Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1325
Copyright (C) HIX
2001-12-20
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 OMEGA (mind)  10 sor     (cikkei)
2 Re: fogyimero (mind)  39 sor     (cikkei)
3 Vollner palya (mind)  28 sor     (cikkei)
4 szablysertes eredmeny (mind)  18 sor     (cikkei)
5 orult villamos (mind)  14 sor     (cikkei)
6 Re: Xerxesz Puntoja (mind)  29 sor     (cikkei)
7 Re: va: hideg-meleg (mind)  9 sor     (cikkei)
8 Re: Bahu** Kft Gumiszerviz, Ferto utca, feketepont (mind)  9 sor     (cikkei)
9 toyota (mind)  11 sor     (cikkei)
10 Hogyan torik a Lincoln (mind)  31 sor     (cikkei)
11 va: VD is back! (mind)  7 sor     (cikkei)
12 Re: 240 a vegtelenbe es tovabb :) (mind)  41 sor     (cikkei)
13 hidegindito spray (mind)  15 sor     (cikkei)
14 Re: Re: VD is back! (mind)  20 sor     (cikkei)
15 Re: Re:240 a vegtelenbe es tovabb (mind)  28 sor     (cikkei)
16 Vaddisznora reagalva. (mind)  23 sor     (cikkei)
17 Udv. (mind)  14 sor     (cikkei)
18 Subaru WRX 002 (mind)  4 sor     (cikkei)
19 Re: megjottem (mind)  15 sor     (cikkei)
20 holanc sogoreknal (mind)  8 sor     (cikkei)
21 RE: hajtas pajtas (mind)  8 sor     (cikkei)
22 RE: Biztositas (mind)  20 sor     (cikkei)
23 Trabi 1.1 (mind)  6 sor     (cikkei)
24 Genfi rendszam HIX matricaval? (mind)  2 sor     (cikkei)
25 re: tanpalya latogatas (mind)  36 sor     (cikkei)

+ - OMEGA (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Velemenyeket kerek az Opel Omegarol. 98-tol keszult modellek erdekelnek.
Nem tudom eldonteni, hogy  2,5TD vagy 2.5/3l benzinest vegyek? 
Fogyasztas? Szerviz? Szubjektiv velemenyeket is szivesen veszek.
Vagy kb 4m-ig valami mast vegyek?

Koszonom

Feri
+ - Re: fogyimero (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> De ha valaki megis raszanja magat, akkor mar inkabb
> atlagfogyasztas-merot probaljon meg osszehozni, mint
> pillanatnyit, mert sokkal tobb ertelme van.

Hali!

Picit vitatkoznek Vaddisznoval. Hosszu tavon tenyleg tobb ertelme van az
atlagfogyi meronak, mert az ad kozvetlenul ertelmezheto adatot (mert az
egyszer 1, 4 masszor 57,8 nem az), sot ilyet olyan nagyon csinalni sem kell,
mert ha mondjuk mindig elso kattra tankolsz, vagy csurig, akkor eleg
pontosan tudod, hogy mennyi benzin ment el az utolso tankolas ota, es utanna
meg csak egy osztas.

Viszont a pillanatnyi fogyi mero segit abban, hogy az atlag mero egyre
kevesebbet mutasson. Nem is az egzakt ertek az erdekes, hanem a sok vagy a
keves, es ezert a regi mutatos sokkal hasznosabb, mint a digitalis, mert
rapillantva latod, hogy kb. hol allsz.
Igy aztan sok hasznos dolgot meg lehet tanulni, pl. azt, hogy egyatalan nem
biztos, hogy kevesebbet fogyasztasz, ha ketezer alatt mar kapcsolsz, cserebe
5-osben padloig nyomott gazzal poroszklasz negyvennel, vagy hogy ugyanakkor
gyorsulast sokkal kisebb fogyasztassal el tudsz erni, ha a gazpedalnak nem
csak a ki es a be allapotat hasznalod, hogy csak a ket vegletet emlitsem.
Nem kell mindig nezni, csak egy ket esetben megfigyeled, hogy mi a helyzet,
es mindjart radikalisan kevesebbet mutat az atlagmero is.

Mellesleg az enyemben sincsen ilyen, mert en is nagyon utalnam osszefurkalni
a muszerfalat, de a fenti megallapitasok mas kocsiban tett megfigyeles
eredmenyei.

Apropo muszerfal. Nekem az a vagyam, hogy az autogyarak kihoznanak olyan
felszereltseget, hogy techno es nagyon magas coolness-faktoru felszereltseg,
ami szamomra abbol allna, hogy esztelen sok, de gyarilag izlesesen es
dizajnosan beepitett muszer lenne. En szeretnek minden tudni ! Mennyi a
szivocso nyomas, az olajhomerseklet es a kipufogogaz oxigentartalma. A
legtobb ilyen haszontalan dolog ugyis rendelkezsre all a computerben, miert
nem lehet kijelezni, ha megfizetem a muszerfalat extraban??? 747-es
muszerfalat AKAROK :-)

Szabolcs
+ - Vollner palya (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Felado : 

>Regebben ilyenkor kijartunk a Vollner palyara, ha esett a 
ho;
>mostanaban hogy van ez?Meg terveztunk anno havas jeges 
talit is,
>most ugy nez ki megmarad a ho eleg sokaig...Na?

En nem csak regebben, hanem igeretemhez hiven, most is 
_mindig_ kimegyek a "Vollner palyara", ha leesik a ho. 
Hathabeletekbotlok!
Legutobb (szerdan) csak este 8-ra ertem oda mert aznap 
ejjel 3-kor indultam Bekescsabara a legnagyobb hofuvasban, 
aztan vissza, aztan a varosban is furikaznom kellet kicsit, 
majd egy Ford Transittal is kozlekedtem (meg egy kis 
kiterovel meg is porgettem a Mechanikai Muvek elott jool a 
terheletlen hatsokerekest :-), majd hazaterve 
visszacsereltem a Hondara es kimentem a Vollner palyara egy 
ujabb fel orat porgolodni. Az aznapi 500Km vegere csak 
8,14l/100Km lett a fogyasztasom (Honda). Persze Bcsaba fele 
sokszor csak 40/50-el tudtam menni, parszor pedig ki is 
kellett szallnom megnezni: az uton vagyok-e meg. Hazafele 
mar lehetett dongetni, ha epp nem kivant benazni vki 
elottem. Szoval ha nem progolodok meg varosozok 
csinalhattam volna egy sajat rekordot fogyi teren. Igy 
viszont jol ereztem magam:-)
VTI
u.i.: visszaallt szepen a varos/9,3 mostanra
+ - szablysertes eredmeny (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Aki emlekszik, es erdekli a vegeredmeny, annak mondom: ma 
voltam a szabalysertesi hatosagon. Kiderult, hogy azert ideztek
be, mert a Porscheval meg valamikor augusztusban a Fovam
teren a nem letezo fuves teruleten parkoltam. (Fu ott nincs egy
darab se, csak kopar fold.) Hehe. Ha tudnak, hogy hosszu 
honapokig mindennap jellemzoen ott parkoltam... mindegy. Az 
ugyintezo holgy roppant szimpatikusnak tunt, ugyhogy sikerult 
atlenditeni a dolgot kotetlen beszelgetesbe, marmint, hogy mit 
kene nyilatkoznom ahhoz, hogy elkeruljem a buntetest es 
hasonlok. Fenykep is volt. Megoldas ugyanaz, mint amit 
traffipaxnal szokas eljatszani: nem tudom, ki vezette akkor az 
autot. Innentol kezdve az eljaras megszunik. Hurra!

Zoli

Nasfay Zoltan -  - http://www.relax.hu
+ - orult villamos (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

reggel koran sotetben, 5.40-korul szambazok az orson a vezer felol, mennek
tovabb a bankidonaton, lampa piros. ok, kozben nezem a felhomalyban a
jardan allo fekete csinibabat. en allok a legszelso savban, mellettem egy
kisteherauto (zart bodes, ford tranzit szeruseg), igy nemlatom all-e
valaki a 3. savban. zoldet kapunk, nincs siettseg, nem sarganal
indulunk. mar majdnem odaerek az elso sinparhoz, amikor dudalas, es zummm,
elzug elottunk a villamos a nagylajosrol a ter fele vagy 60-al. uh, fek,
teher is
fek. ALLAT, szolok magamban. szerintem nem allhatott auto a 3. savban,
mert az siman rament volna a sinekre, a teherautotol nem lathatta a
villamost.
ezutan mar csak egy derekbatort vartburg vart az uton keresztbefordulva,
tok sotetben a bankidonat kozepefele. :)
homer
+ - Re: Xerxesz Puntoja (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 wrote:
>> A semmitmondot arra ertettem, hogy megtett 300km utan 
>> nem fugg az atlagfogyi a pillanatnyi vezetesi stilustol. 

> Picit kevered a fogalmakat. Ha X km utan 17,5-ot mutat es 
> padlozol kettot, rogton 17,4-re ugrik, megindul lefele, vagyis
> FUGG tole. Abban igazad van, hogy az ilyenkor mutatott 17,4
> hulyeseg, de hat senki nem is allitotta, hogy ez a pillanatnyi
> fogyasztas meroje. Az viszont tulzas, hogy nem fugg.

inkabb arra gondol, hogy ha tul hosszu utat megy, akkor a vegen mar
annyira kiatlagolodik (kiintegralodik) az atlagfogyasztas, hogy a
gazfroccsoket meg sem erzi. ez az ertek nagyon jo arra, hog menyi volt az
atlagfogyasztasom azelmult 300km alatt, de semmit sem mond a
pillanatnyirol.

> Nekem inkabb vicces, hogy az RS-ben pl. minden nagyobb szellokes
> felviszi a fogyasztast. Ilyenkor a sporolos sofor visszavesz a gazbol?
> Vagy irja egy papirra az atlagokat? Netan megjegyzi, hogy az 56-os
> km konel balrol hasito szel 3 deci tobbletfogyasztassal jar?
> Netan a piroson valo gyorsulasokrol akarsz leszokni, vagyis
> elrettento pelda kell? Vagy csak erdekesseg? Erdekessegre nem 
> mondja valaki, hogy NAGYON FONTOS. Egyeb otletem nincs...
> Igy hat varva varom, miert olyan fontos ez az adat :)

nyilvan erdekes is, foleg ha korabban nem volt ilyen _ficsore_ a
kocsijanak, ill. azert ranevelheti egy takarekos/optimalis vezetesi
stilusra is az embert. vectraban pl. tud ilyet IS a fed.comp.
homer
+ - Re: va: hideg-meleg (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 wrote:

> A jo dolgokat a gepeszek reg kitalaltak, most mar csak
> az villanyaszok basztatnak mindent.
> Nem megsertodni !
> Az utobbiakhoz tartozom, de tiszteletem az elobbieke. :-)

osztom a velemenyed. ;)
homer (szinten villanyasz:)
+ - Re: Bahu** Kft Gumiszerviz, Ferto utca, feketepont (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 wrote:

>  Ennyit a kis ejszakai tortenet.... ezekutan nem tud valaki javasolni
> valami hasonlo, non-stop gumiszervizt?

a szentmihalyi uton, az m3-as lehajtojaval pont szemben is van egy 24 oras
gumiszerviz, de tapasztalataim nincsenek, reggel 5.30 korul szoktam
arrajarni, akkor mar van mozgas :)
homer
+ - toyota (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Hello,
> 
> a kollegam tegnap vett egy NO-bol behozott
> 1970-es 4.2 V6 Toyota Landcruisert 1000 markaert.
> A rekonstrukcioban en is reszt veszek, amennyire
> az idombol kitelik majd, beszamolo kovetkezik.
> Amennyit eddig megallapitottam, a motor hibatlan,
> a karosszeria viszont szopas.
> 
> Cs.
> AR 146 / Punto II
+ - Hogyan torik a Lincoln (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

Par napja beigertem a beszamolot a torestesztrol. Aki nem olvasta
akkor, arrol volt szo, hogy a kollegak egy busz oldalaba
'vezetnek' 40 km/h-s sebesseggel egy Lincoln Continentalt. A
teszt alanya tk. a busz, hiszen az volt a lenyeg, hogy mennyire
deformalodik az utaster bizonyos pontokon az utkozes hatasara. A
kocsi pedaljait pneumatikaval vezereltek, a kormanyt pedig egy a
kocsi melle fektetett sinen vezetett karos mechanizmus igazgatta,
hgogy egyenesben maradjon az auto.

A tores tegnap megtortent, ma neztem a kepeket:
Az auto a busz ket tengelye kozott kb. kozepen csapodott be. A
busz elejet (az elso tengelynel merve) kb. 40 cm-rel hatrebb
lokte, a hatulja helyben maradt. A busz oldalan kb. 5-6 cm-es
benyomodas (amennyire a kepen latszik), az utasterben mm-es
nagysagrendu deformaciok. Az utkozes kozepvonalaban 20g-s max.
gyorsulast mertek a buszon.

Az auto sokkal rosszabbul jart (:-). Felgyurodott a motorhazteto,
kapott pofont meg a motor is. Az elso ajtokat ugy kellett
kifesziteni, annyira beszorultak. Nem nez ki szepen az auto. (:-)

Sajnos a kollegak nem keszitettek tul sok fenykepet, de kivancsi
vagyok meg a videora is, amit valoszinuleg csak jovore kapunk a
megrendelonktol.

    Udv!

--
HAÁSZ Attila --- mailto:
+ - va: VD is back! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> az olvtarsak rovid ido alatt alkalmazkodtak egyeni
> stilusahoz,
Hat persze...
Egy ellagyult pillanatomba pedig orokbe fogadom a
faxmastert, a faxadmint es a faxservert.
--
Meszaros Geza
+ - Re: 240 a vegtelenbe es tovabb :) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali VD,

Orulok, hogy ujra irsz a listara, szinesited, mert ismet jo kedvvel
kezdtem a napot, olvasva, amint szepen egymasmelle raksz egymassal csak
attetelesen osszefuggo dolgokat :-))

>szempontbol, de ne ugassanak mar olyanokat, hogy 100 folott
>mar eletveszelyes menni (meg ilyenek), amikor meg nem
>gyorsultak autoval 5.x mp alatt szazra. (onnan meg 200-ra :-

Mi is az osszefugges az auto gyorsulokepessege es a _biztonsagos_
haladasi sebesseg kozott? :-)
Esetleg "ugathatna" olyan valaki, aki (ugyan nem autoval) gyorsult mar
ettol jobban (mondjuk kb 3 mp alatt szazra ;-)))? Neki hinnel?

>Amugy most meg lehet, hogy sok, de egy ido utan mar szinte
>termeszetes lesz. En sem allandoan megyek annyival, de
>legtobbszor 140 felett, es gyakran eleri a 160-at. Kocsi

Ha mindezt pl autopalyan, akkor semmi gond. :-)
A _megfelelo_helyen_ lehet gyorsan menni. Probaltam mar olyan sebesseget
(a megfelelo helyen), ami valoszinuleg nagyobb, mint a Te autod
vegsebessege, es akkor, ott, tenyleg biztonsagosnak tunt ;-))

Nagy teljesitmenyu, jo autoban ketsegtelenul lehet magasabb a
biztonsagos sebesseg, viszont amirol Te beszelsz, az az, hogy
biztonsagosabbnak fogod _erezni_ a joval nagyobb sebesseget is...
A szuper gumik, fekek, futomu, hyper reflexek mind egy kicsit javitanak
a dolgon, de nem annyival, mint amennyire biztonsagban erzed magad...
A kozuton nem egyedul kozlekedsz. A _biztonsagos_ sebesseg a
"nyulketrecesektol" is fugg, meg a reszeg bringastol, es persze ugye az
uton megfordulo osztraktol is... ;-)

Ja, es mielott a kis sebesseg veszelyeit hoznad fel, gondolj arra, hogy
az 'egykettedemvenegyzet' eleg szigoru fizikai torveny.

G.Laci


---
http://www.netposta.net NetPosta, E-m@il ingyen!
+ - hidegindito spray (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves Nagytudasu HA-s Barátaim!

Kerlek Benneteket, irjatok nekem a kereskedelemben kaphato kulonbozo
hidegindito spray-krol bovebben.

Mit tartalmaz, amitol nagyon-nagyon hidegben is konnyeden indul a motor?
Hogy lehet az, hogy pl. a dizelek izzitas nelkul is po:ccc-ro:ff indulnak?
Milyen hatassal van a be"fecskendezett" szer a motorra? (rovid tavon, hosszu
tavon)

Es barmi egyebet, ami a temaval kapcsolatban eszetekbe jut.


Udv:
	Penti
+ - Re: Re: VD is back! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello VD!

A AUTO 1323-ban irta :
>Azert ez szep volt nme1. Orom ide irogatni:-). Csak aztan
>nehogy elerzekenyuljek es a vegen minden Trabantost (meg
>Zsigulist) keblemre oleljek:-)))).

Keblemre testver! :-)))

Azert en is orulok am, hogy vegre neven nevezted imadott 
Akadalyomat :-)))

Egyebkent mostanaban mar nekem is tetszenek az irasaid, egesz 
mas mint amikor berobbantal a koztudatba. Jo, regen is voltak 
igazsagaid, de ujabban egyre tobb, es egyre jobb (nekem 
legalabbis egyre szimpibb) stilusban.

Szoval udvozlegy ujra itt!

Soma
+ - Re: Re:240 a vegtelenbe es tovabb (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

A AUTO 1323-ban irta :
>Ami inkabb meglepo volt, az az hogy folfele a hegyaljan 
>tavolodott ...
>
>***Ulj bele egy Trabiba es hegynek fel szinte minden
>tavolodni fog... ;-)
>
>Attila
>
>ui: a Trabi vagy megtanit az onuralomra es  csendes 
>szemlelodesre, vagy idegbeteg leszel.
>ui2: nekem is van Trabim, nem flame-nek szantam a
>fentieket. Ezek sajat tapasztalatok.

Emlekszem, amikor az egyik HAT-on a Citadellahoz mentunk fel. A 
tobbiek szerintem tok kenyelmesen adtak elo a 60-as tempot a 
meredek utcakon, nekem viszont (egyeduli Trabisnak a konvojban) 
3-ban padlon kellett mennem, hogy tartsam az iramot. Nem 
mondom, elveztem, de ennel tobbet egy fikarcnyival se tudtam 
volna kihozni a gepbol, hiszen 4-ben mar nem lett volna eleg 
ero benne. Vagyis nem volt tartalekom.

Hat igen, ez van. Tisztaban kell lennunk sajat korlatainkkal, 
es akkor nem lesz gond.

Udv: Soma
+ - Vaddisznora reagalva. (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok listasok!

 Elolvasva velemenyet igazat kell, hogy adjak Vaddisznonak.
Nem tul szorakoztato ha az ember otthon allando uveghangon 
porgo autokat kell hallgatnia 5 percenkent!!!!
En a kismotoros sracoktol tudok agygorcsot kapni. Kipufogot 
kiherelik es egesz este oda-vissza fel-ala. lyenkor az a 
velemenyem, hogy: @&#{}đĐ<#&@Ł$ nekik!!!!! Ja persze
nyaron mikor nyitott ablaknal aludnek.
Mindennek megvan a helye, ha valakinek Ladaja van az nem 
jelenti azt, hogy nem mehet sportosan! Mint ahogyan nem lehet
kimenni az erdobe csak ugy loni egy-ket "vaddisznot", rokat sem!
Be kell nevezni  "Flugosra" gyorsulni, megmutatni haveroknak.
Vannak elhagyatott utak is, na ott is lehet kuldeni, nyomni neki 
ami a csovon kifer! Jo kis gumiegetest, kuplung teszttel.
Legfeljebb mentest ker az ember ha elverzik a Vaddiszno szerint
"biliacelbol" keszult fotengely.
Egyszoval mindenki annak orul amije van, csak eppen meg kell
adni a modjat a dolgoknak. Hiaba van jo nom aki mindig kufirculna
velem, ha azt csakis a Szabadsag-szobor tetejen akarja, mert ot
ez hozza izgalomba!

  Udv.: Simon Jani BA3 2101
+ - Udv. (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Mindenkinek!

  Szertnek boldog karacsonyi unnepeketes sikerekben 
gazdag uj evet kivanni nektek es csaladotoknak!
Sajnos az iden nem olvasok tobb HIX AUTO-t.
(Nem leszek net kozelben.) :(

Vigyazzon mindenki arra amije van, sajnos fog meg
csuszni az iden is!!

 Udv.: Simon Jani

ui.: Aztan ujevkor ketpofara tomni a lencsefozeleket
     az arcba, hogy legyen eleg della benyara! :)
+ - Subaru WRX 002 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Lattam az autot, a Dobrentei Ter kornyeken parkolt (nemtudom a hely nevet
pontosan, a templom melletti haz elott). Szolid, csaladi autonak nez ki !

Tamas
+ - Re: megjottem (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia milyen ott a kozlekedes?
> az alábbiakat írta a következő üzenetben:
news:...
>
> Megerkeztem a vilag tulso vegerol, kicsit le vagyok maradva, de majd
> igyexem behozni, illetve keszul a leiras az ottani kozlekedesrol, meg ha
> erdekel benneteket, akkor az egesz utrol is.
>
> Gonci Csabi!
> A Horvatorszagos leirasodat (meg en Pragat) hova kuldtuk?
> 
> AR 155 2.0TS16V Super
>
>
>
+ - holanc sogoreknal (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

A radioban hallottam, hogy mar a magyarok nem engedik ki holanc nelkul a
hataron dec.15-e utan a kilepoket. Vagy csak teli gumi nelkul nem?
Hallotta mas is, mert nem nagyon figyeltem ?A mult heten butykoles kozben
kaptam fel a fejem a hirekben elhangzottak vegere.

Dodo
+ - RE: hajtas pajtas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Mar nem tinezser bnv-s ismerosom mondta, hogy
>_ezzel_lassan_ menni_ a kunszt.

Nejt tanitgattam a kocsiban. Indulas utan az elso osszetett mondat a
reszemrol:
- Ugye, hogy ezen nincs kis gaz... oppa'... de milyen jok a fekek!

pJ
+ - RE: Biztositas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia K_malac,

>Nalad milyen motort vettek figyelembe?
>Ketliteresnel kisebbet? Olyan volt a Scorpion :) ?
>Vagy 1.4-est? :) Regota ismered az ugynokot?
>Gondolom a Cosworth nev nem  szerepel az
>aktaban .
A sima 2.9V6-ost vette'k figyelembe, az olyan 146 lo korul van. Az ugynokot
nem ismertem, a kereskedo intezte az ugyet. En csak kontrollalni akartam,
ezert telefonaltam korbe a biztositokat - hatha majd versenyeznek ertem.:-)
Egyebkent sajnos ismerte'k a tipust, igaz, nem Cosworth ne'ven
azonositotta'k, hanem 2.9V6 24V formaban.

>Egyebkent hany lovas? 200 korul vagy
>valami komolyabb?
Ez csak 195 lovas, viszont nem is 'szaguldozasra' terveztek. Automata
valtos, katalizatoros es by design turbo sincs benne. Polgari auto. :-)

Udv:
pJ
+ - Trabi 1.1 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello, mindenki!
Kisautomhoz keresek kerekagyat, esetleg gombcsuklot is. Sajnos a klasszikus utk
ozesbol (Merci vs. Trabi) most is a Trabi jott ki vesztesen. Koszonom a segitse
get!

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: wc-100.r-195-85-180.essentkabel.com)
+ - Genfi rendszam HIX matricaval? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szerda delben az Europarknal, ezust szinu, talan Mondeo, meg lett
latva :)
+ - re: tanpalya latogatas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv a Listanak!

 irta:
>kene szervezni HiX auto tanpalya latogatast, ha
>jol tudom csoportoknak lehet kulon kerni, talan
>kedvezmeny is van.

Ez nekem is eszembe jutott mar. 
Aztan tegnap megneztem Gerhard Berber Vezetestechnikai
Centrum oldalat. Szinpatikus volt a dolog, egeszen mig
el nem jutottam az arakig.
Az egynapos trening 37500 penz. Csoportos kedvezmeny
nincs ugyan, de ha XY biztositonal van a kotelezonk az
-15%. 
Esetleg kiberelhetnenk a palyat egesz napra magunknak,
a jobb kihasznalhatosag vegett. Az mindossze
993.750Ft, hetkoznap... Nem irtam el.
Nincs valakinek arrafele esetleg egy kis protekcioja;
a nagy reklamerteku, szeles korben olvasott csapatunk
kulonleges kedvezmenyenek kieszkozlesehez? :)))
Soma, Te olyan ugyesen csikartal ki hasonlo jellegu
kedvezmenyt a vasuti muzeum latogatasakor, nem erzed
esetleg megszolitva magad? :))))))))))

Udv,
Peter
Thalia RT

=====
Ne igyal, amikor vezetsz! Meg nekimesz valaminek és kilottyen a pia!

__________________________________________________
Do You Yahoo!?
Check out Yahoo! Shopping and Yahoo! Auctions for all of
your unique holiday gifts! Buy at http://shopping.yahoo.com
or bid at http://auctions.yahoo.com

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS