Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1379
Copyright (C) HIX
2002-02-16
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 autofeltores - suzuki (mind)  15 sor     (cikkei)
2 BX hibajelzes (mind)  17 sor     (cikkei)
3 Arpi legyen meg? (mind)  14 sor     (cikkei)
4 Re: crash teszt (mind)  24 sor     (cikkei)
5 Re: Mondeo alkatreszek (mind)  10 sor     (cikkei)
6 kifejtem (mind)  20 sor     (cikkei)
7 Re: holanc tabla (mind)  7 sor     (cikkei)
8 Garazst berelnek (mind)  10 sor     (cikkei)
9 Schumi valtoja (mind)  17 sor     (cikkei)
10 Hajtasi befolyasok a kormanyzasra (fwd) (mind)  14 sor     (cikkei)
11 Re: biztositas, reszlet (mind)  18 sor     (cikkei)
12 Autoradio (mind)  8 sor     (cikkei)
13 Re: Tipo (mind)  16 sor     (cikkei)
14 Re: Tipo 1.7D (mind)  43 sor     (cikkei)
15 ciroen szervizt keresek (mind)  27 sor     (cikkei)
16 lada110 (mind)  32 sor     (cikkei)
17 rendorseg+kattogas/pattogas (mind)  41 sor     (cikkei)
18 Swift feltores (mind)  18 sor     (cikkei)
19 re:a k eletbe+leptetomotor (mind)  39 sor     (cikkei)
20 Capri (mind)  10 sor     (cikkei)
21 Mindenfele :) (mind)  18 sor     (cikkei)
22 feltores (mind)  13 sor     (cikkei)

+ - autofeltores - suzuki (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!
Nos a suzukit rongalas nelkul meg en is kinyitom.
Egyszer a ceges suzukiban benneragadt a kulcs, eszes kollegam az extra
kalaptarton hagyta, mikozben mar a kozpontizarat becsukta... :) Bukta,
gondoltuk.
Aztan keritettek valami szakit, aki ott elottunk egy faaggal nyitotta
ki a gepet barminemu rongalodas nelkul.
Es valoban meg lehet tenni, annyira egyszeru, hogy az mar szinte vicc.
Utana vissza tudod zarni az autot, semmi! kulserelmi nyom.

szoval semmit bennhagyni a suzukiban, csak ha szeretitek az
izgalmakat. :)

uvd
Tafi
+ - BX hibajelzes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!
Segitsegeteket szeretnem kerni. Uj BX tulaj vagyok es megkaptam az elso
hibajelzest a kocsitol, ami a kovetkezokeppen nez ki: 
    _
  /    \                       
 I I ! I I           I STOP I
  \ _ /      

Ez a ket piros lampa gyullad ki. En valamelyik folyadekra gyanakszom, mert
nem folyamatos a hibajelzes. Motorikusan semmit nem erezni. Sokszor
kanyarban, visszavaltaskor jelentkezik. Motor olaj van, a hidraulika
szintjelzo is a savban van, ugyhogy tanacstalan vagyok. Mielott szerelohoz
vinnem szeretnem kikerni a tanacsotokat, hatha hazon belul meg tudnam
oldani.
Maganba is ha mod van ra, pliiz!
Koszonom
Stu
+ - Arpi legyen meg? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>  Elismeres a muvekert Mr M.!
> ui. Hol van most "Arpi"?

Koszonom!
Megnosult, es "komoly" (hehe, errol is tudnek meselni, de ez nem autos
tema) uzletember lett.

> Grat a 2 szosszenethez, Arpi rulez, nem bannam ha lenne meg 
> folytatas :))

Ha jovo het elejeig nem lesz tiltakozas, akkor irok meg Arpi autos
oruleteirol. Ha valakit (modemesek) zavarnak a hosszu levelek, szoljon.

M.
+ - Re: crash teszt (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Haho,

> Felado :  [International]
: Az meg nyilvanvalo, hogy egy auto biztonsagossaganak egy resze a
: (torestesztekkel kiprobalt) szerkezeti felepites, egy masik a fek,
: futomu hatasossaga, teljesitmenye, egy harmadik pedig a vezeto tudasa,
: mentalitasa.

Teljesen igazad van abban, amit irsz, csak egy dolgot tennek
hozza: ezekre vannak hivatalos megnevezesek, ugymint passziv
es aktiv biztonsag. A toresteszteken a passziv biztonsagot
vizsgaljak (ide tartozik minden, ami az utkozeskor lep mukodesbe
fuggetlenul a vezeto akaratatol), amirol pedig VD beszel (minden,
ami az utkozes _elott_ befolyasolja az auto viselkedeset), az az
aktiv biztonsag. Bar szerintem egy karambol viszonylag ritkan
mulik azon, hogy milyen aktiv biztonsagu autoban ultel - mar persze
ha nem eppen muszaki hiba az egyik oka, hogy nem lehetett
elkerulni. Aktiv biztonsag termeszetesen szamit, de a passziv tobb
eletet ment.

udv,
Zoli

 - Relax! Magazin - http://www.relax.hu
+ - Re: Mondeo alkatreszek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado :  [Hungary]
>Kerdesedet tedd meg fel az Index Ford topicjaban is.
>Ok is emlegettek egy aranykezu szerelot, de o
>asszem foleg regebbi Fordokat javit.
:
: Ehh... szvsz pirit.

Hm? Tessek? :)

Z.
+ - kifejtem (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

> Onallo lakas, vagy anyossal lakni: eg es fold.  Ugyanaz az auto
> ujonnan vagy 5 evesen: semmi kulonbseg. Termeszetesen ez sarkitas,
> lehetnek angyali anyosok, es pocsek 5 eves autok, csak azt ohajtom
> jelezni, hogy nem azonos kategoriaju dolgokrol van szo.

Ahaaa, megertettem, mit akarsz mondani. 
Kar, hogy meggyozni egyikrol sem tudsz :)

Egyreszt megszakadna a szivunk egy idos holgyet egyedul hagyni 
egy emeletes hazban, masresz az elozo autom 5 eves volt, a mostaniak
ujak es en mondom: ez az eg es fold...

De ennek mar sok koze nincs az autozashoz. Azt meg mar egyszer
leirtam, hogy akinek havi 1-2 ezres tobblet gondot okoz, annak TILOS
azt az autot megvenni. Regi igazsag: addig nyujtozkodj, amig a takarod er.

Cs.
AR 146 / Punto II
+ - Re: holanc tabla (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ez CSÚÚCS
A DAEWOO Matiz edig jó autó volt mert Koreában rakták 
össze de most mi lesz ! Romániábol hozzák Magyar országba
Még egy fokkal jóbb lenne ,hogy ha Lengyel országit hozznák szoval Az úl Daewoo
 Matizok "Dácsiák"

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: line-75-188.dial.freestart.hu)
+ - Garazst berelnek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Garazst berelnek Budapesten a Korcsarnok kornyeken marcius 6-12-ig.
Esetleg orzott parkolo is megfelelne.

csendi
___________________________________

http://www.csendes.de    Kistanyank
http://www.altgerber.de  die Firma
+ - Schumi valtoja (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>A valtonal azt irja az ujsag:"Titanbol keszult,
>differencialis kormanyzarral es felautomata vezerlessel."
A bulvarsajtoval az a gond, hogy alapvetoen MINDENHEZ ennyire ert...  :(((
A valtohaz van titan-otvozetbol, a vezerlese tortenik a kormany mogott levo
ket fullel, a mukodtetes elektrohidraulikus, egy sebessegvaltas 0,05 sec
alatt megy vegbe, es ez egesz hobelevanc egybe van epitve a diff.muvel, ami
onzaro. A Ferrari valaha volt legkisebb, legkonnyebb es leggyorsabb valtoja,
ezert nyomjak annyira mindenhol.

Udv
Fogash



_________________________________________________________
Do You Yahoo!?
Get your free @yahoo.com address at http://mail.yahoo.com
+ - Hajtasi befolyasok a kormanyzasra (fwd) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

T. Autosok!

Tud valaki olyan eljarast, modszert, tuningot, alkatreszt, 
akarmit, amivel az elsokerekes autoknak ez a fenti 
problemaja (legalabb reszben) orvosolhato?

Komolyabb gazadasnal nagyon tudja tepni a kormanyt, amit 
elbol nem gorcsosen markolok. A bomos csak kidobta a 
segget, de azt hamar lehetett korrigalni.

Ha nincs segitseg, akkor megse epitek be kompresszort. :)

K malac
Ford Mondeo V6 Ghia
+ - Re: biztositas, reszlet (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sokcsokit, auto!

> Leveheto elolapos magnorol jut eszembe: mi van ha a _tulaj_ eltori,
> elveszti az elolapot, ilyenkor lehet ujat venni a boltban? Mert ha
> nem, akkor az gaz a tul ajnak is, viszont ha igen, akkor a tolvajnak
> is erdemes elolap nelkul is elvinnie a magnot, hisz o ugyanugy
> szerezhet hozza.

Csodalkoznek, erosen! Roppant gazdasagtalan. Mondjuk a haverom esete
nem nevezheto tipikusnak, de az o radiojahoz - valami Clarion volt -
Amerikabol kellett (vagy csak kellett volna, nem emlekszem mar
pontosan),az elolapot megrendelni, 100E Ft-hoz kozelito osszegert.
Hogy a radio mennyit erhetett es hogy ennyiert miert nem vett inkabb
egy komplett radiot, nem tudom. Mindenesetre a radioknak nem
feltetlenul az okosabbik reszuk az elolap.

scsLLAT
*** IVICZ Laszlo        http://www.extra.hu/aczil
+ - Autoradio (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Megdobbenve olvasom mennyien hagyjatok az autoban az elolapot!!!! Emberek
azert leveheto, hogy elvidd. Ezert torik fel az autot elolap nelkuli
radioert is mert a tobbseg bennhagyja az elolapot! Nem mondom hogy
megerdemlik de azert el kellene gondolkozni rajta hogy mekkora faradtsag azt
a k. elolapot magaddal vinni. A mobilt persze mindenhova hordozzuk, de egy
elolap az mar nehez...

SzaboZE
+ - Re: Tipo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Az AUTO 1378-ban irta :
>Szetszedni nem nagy muveszet, lekapod az ablaktorlot, 4 csavart
>kihuzol, elotte az elektr. csatlakozast szethuzod, motort kiemeled.
>Utana szet kell feszitened a fuleket, kinyitni a motrot.
>A tetejen a gumi es fem tomitest kiszeded. Ha ezeutan kijon a
>hengerbol a tengely, nyert ugyed van, letisztitod, zsirozod,
>osszerakod es megy mint az uj.
Megirom a tapasztalatomat!

>elso konyvesbolt. Ha jol emlekszem szobor is van elotte,
>szemben meg Humanic uzlet van. Ha bemesz az uzletbe, balra
>nezz es a jobb sarokban alul van a Tipos konyv :))
Ez alapjan mar biztos megtalalom, nagyon koszonom!

Minden jot, Vili   www.macasoft.hu  HIXEditor 1.15beta8
Kuldes: AUTO/Maganba
+ - Re: Tipo 1.7D (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Koszonom a valaszod!

Az AUTO 1378-ban irta :
>A hatso ablaktorlot en meg a Kadetten szedtem szejjel, mert nem ment. Minden
>jo volt, csak az ablaktorlo tengelye rohadt ossze azzal a femhuvellyel, ami
>atvezeti az ajton. Szetszed, csiszol, zsiroz, osszerak.
Oksi, ezt irtak masok is, tapoasztalatokat megirom majd.

>Az ablakmoso motorja a tartaly aljaba van epitve, ez a huto tagulasi
>tartalya alatt van, jobb oldalon legelol. Alt. azert nem megy, mert a pici
>fogaskerekszivattyu feladja. Ha szerencsed van, csak kontakthiba belul, itt
>is a szetszed-osszerak modszer segithet.
Ez kell nekem :)))

>Magno: ha a hangszorot kiveszed a helyerol, latod milyen szinu a drotja,
>ugyanolyant keress a kardanboxban is. Ha marad plusz, az esetleg arra
>szolgal, hogy fenyszoro bekapcsolasakor csokkentse a magno fenyerejet. Ilyen
>esetben a lampa kapcsolgatasa allapotvaltozast okoz a droton (lesz 12V, vagy
>nem).
Megnezem ezt is. Mar nagyon szivesen nekiugranek, de dolgozni kell... 

>Az ov lehet, hogy rovid, hiszen olyan kover ember (akkora keruletu), mint
>egy megforditott gyerekules nemigen van. Javaslat: gyerekules elore forditva
>(az elso ov hosszabb es az ulest is hatra tudod engedni), anyu hatra. :)
Az "anyu" hatra nagyon tetszett!!! :))) Csillanak is :))

>A szellozo ventillator a kesztyutarto ALATT (nem mogott!) van, a j.e. utas
>labanal, fuggoleges tengellyel. Ha nem jo a bizti, akkor meg a kapcsolo is
>vacakolhat. Hagyomanyos kapcsolo, vagy felelektromos van benne (nyomod a +-t
>es egyre gyorsabban forog)?
Hagyomanyos. Eddig nekem az volt az erzesem, hogy a biztositeknal van a baj,
mert azt igazitva ok lett, de most az nem segit... De majd megnezem akkor ezt.
Ma reggel ez eleg nagy problema volt, mert hideg volt itt Gyorben...

>Fogash (Gyor)
:)))))))))))))))))))))))
Akkor hadd kerdezzem meg, hogy Te melyik autosboltot tartod itt
elfogadhato arunak? A kozelben levo Jozsef Attila utcan van tobb is,
Unix is, de az autoszerelo sogorom (Somogyban lakik) szerint dragak..
hatso ajto teleszkopokat is kene vennem.

Minden jot, Vili   www.macasoft.hu  HIXEditor 1.15beta8
Kuldes: AUTO/Maganba
+ - ciroen szervizt keresek (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv,


Harom es fel evnyi kitarto probalkozas utan szinte kifogytam a meg ki nem
probalt budapesti Citroen szervizekbol, s mivel foleg kotelezos koccanasaim
voltak, markaszervizeket latogattam elsosorban. Kezdtem a Citroen
Pasztorral, majd a Citroen Ormezonel probalkoztam, majd jott a Citrom, ma
pedig epp a Citron Nagytol jottem ki a kelletenel nagyobb fejatmerovel.

Megdobbento modon nem talaltam egy olyat se eddig, melybol olyan jo erzesu
sohajjal jottem volna ki, hogy igen, ez vegre egy normalis hely. Az "at
akarnak vagni", a "nem csinaljak meg rendesen", a "kurva dragak", es a
"bunko parasztok, szarnak az ugyfelre" gondolatok tetszoleges
kombinaciojaval tavoztam eddig mindegyiktol.

A segitsegeteket kernem, ismertek-e olyan Citroen szervizt (egyaltalan nem
ragaszkodom a markaszervizhez), ahol udvariasan, korrekten es hozzaertoen
fogadjak a Citroenes autosokat?

Valaszokat pls CC nekem.

Elore is koszonom.

Derus napot,


Attila
+ - lada110 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello joe.kondricz,

> Egesz pofasan nezett ki, es az volt a seggere irva, hogy Lada 110, meg
> asszem 1.6 Li, vagy vmi ilyesmi. Errol irtatok regebben?

Igen errol, de ha magyar rendszamu volt, akkor a hatso felirat
feltehetoen 1.5 Li, vagy 1.5 Gli 16V lehetett. Bar ha jol emlekszem
lattam mar (regebbi, 3-4 eves peldanyon) 1.5i feliratot is. Itthon
legalabbis csak ezek leteznek, de pl. ezen a cimen:
http://www.geocities.com/MotorCity/Speedway/4546/menu_c.html
emlitenek 2.0 GTI varianst, illetve 1.6 szaraz karteros(!) valtozatot
illetve Vankel motorral szereltet is. Gondolom ezek Oroszorszagban is
vetekszenek a feher holloval, de leteznek.

> - Hat - vakarta meg a fejet - ez vagy valami, vagy megy valahova.

Bizonyara azert ment, hogy bealazkodjon egy Suzuki elott. :-)))

De ha mar megint elojott, ideznek korabbi levelekbol:

> azert valljuk be hogy egy Ladat ( uj tipusut ) akarmikor lealaz....
         (Marmint a  Suzuki)

Ezutan tobben firtattak, hogy az illeto milyen tapasztalatokkal
rendelkezik a "gyeszjatki"-val. A valasz nema csend volt, tehat
feltetelezheto, hogy olyan fikazas tortent, aminek semmilyen
tapasztalati alapja nem volt, egyszeruen csak a Suzukisok onigazolasi
kenyszere talalt maganak ujabb celtablat.

-- 
Best regards,
 hufnagel                          mailto:
+ - rendorseg+kattogas/pattogas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado :  [Non-Profit Organization]
>Ha nincs tetteneres akkor nem sok remeny van. :(
Par eve a rendorsegen ultem (karamboloztam, es az kgst indian nemzetisegu
polgartars kijelentette, hogy a betetlapommal kitorolhetem, ha nem
ujittatom fel a zsigajat - ugy hogy meg a no fear matricat is kicserelem -
akkor eltori a kezem, labam, meg kifosztja a lakasomat. O kijelentett, en
meg fel...).
Szoval akkor hivtak ki oket, hogy "latjak, hogy kibontottak a garazs
hatuljat, es bent matatjak a kocsit".
Akkor mondta ott az ugyeletes akivel osszehaverkodtunk, hogy minek
siessenek, ugyis eltunnek mire odaernek. Ha megsem, es behozzak oket
tetteneressel, max 2 nap mulva ugyis kint lesznek, akkor meg minek izgassak
magukat.

>Leveheto elolapos magnorol jut eszembe: mi van ha a _tulaj_ eltori,
>elveszti az
>elolapot, ilyenkor lehet ujat venni a boltban? Mert ha nem, akkor az gaz a
>tul
>ajnak is, viszont ha igen, akkor a tolvajnak is erdemes elolap nelkul is
>elvinn
>ie a magnot, hisz o ugyanugy szerezhet hozza.
Vehetsz hozza, de a jobb helyeken egyreszt szamlaval kell bizonyitanod,
hogy a tied, masreszt az elolap maga majdnem annyiba kerul mint egy uj
magno, szoval nem igazan eri meg.

>>>>kattogas
> Felado :  [International]
>Az elso felfuggesztes vmelyik eleme kezdi elhagyni magat.

> Felado :  [Hungary]
>Krisztian kerdesere a vállasz: feltengelyed kezd jeleket adi arrol, hogy
>leeltem az eletem. (Felteve ha frontos az autod!)

Na ennyi "megnyugtatas" utan megyek es megnezetem a kocsit en is :-(

A'kos

--
Ákos Szalay, Architecture & Research, Sophos Anti-Virus
Real Business/CBI Growing Business Awards: Company of the Year
Email: , Tel: 01235 559933, Web: www.sophos.com
+ - Swift feltores (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Amin megdobbentem, az az volt, hogy lathatolag milyen kis > erofeszitessel fe
l lehet torni egy Swiftet.

Nekem ezzel kellemes elmenyem van. Autopalyan tankolnek, sorra kerulok,
probalom nyitni a tank-ajtot, nem megy, valszeg befagyott. Svajci bicska
elo, kb. 0.1 masodperc alatt felfeszitve, akkora ellenallast tanusitott,
hogy meg a festek sem serult meg. A legjobban akkor orultem, amikor
masnapra melegebb lett es a tanksapka ismet tokeletesen zarhato es nyithato
volt, a felfeszitesnek semmi nyoma. 

> Es meg valami: mivel a Swift csomagtartoja az utasberbol 
> nyithato, ezert fel percen belul azt is barmikor ki tudjak > pakolni...

A legtobb 5 ajtos autonal csak egy kiveheto kalaptarto valasztja el a
csomagtartot az utastertol, igy ezek is kipakolhatoak. De a 4 ajtosaknal is
gyakran hozza lehet ferni a csomagtartohoz a hatso ulesek elorehajtasaval.

M.Z.
+ - re:a k eletbe+leptetomotor (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok Autosokk!
A 1378-as szamban olvastam egy velemenyt az autosradiomagnokrol.
Magaval a cikkel semmi bajom en is ebben a cipoben jarok, melyszerint en
is lusta vagyok kivenni a magnom elolapjat a kocsibol miutan elhagyom
azt.
Azzal viszont, hogy a gyari opel magnok fapadosak....Nos azt hiszem,
hogy nem igazan vagy tisztaban az Opel hangtechnikajaval, ugyanis az
elsok kozott az Opel fektetett a legnagyobb hangsulyt a belso ter
hangzasanak a kialakitasara a legtobbet
Lehet, hogy a kulsore gondoltal-ami velemenyem szerint is egy nem tul
tetszetos design, de amit egy jobb magnonak tudnia kell azt biztos, hogy
tudja.Ezt a sajat tapasztalatom alapjan mertem leirni.
mas.......
A segitsegeteket szeretnem kerni a kovetkezok miatt.
Mint ahogy arra mar az elozoekbol biztos rajottetek nekem is Opelem
van(Kadett E).Igaz ugyan, hogy nem Vectra vagy Astra, de Opel (meg az
eredeti nemet gyartmany).A kovetkezo problemaval kuzdok vele mar egy kis
ideje:
 Mivel injektoros az autom igy vezerloegyseg gondoskodik a szabalyzasrol
es ebbol kiindulva az alapjaratrol is.A problema pont itt van.Most
sikerult szereznem egy leptetomotort (mert sajnos a regi megadta magat),
de addig nem tudom betenni amig nem tudom pontosan, hogy a kupjanak a
csavar helyeig hany mm-re kell lennie.(Ne haragudjatok ha nem tul
ertheto, de sajnos amator szerelo reven nem tudom a pontos
meghatarozast).
Mar tobb szakszervizt hivtam fel ez ugyben es magam is meglepodtem
rajta, hogy ahany szerelo annyi velemeny.(Csak azt nem ertem, hogy
ilyenkor nincs valamilyen szerelesi utmutatojuk ami alapjan pontosan
megtudnak hatarozni, hogy mennyi az annyi?).Az egyik velemeny szerint:
28mm a masik 26mm a haramdik helyen pedig 25mm.Na ebbol szurje ki az
ember, hogy melyik a jo ertek.
Nem tudja esetleg valamelyikotok, hogy mi a jo ertek?
Nagyon megkoszonnem a segitsegeteket mert mar igen csak hianyzik a
vezetes.
Elnezest a level hosszusaga miatt.
A LE legyen veletek!
Arpi
u.i.
A valaszok maganban-ekezettel- is johetnek.
+ - Capri (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Arpad irta:

>Ertem. Akkor Te lennel az az ember, aki nekem meg tudja mondani, hogy
>erdemes-e ilyen autot venni. Mik a tapasztalatok, hatranyok stb.

Jajj es a Golfal milesz??? Csak nem akarsz megvalni tole??? Ugye nem


Udv
Shake
+ - Mindenfele :) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

At 02:31 2002.02.15.s +0100, you wrote:
>Leveheto elolapos magnorol jut eszembe: mi van ha a _tulaj_ eltori, 
>elveszti az
>  elolapot, ilyenkor lehet ujat venni a boltban? Mert ha nem, akkor az gaz 
> a tul
>ajnak is, viszont ha igen, akkor a tolvajnak is erdemes elolap nelkul is 
>elvinn
>ie a magnot, hisz o ugyanugy szerezhet hozza.

Ahamm vehetsz, de nem eri meg mert baromira draga az uj elolap. Raadasul be 
kell hozza a papirokat is mutatni. Mondjuk ez is olyan hogy akinek van 
ismerose az papir nelkul annyit vesz amennyit akar, raadasul akinek 
ellopjak a fejegyseget az eladja olcson az elolapot mert mit kezdjen vele.. 
Szovla semmi se remenytelen..



Ant
+ - feltores (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

At 02:31 2002.02.15.s +0100, you wrote:
>Amin megdobbentem, az az volt, hogy lathatolag milyen kis erofeszitessel fel
>lehet torni egy Swiftet. Nekem a rendor mutatta meg a kilincs szelen a
>minimalis deformalodast, en a sotetben elotte eszre sem vettem. Korulbelul
>5-10 mp-es "munkanak" latszik. A kulcsrazart es a nem kulcsrazart

Na igen, de a vicc az, hogy ehhez serulest se kell okozni, egy ismerosom 
anyukaja swiftjeben rendszeresen bezarja a kulcsot, nekem is volt hogy 
bezart a kozponti zar es a kulcs a csomagtartoban volt :)))) gyakorlat 
nelkul 2-3 perc volt, egy idő után rudinosan 20 sec alatt nyitottam a 
kocsit kulcs nelkul serules nelkul

Ant

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS