Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 931
Copyright (C) HIX
2000-11-17
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Teli Merci (mind)  10 sor     (cikkei)
2 High Performance RALLY & RACING Shocks - Visit ProTra (mind)  27 sor     (cikkei)
3 Lopasteszt (mind)  23 sor     (cikkei)
4 Biztositas (mind)  23 sor     (cikkei)
5 Alfa 147 (mind)  15 sor     (cikkei)
6 1 kerdes (mind)  10 sor     (cikkei)
7 CD (mind)  11 sor     (cikkei)
8 logok a szeren :-((( (mind)  20 sor     (cikkei)
9 RE:kodlampa (mind)  15 sor     (cikkei)
10 Teli gumik eladok (mind)  6 sor     (cikkei)
11 Re: mindenfele tuning (mind)  47 sor     (cikkei)
12 Re: Fec0 irta levegoautorol (mind)  35 sor     (cikkei)
13 villany (mind)  7 sor     (cikkei)
14 Teli piheno (mind)  15 sor     (cikkei)
15 Kotelezo (mind)  19 sor     (cikkei)
16 lakcim valtozas (mind)  23 sor     (cikkei)
17 Opel radio (mind)  12 sor     (cikkei)
18 Kep (mind)  13 sor     (cikkei)
19 M5 (mind)  33 sor     (cikkei)
20 Re: DirectX 8.0 (mind)  9 sor     (cikkei)
21 Semmit ne hagyj az autoban !!!! (mind)  19 sor     (cikkei)
22 Meglovasitasok... (mind)  14 sor     (cikkei)
23 Uj Saab motorok (mind)  25 sor     (cikkei)
24 Lopasgatlo (mind)  19 sor     (cikkei)

+ - Teli Merci (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

...
>En se raknam el, hanem hetente-kethetente, amikor szaraz 
ido van, kiallnek
>vele a garazsbol, es kirandulnek egy oracskara (60-90km).
Szerintem eddig, minden korulmeny figyelembevetelevel ez a 
legjobb megoldas...
Ha ilyen jol el lennek eresztve autoilag, akkor a merci 
helyett egy sportkocsit tartanek (meg persze egy 
sportmotort). A ceges autoval  meg jarnek dolgozni.
VTI
+ - High Performance RALLY & RACING Shocks - Visit ProTra (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Check out the adjustable ProTrac Damper Technology Shocks,
www.protracshocks.com .
They are tested as the best shocks in racing. Special designs for BMW (E-30,
E-36, E-46), Chevrolet Camaro, Dodge Viper, (Formula) Ford, Honda Integra,
Ferrari, Porsche (911, 924, 944, 964, 968, 993, 996) and more.

Using the latest CAD and CNC systems we recently developed dampers and
McPherson struts especially for WORLD RALLY CARS, like Mitsubishi EVO6,
Subaru Impreza, Vauxhall Astra and more. The special rally designs are
teamed with the upside down system to create maximum strength. The first
sets have been tested in Finland with extremely good results on the dyno and
on the
track! After extensive testing the double and triple adjustable shocks are
now available for you.

ProTrac B.V. is an international Damper Technology company committed to
increase the performance of racecars. Based in Uden, Holland and with
service facilities in North America, the United Kingdom and Finland ProTrac
manufactures performance, adjustable gas canister shock absorbers for racing
and street applications.

Have a look at the adjustable shocks that fit to your requirements. Visit
our website, www.protrac.nl and discover ProTrac's shocks and McPherson
struts. Teamed with race and rally proven capabilities that ensure you a
better performance of your car.

COME VISIT PROTRAC AT THE             PRI-SHOW          BOOTH 7108
+ - Lopasteszt (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado :  [Hungary]

> helyezés gyártmány és modell pontszám
> 1. Lexus IS200                        100
> 2. BMW 323 4a                       95
> 3. BMW 323Ci Cabriolet       95

stb...

Hali!

Azt elfelejtetted irni, hogy mit jelentenek a pontszamok es a helyezesek.
Ugy kerek a dolog.
Masreszt, nem az a lenyeg, hogy az autod mennyire konnyen lophato, hanem,
hogy mennyire lopjak el. Szoval a statisztika minosegi es nem csak a
mennyisegi jellemzoi fontosak.

Peldaul, ha veszel egy 5 eves Corollat, ami tortenetesen ritiko sarga az
egyik oldalon es uv zold a masikon es  egy 5 eves fekete szinu Golfot, akkor
nyilvan nem ugyanakkora esellyel lopjak el a kettot.
( Jo, a peldam kicsit tulzott, de a lenyeg benne van )

raki
+ - Biztositas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

> Ez szvsz Szlovakiaban is igy van; a biztositok nemzetkozileg
> szemetek, es feltetelezem a szlovak biztositok is mar 
> "nemzetkozi kezekben" vannak.

Mikor a Tipon reflektort csereltettem (felpattano ko), az apam
kocsijanak kotelezoebol akartuk fizetni (o lotte fel a kovet :)))))
A reflektornak semmi baja nem volt, volt vagy 3 honapos, 
de picit lyukas volt. A biztosito az oreg lampat nem akarta,
de a biztonsag kedveert betorte, nehogy mar eladhassam.
Tehat a szemetseg biztos igaz.

A leasingtarsasag elem rakott egy rakas ajanlatot es ezekbol
valasztottam ki azt a biztositot, amelyik nekem tetszett.
A biztositasi dij 2,7 - 3,95%-ig mozgott (a kocsi arabol), mire 
mindet atnyalaztam, az jott ki, hogy a legolcsobb a legjobb.
Nem ertettem, de oket valasztottam. A zaradekban volt olyan
mondat, hogy a biztositas az alairastol szamitva ervenyes.
Arrol, hogy joga van egyoldaluan felbontani 15 napig nem
tudtam.

Cs.
+ - Alfa 147 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

>> Szerintem elokelo helyezest er majd el az Ev autoja
>> versenyben, szemely szerint #1 lesz. Meglatjuk.
> Erre mit olvasok a totalcar.hu-n:
> "Iden az Alfa Romeo 147 kapta az Ev Autoja dijat

A profeta beszelt belolem :))))))
Bar mindenben ilyen jo lennek.....

Mindenesetre en csak gratulalni tudok az Alfa mernokeinek,
munkasainak, a Fiat vezetesenek, amiert nem hagytak
elsullyedni ezt a remek markat.

Cs.
+ - 1 kerdes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

az uj kocsimban van olyasmi, mint elektronikus ovelofeszito.
oszinten szolva meg soha nem talalkoztam ilyesmivel, igy nem
tudom, hogy ez most jo dolog, vagy megint egy olyan, a szerviz
forgalmat hivatott novelni :))))

Koszi

Cs.
+ - CD (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>> egyebkent normal PC-n fut, CD-rol. Tenyleg szupertitkosak
>> ezek vagy azert beszerezhetok?

>Lehet, hogy egy uvegecske "valamiert" kolcsonadjak egy masolasra a
CD-t.
1.Lehet, hogy odaadjak, de mire mesz setup nelkul vele, mert az NINCS a
CD-n :-(((
2. muholdas adatatvitel eseten minek a szervizbe CD???
--
 Udv
  Levente
+ - logok a szeren :-((( (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv! From! irgum-burgum Frigyes:-((((((((((

  Maradj csondben kedves Frigyes(mester cimed ezennel elvettem!!!), ha
valamivel nem vagy tisztaban! Ne kezdj el iroasztal(megha PC is van
rajta)  mellol osszevissza beszel(irni) az izzitogyertyak hoertekerol.
  Jo lenne, ha inkabb elmagyaraznad kedves Fromnak, hogyan nez  ki a
garancia, amit ugye 6honapig minimum meg kell az ugyfelnek kapnia, megha
BOVLI termeket is vesz az elektronikus vezerlesu dizel BMW-be.

From:
  Az mar 2 masik teszta, hogy ilyen autoba nem nagyon erdemes gyari
minosegu alkatreszen kivul mast bele tenni, mert a motoriranyito pik-pak
szuksegfutasba teszi a gepet, aztan a Trabik leelozgetik sorban. :-)
mert ugye jol emlexem BMW525tds(E34)rol kerdeztel? {104kW 6cyl}

Frigyes tegyel mestervizsgat, akkor ujra kiteheted a _mester_ jelzot
:-)))
--
 Udv
  Levente
+ - RE:kodlampa (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok Autozok, Hali Sandor. You wrote:
>Mivel lehetne leszoktatni az embereket, hogy nem indokolt
>esetben (lsd Kressz) ne hasznaljak a kodlampat.
>Engem rendkivul zavar akkor is ha szembol jonnek, akkor is
>ha hatulrol jonnek.
Hmmmm.. Meg mindig kevesbe zavaro, mint 1., rosszul 
beallitott lampa, 2., le nem kapcsolt reflektor, 3., a 
vilagitas teljes hianya. 4., stb...
Raadasul a bent ulo is konnyebben eszreveszi pl. a 
kivilagitatlan falvakban a feketebe oltozott+vilagitast nem 
hasznalo biciklistat, a kifutni keszulo kutyat, stb...
Szerintem.....
---
Best Regards
Wallner 'Waces' Tamas
+ - Teli gumik eladok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!
Eladó 4db 2 telet hasznalt jo allapotu Semperit Top Grip2 teli gumi
195/70R14-es meretben.
Ara: 10.000.- /db
Udv.
Balazs Arpad
+ - Re: mindenfele tuning (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

 wrote:

> Kinalatuk egy reszerol mar sokat irogattunk 
> itt a listan (sport legszurok, kipufogo-
> rendszerek), de vannak cuccok, amikrol meg 
> keveset hallottam. Peldaul gazgyorsito a 
> kipufogo-rendszerbe, aminek ara szerelessel 
> egyutt is 20e alatt marad. 
> 2-3% teljesitmeny- es nyomateknovekedest 
> igernek, valamint +10% rugalmassagot. 

Ezek lehetseges tuning eszkozok.

> A szivo-oldalon rezonatorral akarnak tobb 
> levegot juttatni a motorba; ez szerelessel 
> max 16e forintba kerul es 20-25% rugalmassag
> -novekedes mellett 5-10% fogyasztascsokkenest 
> is iger. 
> 
> A 6.5e-ert szerelt kipufogo-rezonator 10% 
> rugalmassag-novekedest es 5% fogyasztas-
> csokkenest iger. A honlapon reszletesen 
> leirjak a cuccok mukodesi elvet es az 
> elonyeiket: kerdes, hogy mik a hatranyaik, 
> illetve valoban ilyen gyonyoru-e a leanyzo 
> fekvese? 

A rezonatorok zsakbamacskak. Laborokban tobb honapig kiserleteznek egy
darabbal mig osszejon. Az egesz rezonator dolgot a kov keppen kell
elkepzelni: mikor sziv a motor akkor egy hullam keletkezik ami a henger
fele tart, majd mikor eleri a szelepet akkor visszaverodik, a
fojtoszelepen megint vissza es igy tovabb. A rezonator ugy kell legyen
kiszamitva, hogy a hullam a henger fele tartson mikor zar a szivoszelep.
Ugyanigy kell gondolkodni a kipufogo resznel is.
Most mar vilagos, hogy nem olyan konnyu egy ilyen cuccot csinalni.

Mi az elonye? Jobb teljesitmeny (sokra nem kell szamitani).
A hatranyokrol csak annyit, hogy a motor elettartama lecsokken.
Habar az alkatreszek nagyresze tulmeretezett, nagyobb lesz a veszely,
hogy eltorjon egy fotengely, besuljon a motor, elegjenek a szelepek.

--
Minden jót, Fekete Zoltán

Powered by RedHat 6 Kernel 2.2.14
+ - Re: Fec0 irta levegoautorol (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

Havasi Dani wrote:

> Szerintem sorozatban nem fogjak gyartani, maximum par darab 
> tanulmanyt csinalnak belole, mert senkinek nem lesz az erdeke, 
> hogy levegovel mukodo autot gyartsanak, foleg nem a nagy 
> olajcegeknek, mert pont egy ilyen konyvet olvasok, ahol az ilyen 
> talalmanyok el lettek szepen tusolva, mert valakinek az erdeke azt 
> kivanta, meg mert a vilagot alapjaban veve valtoztatna meg. 

Szerintem nem az olajcegek fogjak befolyasolni ennek a kocsinak a
gyartasat, hanem az allamok kornyezetvedelmi hivatalai (lasd Kalifornia).

>Egely Gyorgy: Tiltott talalmanyok kb egy honapja vettem, akkor olyan 
> 1600 HUF volt ( ez itt nem a reklam helye ). Ja es az F1-es 
> fejlesztomernoknek nem sokat josolok a hatralevo eletebol, hacsak 
> nem tarja a nyilvanossag ele reszletesen a motorjanak a leirasat, a 
> cimet pedig minel hamarabb megnezem, hatha tobbet tudok meg 

Tudtad azt, hogy egy mostani korszeru _ketutemu_  motor nem szennyez
annyira mint egy 4 utemu (Vaddiszno baratom olvasod?), sot mar mindenik
ceg fel van keszulve arra, hogy ha holnaptol kisebb szennyezesu motorokat
kell gyartani be tudjak vetni a tehnologiat, majdnem semmi alakitas nelkul
(fotengely es vezermutengely csere) mehet a 2 utemu gyartasa ugyanazon a
vonalon ahol eddig 4 utemu motort gyartottak. 

Szerintem lesz esely arra, hogy szeriaban is gyartsak a kocsit
tekintettel arra is, hogy az olaj ara egyre no, kocsi meg minel tobb van,
suritett levegot konnyu eloallitani, nem veszelyes.

--
Minden jót, Fekete Zoltán

Powered by RedHat 6 Kernel 2.2.14
+ - villany (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

> Nem tudom, hogy karositja-e a kocsi elektromos berendezeseit, de nem
> volna jo ha a szirena helyett egy kis aramutes erne a betolakodot?
Ket szazas szog, hogy arra uljon. :-))))

Nagykekesi Arpad
+ - Teli piheno (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Egy 73-as Wartburg kuplungja az egy evnyi (futott) garazsban
>allas alatt osszerohadt. Azaz hiaba nyomtam be a pedalt, nem
>emelt ki.
Apam varnyuja 7 evet! allt  felbakolva a futetlen garazsban. Ezek utan
gyakorlatilag poccre indult, es minden mukodott rajta.
(Ezt tudja egy merci?)
Hozzateszem minden fekezesnek kb 1 kilo rozsda
hullot le rola.

Mondjuk en sem tennem el egesz telre az autot.
Hetvegenkent (ket-harom hetente) latogasd meg
a rokonokat ismerosoket. Hadd mozogjon az a verda.

  __
 |     Szommer Ákos  email: - __|
+ - Kotelezo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Autostarsak ! Az elmult evben a Nepszabadag oktober 30.-i szamaban kozolte
>a kulonbozo biztositok kotelezo felelosegbiztositasi ajanlatait.
>olvasta mar ebben az evben valaki kozuletek az ajanlatokat, a Nepszabiban
vagy
>masik napilapban ?

A www.mabisz.hu oldalon megtalalhato mind a 8 biztosito
ajanlata. Pillanatok alatt kiszamithatod es osszehasonlithatod
oket. A teljes dijliberalizacio miatt hatalmas a szoras.
En is valtani fogok, akkora a kulonbseg.
A biztositovaltas feltetelei is le vannak irva.
Dec. 1 a lemondas hatarideje!

Erdekes, hogy az Argosz altal levelben megkuldott,
a honlapjan megjelent tablazatban es a mabisz oldalon
szamitott dijak elternek.

  __
 |     Szommer Ákos  email: - __|
+ - lakcim valtozas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv T. lista,

A forgalmiban levo lakcim atiratasaval kapcsolatban lennenek kerdeseim:

- a r.kapitanysagok mekkora kesest szoktak toleralni, egyatalan
  erdekli-e oket h. a szemelyiben mikortol vagyok atjelentkezve?

- ha igazoltataskor a szemelyiben levo (pontosabban a helyi onkormi
  altal adott kis kartyara irt) lakcim es a forgalmiban levo cim nem
  stimmel, lehet gubanc belole?

- a biztositohoz csak a forgalmi atiratasa utan mehetek. Vajon mikortol
  hajlandok ujraszamolni a biztositasi dijamat? Ev eleje? Negyedev?
  egy ev utan? Vagy ha magasabb a dij akkor azonnal, ha alacsonyabb
  akkor soha, amig nem kezdem el verni az asztalt?

Kivancsisagbol megkerdeztem az o"rso:t, azt mondtak hogy nem rajuk,
hanem a harminc kilometerre levo kapitanysagra tartozik, de egy honap keses
nem szamit, kulonben is januar 1.-tol a helyi onkormik intezik ezt is,
varjam megha nem akarok bumlizni. Igy van?
(Nekem mar jo sok het kesesem van, meg se mertem mondani mennyi...)

udv: VAti
+ - Opel radio (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok autosok

Egy problemam lenne egy magnoval.  91- es Opel Omega gyari 
magnojarol lenne szo, jovendobeli sogorom most vette az 
autot s a radio kijelzoje nem jo, de allitolag a magnó maga 
igen. Ha esetleg lenne vki aki le tudna nekem irni, hogy 
hogyan tudom `vakon` beirni a codot /megvan/ azt nagyon 
megkoszonnem

Elore is ezer koszonet

Akos
+ - Kep (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Szeretnem megkerni azt az autostarsamat, aki Paksra menet csinalt egy
celfotot a Bombim hatso felerol lefele a "Hatoson", hogy kuldje el nekem a
kepet, mert makett keszul az automrol, es ahhoz szuksegem van a hatso
fertalyarol keszult kepre is.
Az a kep olyan jol sikerult, hogy szeretnem, ha nalam is lenne belole egy,
hogy tudjam, mire szamithatok a trafipaxos rendoroktol, ha esetleg
elkapnanak... :-))

Elore is koszonom,

Eszter
+ - M5 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv!

> =======================================================
> Felado : Somogyi Istvan
> E-mail :  [Hungary]
> Sziasztok, hello VD!
> >valaki osszesporol egy pl. uj M5-re valo
> >30 milkat, es kozbe meg nincs lakasa.
> Szerintem egy picit sarkitasz. Ugyanis aki 30 milkot elkolt
> kocsira, annak csak csurran-cseppen 3 milka egy kis
> garzonlakasra is, nemde?

Mar megint nem figyeltek....
VD M5-e nem vadiuj auto volt, kb. 2mFt-ert vette es rakoltott 1mFt-ot
villanyvezetekekre meg egyeb hasznos felujitasokra.
Legalabbis a csetepatekbol en erre emlekszem. Igaz VD?

Amugy meg (sajnos/nem sajnos) az a helyzet, hogy a tarsadalom nagy tobbsege, (m
ert
ugye ilyen az ertekrendje) eliteli ha valaki egy lakast sem vesz maganak, de
csili-vili tuning szuperautot igen. Ez egy egeszseges tarsadalomban ez igy muko
dik.
(Es a magyar tarsadalom nem teljesen beteg) Eloszor az ember a segget tegye bel
e a
gatyajaba, aztan arenazzon. Kulonosen, ha magamutogatos-fajta autot vesz magana
k,
akkor szamolnia kell a legtobb embertarsa elitelo gondolataival.

Tovabb nem folytatom, mert meg a vegen kinyomtatom, bekottetem es ledoktoralok 
vele
pszichologiabol.

Istvan
+ - Re: DirectX 8.0 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> > DirectX 8-rol mit tudtok? (Marmint felhasznaloi szinten)
> Egy-ket warez site-on lattam mar 2 honappal ezelott is,
> de nem toltottem le, allitolag meg nam all a "ket laban"
> ezert nincsen meg kiadva.

Nos, par napja mar ki van adva, de majd akkor teszem fel, ha mar olvastam a
bugjairol is :)

jts
+ - Semmit ne hagyj az autoban !!!! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Egy kollegam ma indult (volna) vissza Schwechatra, ahol le 
kellett dobja a berautojat. Kocsi elott megall, gomb 
megnyom, csomagter nyilik. Kabat, taskak be, csomagter le 
(otajtos Mondeo). A KULCS BENNMARADT !!!! Ajtok zarva (hala 
neked, szuperokos taviranyito), repjegy, kocsipapirok belul.

Telefon, 188 nem tud segiteni, OAMTC mindent megiger, vegul 
kikuld egy (magyar) autoklubos kocsit. Most figyelj: a 
Mondeo erofeszites, serules nelkul 1,5 MASODPERC alatt 
nyitva !!! Mindez a szemem lattara, kulonben egyszeruen el 
sem hinnem. Ezekutan persze a csomagter akar totalis 
kipakolasa sem lett volna nehez, ha netan rosszindulatu 
emberke nyitotta volna az autot.

Megjegyzem: a kinyitasi modszerrel BARMILYEN altalam ismert 
autoval ugyanennyi ido alatt vegezni lehet. Termeszetesen 
nem volt kulcsa a gephez (mint ahogy nekunk sem). 
Tanulsag ? Semmit nem szabad az autoban hagyni, mert az 
abszolut nem jelent vedelmet.
+ - Meglovasitasok... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,
tegnap hallottam egy jopofa esetet: 
baratnomek nemet rendszamu bmw-jet Budan cc. 2 pillanat alatt megfujtak,
dacara a riasztonak, kormanybilincsnek, stb-nek. Szomoruan hazarepultek,
majd 1 heten belul kaptak egy ertesitest, hogy a kocsit megtalaltak.
Egy almos-bosszus rendor utazott hajnalban a buszon, es nem akart hinni a
szemenek: egyik utcaban bekesen pihent egy bordo bmw, _AZ O NEHANY NAPJA
MEGLOVASITOTT_  trabijanak a rendszamaval!!!!! Nosza gyors telefon a
kollegaknak, bmw-t ´elkaptak´,  lathatoan mar par napja ott allt. Valoszinu
azert nem kellett a finnyas tolvajoknak, mert a jobb eleje kicsit meg volt
huzva. Pesze minden bennelevo ertek hianyzott, kiveve _egy_ dolgot: az
eredeti rendszamtablakat....  azok ott pihentek a csomagtartoban  :o)))).
Udv
Ildiko
+ - Uj Saab motorok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv AUTOsok!

A SAAB forradalmi, valtozo suritesu (SVC) motorja megkapta az angol Autocar
magazin Technologiai Dijat. Az _1,6 literes motor 8:1 es 14:1_ kozott kepes
valtoztatni a suritesi viszonyt - az utobbi ertek leginkabb versenyautokra
jellemzo - igy hihetetlennek tuno 225 loeros maximalis teljesitmeny eleresere
kepes. Ez a teljesitmenyszint eddig ketliteres turbomotorok, vagy 3000
kobcentis V6-os szivomotorok jellemzoje volt, a 140 LE/l fajlagos teljesitmeny
pedig pelda nelkul all a sorozatgyartasu eroforrasok mezonyeben - mindezt egy
egyhatos fogyasztasaval. Az alkalmazott trukk viszonylag regi, am eddig nem
sikerult kitornie a laboratoriumok falai kozul. A lenyege elegge egyszeru,
mindossze a fotengely, es a hengerfej tavolsagat kell valtoztatni menet
kozben, am ennek megbizhato, es pontos megvalositasa szamtalan akadalyba
utkozik. A Saab motorja mindig epp a szukseges teljesitmenyt nyujtja, ha kell
versenymotorkent, ha kell szeria eroforraskent viselkedik, igy erheto el a
hihetetlen csucsteljesitmeny, es a takarekos uzem egyszerre. Az ujdonsag
megbizhatosagban is felveszi a versenyt a hagyomanyos megoldasokkal, a
tesztpeldanyok allitolag hiba nelkul futnak 250.000 kilometert. Az ujdonsaggal
a Saab autok kovetkezo generaciojaban mar elesben is talalkozhatunk, legkesobb
negy ev mulva.

A cikket a totalcar.hu -rol masoltam. Velemenyek?


Szervusztok: Ch
+ - Lopasgatlo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szervusztok!

Olvasgattam itt a kulonbozo lopasgatlo modszereket
(130 dB+ szirena, aramutes a tolvajnak), gondoltam,
leirom a legtuttibb dolgot amit a nyaron lattam.
Fiatal srac megallt az A6-os Audival, kiszall - a kulcs a kocsiban,
a hifi szol, ablakok lehuzva - es elsetal a legkozelebbi
bankautomata iranyaba.
Gondoltam, ennek sem a szomszedja a hulye.
Aztan amikor kozelebb leptem a kocsihoz, hogy megnezzem, ugyan miert hagyta
igy a srac ezt a nem kimondottan olcso jarmuvet, egy "bekes" pitbull nezett
ram az anyosulesrol, es megallapitottam, hogy ez a legjobb riaszto.
Rajtam kivul meg ket kisebbsegi jart igy, csak ok valamivel kozelebb
olalkodtak, es ennek megfeleloen a kutyus is ingerultebb lett. :-))

Bar nem a legolcsobb, de ketsegkivul hatasos lopasgatlo eszkoz, ez
a nagy hatekonysagu biologiai fegyver.

Udv mindenkinek: Ch

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS