Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 1028
Copyright (C) HIX
2001-02-24
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Re: CD matrica + magyar rendszam (mind)  14 sor     (cikkei)
2 Klima - tudogyulladas (mind)  23 sor     (cikkei)
3 LOLITA.JPG 66101 (mind)  14 sor     (cikkei)
4 Re: Re: Zippzar, zorgolodes, huzatas 100-ra (mind)  59 sor     (cikkei)
5 Skoda Feeling&horror (mind)  68 sor     (cikkei)
6 500 alatt auto (mind)  8 sor     (cikkei)
7 Skodassag :) (mind)  67 sor     (cikkei)
8 Skodassag, index... (mind)  98 sor     (cikkei)
9 Disztarcsa (mind)  9 sor     (cikkei)
10 Re: rendorseg (mind)  16 sor     (cikkei)
11 Re: Gyorsulas (mind)  13 sor     (cikkei)
12 Re: Szlovak rendorok (mind)  14 sor     (cikkei)
13 Autoradio es klima (mind)  12 sor     (cikkei)
14 kihuzatas (mind)  13 sor     (cikkei)
15 autociki (mind)  9 sor     (cikkei)
16 ujra MAREA, radar lista (mind)  55 sor     (cikkei)
17 Re. Karbi, ultetes (mind)  39 sor     (cikkei)

+ - Re: CD matrica + magyar rendszam (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia HA, szia Lantos Tibor!

>Nemregiben volt a kerdesek kozt egy ilyen parositas. 
>(...) a vadparaszt hazelnokot lattam volna egy
>ilyen jarganyba beszallni. Szoval ezek is a mieink,
>hogy a gorcs essen belejuk.
Ezt talan mar a multkor is tisztaztuk, pl. az Igazsagugy
eleg sok ilyen autot hasznal.

Piece:
nme1


"Know your enemy"
+ - Klima - tudogyulladas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

HA !


:> En ugy szoktam a bearamlo levego homersekletet szabalyozni,
:> hogy _ra'fu''to¨k_!!!
:> Aki minden nyaron tudogyuszit kap, annak ugy kell...

Az otlet nem rossz, de tobb autonal is szokas az, hogy a
futesszabalyozas nem linearis minden fuvokara nezve, hanem
kis fokozatban a meleg eloszor a labhoz es az oldalablakhoz
megy jobbara, mikozben a kozepkonzol racsai meg teljes
hideget fujnak es szinte deresednek.

Szoval nyaron a labad elolvad, a nyakad meg lefagy...

Mar az Omegaban is nagyon gazdasagtalannak tartottam, hogy
az ertekes uzemanyaggal nagy nehezen gyartott hideget, ilyen
primitiv modon kell langyossa tenni a klimakompresszor megfelelo
szabalyozasa helyett...


Szep napokat: Antal Attila
(Seat Leon 1.6 aut. '2001)
+ - LOLITA.JPG 66101 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Real Good Web Site
Reply-To: 
NNTP-Posting-Host: dialup-30143.dialup.ptt.ru
X-Original-NNTP-Posting-Host: dialup-30143.dialup.ptt.ru
X-Trace: 23 Feb 2001 21:41:39 +0300, dialup-30143.dialup.ptt.ru
Organization: PTT-Teleport, AS6795
Lines: 7

LOLITA.JPG
http://www.illegal-porno.com/cgi-bin/topsites.cgi?alex
BEST LOLITAs PICS!!!


Qe)+PRb2jD
+ - Re: Re: Zippzar, zorgolodes, huzatas 100-ra (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Zippzar:
>Eppen ezert (elvileg) buntetes jar azert, ha
>pl. autopalyan felsavos utbontasnal mar a 400 meteres 
elojelzo tablanal --
>suru forgalomban -- atvalt az ember a masik savba, 
ahelyett, hogy
>eloregurulna a lezarasig, es ott zipzarozna.
Igen, igen, igeeeeeeen!!!
Itthon meg en vagyok a paraszt, hogy nem allok be 3 
lampaval elobb a "tuti" savba, hanem akkor keretzkedek, 
amikor aktualis.
Miert nem evidens, hogy 3 sorba allunk ameddig csak lehet 
es csak akkor tomegelunk be egybe ha nagyon muszaly?
Nem mintha farasztana koszongetes, de akkor is! Itt 
jegyeznem meg, hogy miota nem csicsas-feltuno autom van 
sokkal inkabb beengednek.
--------------------------------
Zorog:
>kiszallok belole, megsem az jut eszembe, hogy hat ez az 
auto ilyen es
>igy kell szeretni, hanem hogy egy rakat szar, ugy ahogy 
van.
Huhh. El sem merem kepzelni miket mondanal egy probakor 
utan a Civicemben. Persze akinek sportfutomu kellett...
Szoval en igy szeretem es ennek ellenere eleg keves ember 
mondta meg eddig kiszallva, hogy ez szar. Inkabb vmi "Te 
hulye allat" felet mormogtak, de en ezt is elismeresnek 
fogtam fol :-) Nem is ertem, hogy nem figyeltek a 
zorgesekre :-)
De, hogy egesz komoly legyek, egy uj autoban bizony nem 
szerencses a zorgolodes. Tudom kis aprosag, de ha mar uj, 
legyen tokeletes egy darabig nem? A hasznalt R5 pedig nem 
mervado, mintahogy mas hasznalt sem. En tavaly novemberben 
vettem az autom hasznaltan es azota _sokkal_ jobban zorog. 
Magyar utak rulez avagy a csondesseg csak idoleges!
---
Huzatas:
>>Hogy (melyik fokozatban) szoktak merni egy auto 0-100km/h-
ig tarto
>>gyorsulasat? 2.-ban huzatjak 100-ig (ha a birja) vagy 
feljebb is kapcsolnak?
>Feljebb kapcsolas = minimum 1-1,5 mp keses!!!!!
>Minel kevesebb valtassal :)))

Hat nem hiszem hogy nem valtanak 3iba, ahol kell. 
Az elozzo autom elment 100ig 2-be es 8,7mp volt a katalogus 
szerint 100-ra. A mostani (8200 ide vagy oda) 90ig megy 
csak, tehat 3-ba is kell valtani es 7,8-at ir ugyanazon 
katalogus. Mondjuk ennyivel azert nem erzem erosebbnek az 
ujjat! Vagy lehet, hogy mindkettonel felvaltanak 3-ba?
Azt is ketlem, hogy min 1-1,5mp lenne egy valtas. Egy profi 
pilotanak (akikkel meretik a gyorsulast) szvsz 0,5mp-ben 
belul kell felvaltani, de szerintem sokunk kepes ra 
erolkodes nelkul 1mp-en belul.

Udv!
VTI
+ - Skoda Feeling&horror (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv mindenkinek!

Orommel olvasom, hogy felkapott tema lett a SKODA. Nekem is volt Skodam,
de hala Istennek megszabadultam tole.12 evesen vettem S120 L volt.
Amiota lecsereltem elmult a gyomorremegesem minden 20 km-nel nagyobb ut
elott.Ugyanis azelott szinte idegbeteg lettem, ha arra gondoltam, hogy
el kell jutnom vele valahova pedig sokszor kellett.Meselek egy-ket
esetet:
-Elso hosszabb utam  soran a szerzemennyel bekeveredtem a Rakoczi uton
egy delutani dugoba 5km/h max sebesség ,beiktatva 10-15 perc pihi persze
mondani sem kell mi lett az eredmeny.Dudalnak mogottem mint az orultek
en meg karomkodok, hogy minek hiszen en sem tudok haladni, de ok a
"gephazteto" alol feltoro gejzirre akartak csak felhivni a figyelmemet.
Mivel en a vizhofokot jonak gondoltam 95-nak (ez meg zold sav) es nem
tulajdonitottam kulonosebb jelentoseget a z idonkent tapasztalt morajlo
hangjelensegnek,a motor nem igy gondolta. Felrealltam (nem volt konnyu)
viz persze nem volt nalam (utana vizes flakonok beletek a hatso ules
mogotti teret). Szerencsere meglattam egy cukraszdat itt kerem vizet +
vodrot cc.6 liter viz ment bele.A gepezet jo darabig leghutessel
uzemelt!Jol kezdodik ,ezutan kezdtem enyhe bizsergest erezni
gyomortajekrol.

-Hozza kell tennem, hogy a szemem ezutan le sem tudtam venni a
muszerrol.Egy darabig, mert nemsokara az olajnyomas lampat kellett
figyelnem mikor fog felvillanni.Ez akkor kovetkezett be, ha 4.-ben
50korul haladtam (~1800 1/min).Irany szerelo olajrendszeren mindent
kicserelni lecserelni megjavitani stb.Gep feljavitva nem csorgott tobbe
mert a vezermulancot is kicsereltek.Buszken feszitettem a S-ban talan
meg ugy is ereztem jobban is megy, a szerelo megnyugtatott nem kell
izgulni a muszereket nem kell folyamatosan figyelni minden OK!
Hittem neki. Nem kellett volna ugyanis ~200km utan a Lurdy haz elott egy
piros lampanal (mai napig utalok itt megallni) ismet piros lampat kaptam
csak ez a muszerfalon volt. Motor leallit, motorhazteto kinyit
olajnivopalca kihuz feher suru budos fust a nivopalca helyerol
folyamatosan.F@sz@ olaj persze kifogyott atszaladtam a szembe levo XY
benzinkuthoz 2 litert bele, alig latszott meg a nivon.Motor beinditasa
utan iszonyat hang majd dermedt csend.Hat itt meghalt gondoltam!
Termeszetesen a szerelohoz visszamentem es kerdore vontam, mivel szamla
nelkul csinalta kajanul vigyorogva allitotta neki ehhez semmi koze.Ugy
is lett 3 hajtokar szemmel lathatoan elhajlott a fotengely csapagyairol
hianyzott a feherfem.Tehat full general kovetkezett.Szlovakiabol
hozattam eredeti alkatreszeketgondoltam biztos ami biztos.
Szerelo aki megcsinalta a generalt ( nem az aki az olajosat csinalta
nana) megmutatta a halal okat.Az olajdekni belso hutobordait nem
lehetett latni az olajsartol. a fotengely olajozo furatai tuhegy
atmerojuek voltak.CSak azt nem ertem mi a  csinalt az elozo
szerelo.

-100 szonak is egy a vege full general tortent utana mar jol ment a
Skoda, debizonyos fordulatszam fole porgetve a karbi 2. torok
pillangoszelepe kiakadt igy gaz nelkul is tudta a gep a 70-et
4.-ben.Varosban elonyos, ha a kuplungot kinyomtam
uveghang.Motorleallitas utan a pockot kezzel vissza kellett nyomni.
Egyeb:
-Kerekcsere alkalmaval az emelo beszakadt a kuszobbe (Kiraly)
-A kuplungkiemelo fohidraulikus henger az olajat folyamatosan engedte.A
LABAMRA!
Kicsereltem  erre eltorott benne a rugo 1het mulva.
-Foldutom kozlekedve a a jobb hatso lengescsillapito kiszakadt a helerol
alul (kiraly)

Ugyhogy nem birtam tovabb eladtam roncsaron iszonyatos rafizetessel!
Soha a budos eletben nem veszek  Skodat!
Hat ennyit a SKODA filingrol!

U.I.:Ladat is hasznaltam az is eleg tre, de megbizhatobb az tuti!

Deere (Lancia Delta 1.6i)
+ - 500 alatt auto (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kollegamnak elloptak az Astra-jat! 
Mivel eleg szuken all anyagilag, igy max. 500-at tudna adni egy olyan
kocsiert, amivel fel-egy evet kihuzhatna.
Elsosorban ami szoba johet Nala az a Lada, de eladó Skoda esetleg 4T
Wartburg-tulajok (pl. regebben valaki arult a listan 4T kombi-vareszt)
jelentkezese is erdekelne. 

KP
+ - Skodassag :) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Jonapokat!

Nagyon regen szoltam mar hozza, remelem meg mlekeztek
ram... :))) Lehet, hogy hosszu leszek, akkor bocs... :))

>Igy csak annyit tennék hozzá, hogy az 1969 és 1983 között
>gyártott farmotoros Skodák szerintem már akkor elavultak voltak,
>amikor kigördültek a gyárkapun, és abban az idôben jócskán akadt
>jobb alternatíva, mint egy ilyen nehezen kezelhetô, bizonytalan úttartású,
>kényelmetlen rugózású négykerekű valami. Azt hiszem, ha a Lada vagy
>a Zastava szót említem, akkor nem is kell olyan messzire mennünk. :)
>Ez nem flame, hanem tapasztalati tény, amit persze nem muszáj elfogadni.

Bocsi, de nem is fogadom el :))) Ellenervek:

Ad 1: nem hinnem, hogy mar akkor elavultak, mikor kikerultek, mert nezzel
csak korul... Melyik autobaol van most a legtobb az utcan? Lada? Zastava?
Dacia? A "regi, szocialista" kategoriabol messze a Skoda, ami tulelte az 
osszes tobbit... Nem is kicsivel! 

Ad 2. A skodaban vanak olyan dolgok, amit pl a mai autogyarak is
atvehetnnek, mint pl a gazpedalt... mennyivel kenyelmesebb pl.
letamasztani a sarkamat, es "bokabol" nyomni a gazt, mint ezeket
az idetlen pedalokat? (legalabbis nekem sokkal kenyelmesebb volt)

Ad 3: Nehezen kezelheto... Tedd akkor hozza, hogy NEKED... mert en 
megmondom oszinten viszonylag konnyen mgszoktam, megszerettem,
pedig egy Golf III-ason tanultam vezetni!!! 

Ad 4: Sajat magadnak mondasz ellent, mikor azt modod, hogy kenyelmetlen
(kemeny) a rugozas, meg bizonytalan az uttartas. Pontosan a kemeny 
rugozasa miatt jobb az utartasa a Skodanak. Fraszt tudtam kapni pl. a 
Daciatol, egy ora utan tegeribeteg lettem tole... Vezettem kocka ladat
en is, es megmondom oszinten a kanyaban nagyon is feltem, mert sokkal
stabilabb volt a Skoda. Ja, mondjuk valoban ha valaki nem szokta meg, hogy
a kormayon 1 egesz fordulattal kevesebbet lehet tekerni, mint mondjuk a 
Ladaen, (a Skoda kormanya eleg preciz, finom mozgasra is jol reagal) az
mar egyeni szoc.pol.... Meg kell tanulni vezetni! :)) Ja, mit ertesz nehez
kezelhetoseg alatt? Mert kivancsi lennek erre... Komolyan...

Fateromnak pl 14(!!!) evig volt Skodaja, soha nem is volt neki mas. Ma mar
neki is nyugati autoja van, s mikor atult a Skodaba, a mosoly kiult az 
arcomra, mert elegge oszcillalo modon kozlekedett o is vele. Pedig 14 evig
csak az volt neki! Ja, 1 ora utan megszokta. Arrol nem is beszelve, hogy
a varosban a parkolasnal nem kis elonyom volt mindig a Ladasokhoz 
kepest :)

Nekem egy Skoda 120 GLS volt eleg sokaig, s meg ma is sajnalom, hogy
eladtam... a -10 fokban is poccre indult, soha nem hagyott ott, soha nem 
forrt fel a vize, de mondjuk oda kellett ra figyelni es nem esz nelkul hajtani.
Ellentetben a mai nyugati, csucstechnologias autommal szemben (ez egy
VW Vento), ami tobbszor szivatott, pedig szervizkonyves es mindig el volt
vive szervizbe. Kenyelmesebben mondjuk kenyelmesebb, konnyebb egy
kicsit a bevasarlas, de a fenntartasi koltsegei sem hasonlithatok ossze!

Szoval szerintem a Skoda a MAGA KATEGORIAJABAN egy NAGYON JO auto...

Johetnek ervek (Frici?? :))))) ) ellenervek is :))

Chip 

Szabó Krisztián
Kiwwi Magyarország telekommunikációs kft.
tel.: +36 1 4767 125
fax. +36 1 4767 112


+ - Skodassag, index... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ismetelten, masodszor is... :))
Nem allom meg, hogy bele ne szoljak :))

>Ismeroseim szerint eleg agressziven es sportosan vezetek,
>taposom rendesen a gazpedalt, gyakran jogsihatar
>kozeleben. A Skodanak jo fekjei vannak (csak ranezek a
>fekre, mar blokkol mind a 4 kerek) ha valaki tudja vezetni
>es mindig erzekeli hogy adott helyzetben mennyi a
>fektavolsag, az ilyen szempontbol biztonsagosan mehet
>vele varosban ugy ahogy en.

Detto ugyanez a helyzet :)) Magamra ismertem :)) Engem
mar tobbszor talaltak meg hatulrol (nem gondoltak volna,
hogy ilyen jok a fekek, mind ezt modta) illetve olyan is 
soxor volt, hogy nem rajtuk mulott a dolog, mert volt meg
helyem, es eloregurultam 3-4 metert. Ilyenkor altalaban
azert megkoszontek, hogy kivedtem a dolgot, es orultek.
Aztan volt olyan is, mikor leugattak, hogy miert nem mentem
at a (piros) lampan... Amikor vittem vizgara a kocsit, a
ficko 2× tette fel a fekpadra, mert 2-5% volt az elteres a
fekek kozott!!!

>Ezt ugy hivjak intelligencia. Nem haszontalan dolog, ismet
>csak tipusfuggetlenul, es ezek szerint a Skodas nagy
>valoszinuseggel intelligensebb vezeto mint a kopasz gyerek
>a merdzsoban. :-))

Most mar tudom, hogy mitol vagyom mindig meg magam!
Az eszem vag ennyire :))))

>>kozepen, mert a Skoda gazfroccsre fullad, de a skodas
>:-))
>lamersag! Gepjarmuvezetes gyakorlati oktatas 1. ora.
>Elindulas es megallas.

Igen, a gazpedalt nem padloig nyumjuk, mert 
1. tobbet fogyaszt az auto (nehez jobblabasok 2 lietrrel
nagyobb fogyaztast tudnak produkalni)
2. nem mgy az auto jobban, sot!
3. Jelentos mertekben no a karosanyag kibocsajtas
(nem teljesen elegett uzemanyag)
Meg kell tanulni vezetni!!!

>>A skodas hoallo, nyaron is max. futessel jar, hogy fol
>>ne forrjon a hutoviz.(Legszebb a macskas-kutyas skodas
>>esete, aki tovig folhuzott ablakkal - allatkak nehogy
>>kiugorjanak -, csontra tekert futessel nyomatta deli
>:-)
>ismet csak muszaki lamersag!
>be lehet kotni egy kapcsolot, ami a ventillatort kapcsolja
>a futestol fuggetlenul, es maris meg van oldva a problema.
>Ha kint meleg van, inditas utan automatikusan folkapcs.

Igaz, nekem sosem ment a futes, karban kell tartani azt
az autot! Sosem ertettem, miert bantjak a skodat a forras miatt.
Egy tortenet: volt egy cegauto (Skoda 120) ami mindenkinek
remekul mukodott. sosem forrt fel a vize. Viszont volt egy
kollega, aki minden utjan, minden alkalommal megforralta
a vizet... Ja, az illeto gepjarmu oktato volt :)))) Erre mit lehet
mondani?

>>megoldja (vagy elpusztul). (A skodas, ha mas autoba
>>ul, leegeti a kuplungot.)
>Nem kell uj kocsi hozza a Skodaet is le lehet, ha az
>ember hozzaszokik egy szar a motorhoz.
>Jo motornal, rutinos-technikas vezetonel nem gond.

Nekem nem sikerult... miert kellett volna leegetni? Nem ertem...

>De ha a Skodaba beulunk, megsem all a mellkasunkba rut
>bakelitkormany, nem sipcsontkozepig nyomodik fol a
>gaz, nem verjuk a terdunket kapcsolokba, nem kell
>feltetlenul lehuznunk az ablakot, hogy elferjen a
>konyokunk, a muszerfal helyen is valami
>muszerfalfe`leseg van, nem pedig gusztustalan kaosz
>vagy tankbelsohatasu felkatonai elrettentes. A Skodaba
>ulo ember talan nem talalkozik azzal a kimeletlen
>prosztosaggal, mint a tobbi klasszikus szocialista
>tipusnal.

Teljesen igaz, abszolut egyetertek!

>> 3)az index neha mukodik, neha nem.
>Erdekes, az en indexeim is mind ezt csinaltak :0

Ez nagyon tetszett!!! :)) Megneztem az ennyem is rossz
akkor? :)))

Na mára ennyi, legyetek jok!

Chip 

Szabó Krisztián
Kiwwi Magyarország telekommunikációs kft.
tel.: +36 1 4767 125
fax. +36 1 4767 112


+ - Disztarcsa (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

13 collos Astra-felnire keresek felcsavarozhato disztarcsat, mert mar 
nagyon unom, hogy 2-3 havonta lelopnak egy garniturat. Az, hogy 
kaphato ilyen, biztos, mert lattam egy parkolo Astran, ugyhogy bizom 
benne, hogy valaki ismer fellelesi helyet (lehetoleg Budapesten).

Koszi,
RViktor
+ - Re: rendorseg (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Az AUTO 1027-ben irta :


>Delelott elzuzott ket rendorsegi Astra es egy
>mikorobusz szirenazva a haz elott. Mindket Astra
>rendszamtablaja le volt ragasztva valami ke'kkel.
>Kik voltak ezek, ke'mek? Tud erre vki magyarazatot?


Valoszinu, hogy a rendorseg is ertesult, hogy a HixAuton mar megjelent a
rendorsegi autopark rendszamanak nagy tobbsege, ezert inkabb azt letakarva
probaltak meg inkognitoban maradni :)))

Udvozlettel: Attila (MrGrey)
..............................
Mailto: 
+ - Re: Gyorsulas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

 wrote:
> Hogy (melyik fokozatban) szoktak merni egy auto 0-100km/h-ig tarto
> gyorsulasat? 2.-ban huzatjak 100-ig (ha a birja) vagy feljebb is kapcsolnak?

Huzatjak a piros mezoig aztan kapcsolnak. Mindezt addig amig eleri a
100 km/h-t.

-- 
Minden jot, Fekete Zoltan

It's time to boot, do your boot ROMs know where your disk controllers are?
+ - Re: Szlovak rendorok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

> Felado :  [Slovak Republic]
> Temakor: Jelentes ( 28 sor )
> 90 km/h felett elveszik a jogositvanyt (+ 30 km/h)
> vezetesi modom. Ejjel 2-kor a hidon megint 150 folott mentem,
> de a rendorsegi Felicia nem birt utanam jonni, igy 4. eset nem

Ez tok jo. Ezek szerint ha gyors a kocsi, frankon elhuzhatsz a 
rendorok elol? Vagy ez csak szlovakiara igaz?

Udv,

	awender
+ - Autoradio es klima (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

Autoradiot eredetiben erdemes venni, vagy masfajtat, mas 
forrasbol? Mert lattam 70-80e-ert autos hifi cuccokat. Gyari 
tartozekkent meg van, ahol tobbet kernek erte.

Mi a kulonbseg az automatikus es mechanikus klima kozott? 
Mindkettot be kell kapcsolni, gondolom.

Udv,

	awender
+ - kihuzatas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Na, akkor huzatas. Ezeket en produkaltam egy 1200-es Ladaval:
1-es: 50 km/h
2-es: 80 km/h
3-as: 115 km/h
4-es: kb. 140 km/h

Udv
-- 
 Tamas Selmeci / TOR][UM 
mailto: 
    F0 0F C7 C8 rulez!
+ - autociki (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali!

Ismet uj kepek az autocikin.

autociki.freeweb.hu


Udv:
	Cocas - az Orros
+ - ujra MAREA, radar lista (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia Csaba,

>Ha leirod, hogy zorog, akkor ird le, hogy mi zorog

A muszerfal jobb es bal oldalon a tetejen es a gyari radio, ami egyebkent
zenehallgatasra nem alkalmas - mellesleg soha nem volt megbontva.
Csak arra lennek kivancsi, hogy miert NEM vettel Marea-t ha ennyire
imadod, szereted..., illetve, hogy hasznaltal-e folyamatosan, huzamosan
ilyen autot, vagy csak egyszer beleultel es megtetszett? Tudod sok dolog
csak ilyen huzamos hasznalat alatt derul ki. Szep dolog a gyari ertekeket
fujni, de az nem adja vissza a szemelyes tapasztalatokat.
Fogyasztas: soha nem ment 9 ala, igaz 11 fole sem.
Olvastam egy tesztet, amiben a 0-100 10.4sec volt, ami valoszinu, mert az
1.6-os Mareat is eppen csak megveri (gyarilag 10.7), magasabb sebessegnel
viszont tenyleg sokkal jobban megy. Amugy ez is egy szemelyes elmeny
volt...

Tudod, a "nem szereti az alacsony ford.szamot" nalam azt jelenti, hogy a
kocsi alacsony fordulaton rangat es nem akar rendesen felporogni. Ez azert
gaz, mert szukebb kanyarodasnal kenyelmetlen, hogy egyesbe kell tenni, es
ezt elotte egyetlen autoval sem kellett megtennem. Es en meg azt is
leirtam, hogy a Marea magasabb fordulatszamon sem huzott utosen, mindez
egy alapos gyari markaszervizben elvegzett kotelezo szerviz utan (SPQR).
Amugy en nem irtam sehol, hogy a kocsi kombi lett volna... Szerinted nem
sajat magadnak mondasz ellent?
>Azt pedig mar a laikusok is tudjak, hogy az olasz motorok magasan adjak
le a nyomatekukat es porgosek. Ha ilyen karakterisztika nem felel meg
neked, miert vettel olasz kocsit? #1025
>Na meg abbol, hogy sportos Honda vs. csaladi kombi... #1027
Ezennel kozlom a listaval, hogy imadom a sportos autokat!

Ha mar igy feszegetjuk a Marea temat, eszembe jutott meg egy hiba
(markaszerviz ellenorizte es rendben talalta): a hofokszabalyzos klima
akkor hutott, amikor a kocsi ugy dontott - szerencsere majusban adtam el,
igy sokaig nem trefalkozott velem. (amikor mukodott, nagyon jol hutott a
klima - sokkal erosebb volt, mint a Honda, vagy a mostani Renault - csak
ez nala hangulatfuggo volt)
Ja es meg valami: ujban SENKINEK nem ajanlom, csak ha igen hosszu tavra
veszi, mert brutalis az elso evben az ertekvesztese, a kocsim, aminek az
uj ara kb. 4M lehetett 1 evesen 2.3M-ert kaptam meg.
Minden megfigyeles szubjektiv, nem akartalak megbantani, vagy lealazni, de
nekem 6 honapi hasznalat utan ez a velemenyem es hiaba zeng barki is
dicshimnuszt a Marea kore, mert az enyem ilyen volt. Amugy nagyon
kenyelmes kocsi.
Ja es senki nem irt vissza a felakadasra, kiveve az "Olaszorszagban is
parkolnak a jardan"-t. Szerintetek ez normalis, vagy javitottak rajta
azota, esetleg egyedi? Megegyszer: a kipufogo-leomlo nagyon alacsonyan
van, ezert soxor felakad.


Radar: ha akar egyetlen embernek tudtam segiteni, mar megerte...

Bocsi, kicsit hosszu lett. Azt hiszem Marea temaban minden tudasomat,
tapasztalatomat atadtam. A hetfoi viszlat (mhely).
ToBa
+ - Re. Karbi, ultetes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Major Frigyes
Autoalkatresz - autofelszereles

Sziasztok autosok, szia Szilard.

>Van 2 duplatorku karbim,vizszintes elhelyezesuek.
>Solex tipusuak.Letezik,hogy lehet ezekre turbot rakni?

En erre nem tudok valaszolni, inkabb adok egy cimet ahhol megerdeklodheted a
problemat.

Turbofeltoltok javitasa es forgalmazasa
Hungaromarket KFt.
1211. Gyepsor u. 1.
Telefon: 277 - 3155

>cimet,ahol ultetorugot lehet venni?

Mero veletlensegbol ezt is tudok :-) Nagyon jol dolgoznak es korrektek.

Voros autorugo.
XIII. Bp. Fay u. 84.
Tel: 329 - 0279

Viszont erre, ha rovidebb rugot tennel meg pluszban lenne egy javallatom.
Lengescsillapitot is illene bele venni, meghozza a legjobbat. Febi, Koni
vagy Sachs - ot. Koni a legjobb erre a celra ( allithato kemenysegu ).

Udvozlettel: Frigyes

Budapest. 1014.   Uri u. 24.
Tel: 214-39-50    Mobil : 06 - 20 -9446 - 107
                  A - MajorKa Bt.
                     Skoda 120 L
 
Beru Ultra X 4 polusu gyertya kaphato ;
Elso ajtora legterelo kaphato
Hatso ablak futoszaljavito kaphato
MILITEC a HiX listatagoknak 10% kedvezmennyel kaphato

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS