Budapestnek szuksege van a 4-es metrora. Naponta tobb mint egymillio jarmu
duborog a varosban, es szamuk folyamatosan no. Allando a zsufoltsag, a zaj
es a por. Az utak mar nem birjak a forgalmat. Vagy metrot epitunk, vagy
kitehetjuk a tabalat: a fovaros megtelt. Kell a 4-es metro azert is, mert
magneskent vonzza az uj beruhazasokat, gyorsitja az erintett varosreszek
fejlodeset. Amerre halad, ujjaepitik a tereket, rendezik a tereket. Uj
vallalkozasok jelen(het)nek meg, javul(hat) a kereskedelem es a
szolgaltatasok kinalata. Felertekelodik a kornyek. Budapest megerdemli az uj
metrovonalat. Hiszen a fovaros termeli meg az orszag nemzeti jovedelmenek 60
szazalekat. Az adobevetelek 40 szazaleka a mi befizeteseinkbol szarmazik. Az
uj metro bekerulesi koltsege mai aron mintegy 130 milliard forint. A
metroepites draga dolog, ezert mindenhol tamogatja az allam. Ez alol
Budapest sem lehet kivetel. A kormany jovore 20 milliard forintot kolt
titkosszolgalatokra es 25 milliard forintot az ezredfordulo megunneplesere.
Az elso hat evben a kormanytol osszesen ennel kevesebb penz kell a
metroepites befejezesere. A koltsegek fennmarado reszet a fovaros allja. Az
epiteshez szukseges hiteleket pedig tovabbi 15 ev alatt fizeti vissza a
fovaros es a kormany egyutt.
Ha te is egyetertesz a 4-es metro epitesevel, akkor szavazz az interneten!!
http://www.metro4.hu vagy http://www.metro4.fph.hu
(Eredeti anyag: Budapest Fovaros Fopolgarmesteri Hivatal)
Budapesttel azonos nagysagrendu europai varosok metrohalozata:
(km/100 ezer lakos)
Hamburg: 5,8
Milano: 4,8
Berlin: 4,1
Barcelona: 4,0
Praga: 3,7
Madrid: 3,5
Munchen: 3,2
Kijev: 3,2
Becs: 3,1
Bukarest: 3,0
Szt. Petervar: 2,9
Budapest: 1,3
Udv:
Csaba
Szavazz!!!
|