Suzukiba pedig nevetsegesnek tartom. En
szvsz nem vagyok hive a szeria autok tunningolasanak.

Udvozlettel: Frigyes

      A . MajorKa Bt.
Budapest. 1014. Uri u. 24.
T: 214-3950 ; M: 0620-9446-107
      Skoda 120 L

HiX matrica , elso ajto  legterelo, Tunning gyertya,
hatso ablak futoszaljavito, kaphato
Militec es a Bardi autotol alkatreszek 10% kedvezmennyel.
+ - Nagyivo Fabia (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Major Frigyes
Autoalkatresz - felszereles

Sziasztok autosok.

>A kollegamnak aprilisban lesz 2 eves a Fabia es teljesen el van >keseredve.
>A ket ev alatt annyi hutovizet megivott, amennyi rumot 2 reszeges
>tengeresz.
>A markaszerviz mar a 3. vizpumpat fogja cserelni. Vagyis, most kapja >a
4-et
>:((
>Valami otlet?

Csak tippelni tudok.
1, Hengerfelypakolas csere ! Nem gyarit, inkabb markasabb tomites potlasaval
kellene megoldani. Pl. Nemet, Osztrak stb.
Ezek a jelensegek amugyis a Fabia elso szerias gyermekbetegsegeire utal.
2, Csak olyan fagyallot szabad betenni ami nem eszi szejjel az aluminium
hengerfejet. Ez a Fidex Gliqunix fagyallo ami aluminium hengerfelyes autokba
valo. Spolana viszont nem !

Udvozlettel: Frigyes

            Skoda 120 L

+ - Ajtozsanerok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Major Frigyes
Autoalkatresz - felszereles

Sziasztok autosok, szia Szabi.

>A   mult   heten   irtam  hogy  gondom van az ajtom felfuggeszto
>pantjaival
>(zsanerok). Nem erkezett senkitol semmilyen fajta valasz sem.

Bocs de nem vettem eszre a problemadat. Gondolom, hogy uj zsanerok
erdekelnek ugye ? Mert akkor megkerdezem az Opeleseket, hogy van - e ily
zsaner. Ha igen akkor kuldom az arajanlatot.
Erdelyhonban nincs Opel alkatresz kereskedes ? Talan az ott elo
listatarsaiink is tudnanak segiteni neked. Fekete Zoli,  Gobe, Kolozsvari
autostarsam.

Udv: Frigyes

            Skoda 120 L

+ - re: durr video (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 irta:

>Az eredeti level iroja imad vezetni (ha nem is tud) es nem erdekli nagyon,
>mi tortenik olyan szituacikban, melyeknek valoszinusege egyenlo azzal,
>hogy nyer a lotton. Nem hord magaval seggdugaszt, es megsem kell az
>autot gyakrabban takaritani az atlagosnal. Durrdefekt, gombvillam, loch 
>ness-i szorny, kobor szarvas, 2. vilaghaborus eltevedt nemet hadtest, barmi
>elofordulhat egy ut soran, ezt o is tudja, am emiatt nem fog pancelozott
>autoban utazni 30 km/h sebesseggel.

Bar nem pontositottad, hogy hanyas talalatra gondolsz, de a szovegkor-
nyezet alapjan az az erzesem, hogy telitalalatrol van szo. Nos, ez esetben:
Ha szerinted a durrdefekt vagy kobor szarvas (na jo, marha) elofordulasa
egyenlo ezzel es ennek megfeleloen is vezetsz, akkor tenyleg egy idozitett
bomba vagy az utakon.

Fer
320i oo

Ps.: tudom, en is felremagyarazlak

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS