Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 987
Copyright (C) HIX
2001-01-13
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 BEST LOLITAS, RAPE AND ANIMALS SITES!!! 26683 (mind)  13 sor     (cikkei)
2 Viszko kuplung (mind)  25 sor     (cikkei)
3 Halvany fenyek- Civic (mind)  9 sor     (cikkei)
4 kispok (mind)  11 sor     (cikkei)
5 zastava (mind)  10 sor     (cikkei)
6 A Civic... (mind)  51 sor     (cikkei)
7 akkusaru,OT,csuszka (mind)  19 sor     (cikkei)
8 Kiut,llat (mind)  16 sor     (cikkei)
9 Re: *** HIX AUTO *** #975 (mind)  43 sor     (cikkei)
10 kispolak (mind)  40 sor     (cikkei)
11 dinamo, ertesites, Bogi (mind)  38 sor     (cikkei)
12 Seat Leon teli papucsai (mind)  27 sor     (cikkei)
13 Volvo S 40 1,9 TD v. 1,6 benz. (mind)  20 sor     (cikkei)
14 Okmanyiroda kontra autos, serelmeim (mind)  82 sor     (cikkei)
15 Hutoeresztes (mind)  24 sor     (cikkei)
16 RE:egerj@freemail.hu Ules (mind)  9 sor     (cikkei)
17 visco kuplung (mind)  16 sor     (cikkei)
18 Difi zaras, viszkozitas.. (mind)  17 sor     (cikkei)
19 #984 (mind)  4 sor     (cikkei)
20 Erdelyi kirandulas3 (mind)  54 sor     (cikkei)

+ - BEST LOLITAS, RAPE AND ANIMALS SITES!!! 26683 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Real Good Web Site
Reply-To: 
NNTP-Posting-Host: dialup-27025.dialup.ptt.ru
X-Original-NNTP-Posting-Host: dialup-27025.dialup.ptt.ru
X-Trace: 12 Jan 2001 16:25:10 +0300, dialup-27025.dialup.ptt.ru
Organization: PTT-Teleport, AS6795
Lines: 6

BEST RAPE AND ANIMALS SITES!!!
http://www.illegal-porno.com/cgi-bin/topsites.cgi?alex


.B_a-/?hGz
+ - Viszko kuplung (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Haho !

:> Akkor feltehetoleg kozvetlenul a motoron helyezkedik el a ventillator.
:> Gondolom, en ha a motor homerseklete befolyasolja.

Nem feltetlenul. A huto keresztuljovo meleg levego is felmelegitheti azt
a pogacsafele dolgot a ventilator felfogatasanal, amitol egyre 
intenzivebben kezd  szivni...


:> Akkor ezek utan logikusan kovetkezik, hogy a ventillator nem egy
:> kerettel csatlakozik a hutore. Es igy a huto tavolabb kerul a
:> ventillatortol, majd pedig ebbol az kovetkezik, hogy vagy a motortol
:> jovo levegot kis hatasfokkal fujja a hutore, vagy pedig onnan probalja
:> meg "elszivni", aminek ilyen tavolsagbol abszolut semmi ertelme.
:> Tehat ugyerzem, hogy ez nem egy hatekony megoldas...

Megis elegendo volt egy 1.8-as Opel Rekordban es a 2.3TD Omegaban.
Soha nem volt melegedesi problemam es tulhutesem sem...

Erdekes volt, hogy a lazan forgo ventilatort meg lehetett fogni ujjal, 
persze csak a hideg allapotaban... :-)

Szep napokat: Antal Attila
http://www.externet.hu/aas
+ - Halvany fenyek- Civic (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>>2. jelenség: gyújtást ráadva és a világítást felkapcsolva 
>>egyéb fények (pl. digit.óra) elhalványulnak.
>abbol indultak ki, hogy este (amikor lampat kapcsolsz) 
sotet
>van, tehat kisebb fenyerovel is lathato minden.
Jee, most jottem tóra mirol szolt az eredeti iras:)
Szerintem meg abbol indultak ki, hogy ne vakitson. Asszem 
minden Civicben ilyen van, ugyhogy meg ne javitsd:)
VTI
+ - kispok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>   kell, mert annyit a nom mar nem akar kocsia kolteni, inkabb
>         marad a BKV. Udv:

Akkor ajanlom a BMW-t
(Busz, Metro, Willamos)
Bocs :-)


csendi
www.csendes.de
www.altgerber.de
+ - zastava (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Jeno kerdi...
>Jut eszembe az elso ulest is jo lenne kicserelni. 
>Nincs valami hasznalhato otlete 

Mar hogy a fenebe ne lenne. :-)
Az ifjabbik fiam  most cserelte keresztbe az elso 
uleseket. Azon rohog, hogy most jo a kilatas a 
mellette ulo feje felett.
--
Meszaros Geza
+ - A Civic... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

>Nem biztos. Kolleganom autoja nem indult, inditokabellel sem. Csak
>kattogott az onindito. Megneztem az akkut, csak felig volt
elektrolittal.
>Deszt. vizzel feltoltve, inditokabellel rogton beindult. Ugyhogy
erdemes
>megnezni azt az akkut!

Erdemesnek erdemes. De nem figyeltetek.
Hogy lehet az, hogy csak kattog, a kb.20. probara meg indit is.
Ha egeszen odaig azert kattogott, mert le volt merulve az akku, akkor a
kb.20. probara nem fogja magat feltolteni...

Alaphelyzet: akku jo, minden mas jo
- indul a motor.

Alaphelyzet: akku nem jo, mas minden jo.
- kattog vagy nem kattog, de inditani nem fog az eletben
- felteve ha nem a saruknal van a gond.

Mindenesetre nem tisztazodott egyertelmuen az sem, hogy mi kattog es
hol. Mert kattoghat a behuzotekercs, egy rele a biztositektablan, vagy
egy mutatos ora. (de az nem halvanyul el) :)))

Tovabba nem ismeretes a szomszed bacsi diagnosztikajanak es annak
allomasainak, valamint eredmenyeinek erteke sem.

(<off>)
De en feltetelezem, hogy ez a gondviseles is. Jatsszunk csak el a
gondolattal, ha az anyos nem szenved es elsore elindul, lehet hogy egy
sulyos baleset eri. De az orangyalok nem engedik elindulni, csak kesobb
igy elkerulte a bajt. Persze ilyenkor szegeny naiv anyosunk hajlamos
gyanakodni, hogy mi tehetunk rola, es a kovetkezo a fekcso lesz. :)))
Meg kell mondani az anyosnak, hogy sajnos a bomba idozitoje nagy
aramigenyu es leszivja az akksit. Ilyenkor azert talan az anyos is
belatobb lesz. Es megerti, hogy ez szukseges, es talan nem fog
panaszkodni. Ha pedig rossz szemmel nez ezek miatt az anyosunk, van
nehany valasztasa:
- elmegy szemeszetre
- legkozelebb maga valasztja a kocsit
- abbahagyja a nezest, mert szuksege van a rossz szemeire is.
(az utolsot a gyengebb idegzetuek ne kepzeljek el)
(</off>)

Minden tiszteletem az anyosoke! A fenti nehany sor nem rosszindulatom
szulemenye! (de nem is a jo'e')

Teeby

U.i.: Sose felejtsd el, me'g te is lehetsz anyo's...
+ - akkusaru,OT,csuszka (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello Kocsisok!
Teebytol kerdenem:
Mert nem mindegy, melyik sarut veszem le az akksirol?
Ha elovigyazatlan vagyok, barhogy lehet heggeszteni, robbantani az
akksit,akar rajta van
akar nem.Raadasul amit lekotok rola, az mar nem okozhat galibat. Vagy?
Mas.
Egy kisse OT:
Van egy folos Nokia 3110/8110 autos tolto-kihangositom.Az a komolyabbik
fajta(nemcsak egy egyszeru kabel).Ha valakinek kell ilyen, eladom v
elcserelem, megegyezunk.

Ho eseten telleg mehetnenk csuszkalni a Volner-palyara. :-))
Hallalo
KZG


Kiss Zoltan

+ - Kiut,llat (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello Kocsisok.
Vigyazzatok ezzel a Kiut progival, nekem az elso lemez (ketto van a
legujabb verziobol)
kb 1.3 MB 3! ora alatt jott le!Pedig most meg jobb is az eleresunk mint
maskor(pl mashova 22MB/15perc).
Nem tom milyen savszelessegek uralkodhatnak Erdelyaniaban,de ha ez a
mexokott,
nem irigylem az ottaniakat.
Mas.
Ivicz Csokis Laci!
Mi az az LLAT ?Ha lehet tudni. :-))
Udv
KZG

Kiss Zoltan

+ - Re: *** HIX AUTO *** #975 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi,

Oriasi lemaradassom volt de behoztam, es egy dolog van amit pontositanek,
meg ha kicsit OFF is.

> Felado :  [Hungary]
> Temakor: RE:Fustolges ( 54 sor )
> > A korom tudore gyakorolt hatasat illetoen erosek a ketelyeim, de IGY
> > azert mindjart mas! Ha a szemem nem csal, ezek az elso valodi erveid a
> > dizel ellen, amiket nem a fustoles latvanyara epitettel. Amit viszont
> En az egesz dizeles dolgot azzal kezdtem, hogy a dizel
> csucsterhelesnel (lehet hogy mashol is)  bizonyitottan kibocsat
> rakkelto anyagokat, meg akkor is ha nem fustol. A koromkibocsatas
> ezzel kapcsolatosan  azert lehet
> veszelyes, ahogy egy listatars leirta, mert a koromszemcsevel a levegoben
> marad es a szemcse feluleten viszi magaval a tudodbe ezeket az agressziv
> dolgokat.

Igen, ezt irtam anno, es ezert veszelyes a korom, nem azert mert fekete!!
:-)
Orulok, hogy nehanyan megertettek.
Es azt is irtam, ha nem lenne a korom, a problema sem lenne, mert a karos
vegyuletek kezelhetoek lennenek, mint a benzinesnel. A koromrol meg meg
nem sikerult leszednie senkinek.Talan majd egyszer...

> A masik, amiben igazsagod van, hogy tenyleg ugy tunhetett, csupan
> esztetikai okokbol ellenzem a kormozast.
> > az avaregetesrol irtal, most mar felfogtam. Igazad lehet. Nem tudtam,
> > hogy nedvesen egetik. En nem ugy szoktam, mert sehogy sem szoktam. :)
> Ez mar tenyleg OFF, de amennnyire en tudom, az avaranyag nagyon jol
komposztalh
> ato, kiveve a
> diofa levelet, amit viszont el kell egetni, mert mergezi a talajt.

Na ezt mondtak oregapaink, pedig a dolog igy igen santa.
Nem mergezi a talajt, csupan egy olyan vegyulet van a diofa leveleben
(a neve most nem jut eszembe, meg eleg kacifantos is) ami a csirazast
gatolja.
Tehat az oda vetett zoldseg es egyeb noveny nem igazan akarna kikelni. Igy
korrekt.
Jo autot mindenkinek!

    R.Fabbri
+ - kispolak (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado :  [Hungary]

************************************

Szerintem pont egy gyakorlatlan vezetohoz nem kellene egy 
kiszolgalt autot parositani. Rengeteg kudarcelmenye lesz es 
frusztralt lesz es meginkabb nem fog menni. Egyelore eleg 
lesz neki ha elforditja a kulcsot es megy az auto, minthogy
megtanulja a szivatot es az egyeb inditasi nyalanksagokat 
ami egy idosebb autonal jelentkezik. Nem beszelve arrol, ha 
hibazik akkor nagyobb kovetkezmenye lehet, mivel az idosebb
autok kezelhetosege elmarad az ujabb autoketol. A masik a  
ibalehetoseg. En meg nem lattam olyan polskit aminek nem 
volt valami baja. Ha lerobban a jargany a baratnod nem 
sokat fog tudni kezdeni vele, ergo te fox erte menni :). A
masik: mivel gyakorlatlan,lehet hogy egy szivatokezelesi 
problema miatt kell odamenned vagy egy mas banalis okbol.
En azt mondom ha ilyen autot szeretnetek megis akkor elotte 
legalabb vezesse elotte a Te autodat egy kicsit, hogy 
legyen egy kis rutinja, akkor mar masra is oda
tud figyelni. Ha a ket auto kozul kell valasztani akkor en 
a trabit javaslom az egyszeru felepitese es olcso 
fenntartasi koltsegei miatt. A kormanyvaltot nem nehez 
mexokni. Ha tudtok vegyetek egy legalabb automata szivatos 
autot.  (mar a 78-as Golf I is ilyen)

SzaboZE

***********************

Hi!

Szerintem meg pont ilyenen kell elkezdeni. Aki el tud 
vezetni egy oreg kispokot, ladat, Skodat az barmivel el fog 
tudni indulni, le tudja kezelni ha nincs leg ero a motorban 
es nem fog masokat letolni, ALA szokeno szindroma.

Bye

Fresi BaCSi
+ - dinamo, ertesites, Bogi (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ihajja Mindenkibe!

		__________dinamo_________
Szommer Akos:
>>>>>>
A dinamot dinamitra kell cserelni. Igy megsporolhato
a restauralas koltsege is :)
>>>>>>

Koszi, ezen kesz voltam! :o) Ilyen meg johet!
Bar en szerettem a kispolszkimat, csak karban kellett tartani
es ment mint allatka! Ha folyamatosan figyeltem ra, akkor 
nem kivant nagyobb kiadasokat!

		________ertesites, Bogi________
Fekete Zoli:
>>>>>>
Gondolom Te is kaptal Hix Jozsitol egy levelet nemi magyarazattal meg
bocsanattal. Szerintem ez volt a gond, legalabbis az en leveleim nem
jelentek meg es gondolom sok mase sem mert a Guru is gyer volt.
>>>>>>

Mindenki kapott ertesitest? Mert en azt se :o)))
Vagy csak Te voltal kivaltsagos Zoli?

A Bogihoz sok szerencset kivanok, remelem felepul a beteg!
Szerintem a bordo-feher a kiraly! Baratomnak ugy volt es a hajam letettem
amikor meglattam! Az ajtok es a mogotte levo hatso elem feherek (gyongyhaz)
a tobbi bordo! Istenkem! Elaleltam!


A kormanyok legyenek velunk, Udv!


 ************************
*        A.i.: Peace bye Gyimi        *
*  mailto:  *
 ************************
+ - Seat Leon teli papucsai (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

A Seatos temaba merek beledumalni:
Amivel a Leon gyarilag kijott:
Alufelni:
6X15 ET38
6,5X16 ET44
7X16 ET42
Lemezfelni:
_6X14 ET38_
6X15 ET38
6,5X16 ET42

Mindezen kivul eloforulhat, hogy bizonyos motorral nagyobb fekeket kapott,
es tenyleg nem megy fel a 14-es felni.
Ugyanis ketfele fektarcsaval szereltek:
256X22 (motorkodok: AHW, AKQ,AEH,AKL, AGP, AQM)
280x22 (motorkodok: AGH, AGR, ALH, AFH APG, ASV)
288x25 (motorkodok: AGZ, APP)

Valoszinunek tartom, hogy a 256-os tarcsaval meg felmegy a 14-es felni.
(Nekem a 253-assal felmegy), de a biztos, hogy forgalmival a kezben
valamelyik szervizben megkerdezni...

Koltai 16Vt Peter

VW Scirocco 16V turbo
+ - Volvo S 40 1,9 TD v. 1,6 benz. (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello T. listatarsak!

Mar jo ideje tagja vagyok a listanak, de meg nem sokat szoltam hozza, inkabb
csak csendesen olvasgatom, mert tudom hogy vannak akik sokkal jobban ertenek
hozza (marmint a kocsikhoz)! 

Na most ezekhez szolnek: egy subj. nevezett auto megvasarlasan torom a fejem, d
e
nem iagazan tudok rola semmit. ezert tehat ha vlaki valaim site -ot, vagy mas
forrast tudna monddani akkor megkoszonnem! de elsosorban a listatagok
hozzaszolasat, szemelyes velemenye erdekelne! 

Eegyebkent most egy R. Megane -om van. Akkor is a segitsegeteket kertem es
maximalisan meg voltam, vagyok vele elegedve, a segitseggel is es a kocsival is
!

Udv 
fema

mailto: 
+ - Okmanyiroda kontra autos, serelmeim (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv a Listanak!

(:-((((((((( rossz kedvem van !
Szerencsetek, hogy nem elso felindulasbol irok, kulonben
lehetne nyomogatni a PgDn-t.
Nem is hittem volna, hogy velem ez megeshet, ilyen van ?

Az elozmenyek:
Adott a csaladban egy Skoda, immaron 17 eve, elso
tulajdonoskent, mas autonk meg nem volt.
Gyarilag es a mai napig korallpiros szinu, nem volt
se alvazszam-, se motorszam csere!

Dec.20-an muszaki vizsga, atment. De a regi forgalmi mar
betellt, igy csak egy sikeres vizsgat igazolo adatlapot
kaptam 15 napos hataridovel. OK. Irany a rendorseg,
legyen meg a forgalmi csere es az ervenyesseg pecsetelese.
Elhajtottak, ok mar nem foglalkoznak vele, menjek az
okmanyirodaba. OK. Megyek. Itt is elhajtottak, ok nem
is fogjak csinalni !?! Nemi telefonalgatas utan kiderult,
hogy januar 1-tol valoban az okmanyiroda feladata, de
en egy masik varoshoz tartozok. OK.
Januar 4., a megfelelo okmanyirodaban: sajnos meg nincs
matricajuk, meg egyebkent sem mukodik meg a rendszer.
Januar 10., telefon az okmanyirodaba: mehetek, rajtuk mar
nem mulik. Halleluja!
Januar 11., ma szabadsagon vagyok, reggel 8 ora, elso ugyfel
vagyok, varok, beengednek, most sok a dolguk, de elveszik
a forgalmit+papirokat es holnapra kesz lesz. - En meg
hagyjam
ott a kocsit, es tomegkozlekedjek? - A bejelentesre adott 15
nap mar ugyis lejart, miert nem mentem hamarabb.
- De -konyorgom- kihez mehettem volna?  - Na jó, du. 3-ra
menjek vissza. Visszamegyek, nem mukodik a rendszer,
sajnaljak, de csak holnap delben tudnak segiteni.
Kollegano bejelenti, hogy nala megis megy mar egy ideje
a gep, ugyintezom ugyintezkedik, nahat, nala is megy. OK.
Papirok, stb. Van Isten! Ma vegre ezen is tul leszek...

GOND VAN!: nem egyezik a forgalmiban levo alvaz-
szam es a szin a nyilvantartassal! NA NE MA'!
Nem egyezik a vizsga-adatlapon levo szin sem a
forgalmival, sem a nyilvantartssal. (:-O
Eloadom, amit csak lehet, ok megertik, de szamukra
csak az EREDETVIZSGA tisztazhatja a problemat.
Alljunk meg! Nem eleg nekem uj forgalmi + torzskonyv,
meg eredetvizsgaltassak is, hogy bizonyitsam egy valamikori
ugyintezo vagy a mostani rendszeratallitas hibajat ?!?
Sajnaljak. Telefon Bp.-re fejesnek, o nem sajnalja, csak
a torveny betujet alkalmazza.
Vegul kideritJUK, hogy a nyilvantartas szerinti alvazszam
nem teljesen mas, hanem csak a valodi alvazszam
utolso 8 karaktere lett rogzitve, viszont a szin korallpiros
helyett meg mindig kremfeher, pedig nem.
Szoval eredetvizsga kell !!!
1 oras agyelszallas utan ennyiben maradtunk, mivel vegul is
segitokeszek voltak, nem boritottam rajuk az asztalt.
Ma: elinteztem az Autofelugyeletnel, hogy az altaluk
kiadott adatlapon is a helyes, korall szin szerepeljen.
Mellesleg kozoltek, ha mar lejar(t) az adatlap 15 napos
ervenyessege (bejelentesi hatarido), ujra kellene
muszakiztatnom. A  !

Szerintetek szorakoznak velem a hivatalok, vagy komolyan
gondoljak? Mert igy tisztesseges ado- es jarulekfizeto,
berbol es/vagy fizetesbol elo allampolgarbol atmegyek
duhongo orultbe!
Miert van az, hogy egy bunozot megilleti az artatlansag
velelme, de en meg bizonyitsam be, ha tudom, hogy nem
sumakolok a kocsival, papirjaival, es a hiba
az o keszulekukben van ?!?

A jo &*@#˘°˘˛*|>@x###@&-t az ALLAM bacsinak es
hivatalainak !

Bocs' a kifakadasert!
Udv.
T.Csaba

UI: Tobb-kevesebb sikerrel megprobalt mar kibabralni
velem tobb biztosito, az OTP, es az allam is, de eloszor
csinaljak ilyen nyilvanvaloan pofatlan modon !
+ - Hutoeresztes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Major Frigyes
Autoalkatresz - autofelszereles

Sziasztok autosok, szia Jeno.

>- vettem egy 15 eves zastavat. Teljes elegedettsegem csak >azert nincs,
mert tegnap elott vettem eszre, hogy
>sajnos az uzemanyag tartaly ereszt.

Annyira nem veszes a dolog, vagy veszel egy uj tankot, vagy egy javito
gyurmat ami veglegesen megszunteti a benzin szivargasat.

Udvozlettel: Frigyes


Budapest. 1014.   Uri u. 24.
Tel: 214-39-50    Mobil : 06 - 20 -9446 - 107
                  A - MajorKa Bt.
                     Skoda 120 L
 
Beru Ultra X 4 polusu gyertya kaphato ;
Elso ajtora legterelo kaphato
Hatso ablak futoszaljavito kaphato
MILITEC a HiX listatagoknak 10% kedvezmennyel kaphato
+ - RE:egerj@freemail.hu Ules (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi!

	Mint irtam az Omegamban kicsereltem a teljes ulesgarniturat, igy
barkinek teritesmentesen fel tudom ajanlani a komplettet ugy, ahogy van,
csak a szallitas a feladat. A legjobb az lenne szamomra, ha az egeszet vinne
az illeto. Parameterek: elso ket ules fejtamlas, a vezeto oldali allithato
magassagu es azt hiszem derektamaszos, a hatso sor 50-50%-ban dontheto,
allapota rendkivul jo, sehol sem szakadt, szurke szinu(apro szurke-fekete
kockak 2mmx2mm esek).
+ - visco kuplung (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Az LSD autoban valo alkalmazasarol eddig nem tudtam:)

A visco kuplung a belso kialakitasat tekintve nem olyan mint a hidraulikus
tengelykapcsolo? (Tehat mint ket felbevagott citrom, minek a husat
kikanalaztak ugy, hogy a gerezdek kozotti hartyak megmaradtak.) Igaz ennek a
mukodesi elve nem a viszkozitason alapul, hanem az impulzuscseren.

Ez a specialis szilikon alapu folyadek erdekes lehet, mert a szilikon
olajnak is 50 es 100 fok kozott a felere megy le a kinematikai viszkozitasa.
Vagy a szilikon olaj sem egyfajta osszetelt jelent?

Djtiszy irasan nagyot rohogtem, majd' leestem a szekrol.

Udv, Laci
+ - Difi zaras, viszkozitas.. (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

At 02:31 AM 1/12/2001 +0100, you wrote:
>kepest-> kiporges) a folyadek homerseklete gyorsan no (mert
>ilyen) es ez egymasnak szoritja a ket tarcsat gyk zarja a
>difit (max 70-80%ig). Minel durvabban nyomod annal inkabb...

Es letezik hogy ennek a rendszernek gyarilag ugy kell bugnia hogy a pedal 
csiklandozza az ember talpatmeg cipon keresztul is ??
vagy mi az, ha egy ijen difi bugo hangot ad ha kanyarban gyorsit az ember 
?? (nem mas csinalja, nem ropog, hanem bug). Ha nem gyorsitok vagy csak 
nagyon kis mertekben akkor semmi hang, ha azert egy 30-40%-os 
teljesitmennyel gyorsitok akkor van hang, minel nagyobb a 2 kerek kozti 
sebessegkulombseg annal jobban bug.. Gurulasnal teljesen tunetmentes..
Elvielg a difi hibanal minden kanyarnal bugni kellene nemcsak 
gyorsitasnal.. akkor ez mi ?
Szereloknek nincs 5lete..

Ant
+ - #984 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

ha valalkinek a 984-es szam megvan az kuldje el nekem..

Koszi
Ant
+ - Erdelyi kirandulas3 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Tegnap sajnos nem tudtam a gephez ulni.


Reggel szep napsuteses ido, ugyhogy kirandulast terveztunk. Gyilkos to,
Bekasi szoros. A Bucsinrol lefele (a masik oldalan a hegynek) olyan rossz
volt az ut, hogy a bal hatso kerekem lelazult. Gyorsan meghuztam a
csavarokat, meg ellenoriztem a tobi kereket is. A jobbhatso lett volna a
kovetkezo kerek amit elhagyok, mert azon is tudtam huzni, csak az meg nem
adott hangot. A Gyergyoi medenceben nagyon suru kod volt. Mindig ilyen azt
mondtak az ottaniak. Ebben a megenceben talalhato Alfalu, Romania
leghidegebb rekordtarto telepulese. Mindenesetre erdekes mikroklimaju egy
kornyek. A Keleti Karpatokrol visszanezve csodas latvanyt nyujtott a
tejfelszeru koddel megtelt medence. Foleg, hogy itt mar megint sutott a nap.
A Gyilkos to be volt fagyva, ra is alltunk a jegere, persze nemi
borzongassal, hiszen a to neve ugyebar...A Bekasi szoros valami fantasztikus
hely. Leirhatatlanul szep kepzodmeny. Azt hiszem igazabol nem is kepes az
ember felfogni ilyen rovid ido alatt...Vissza mar sotetben erkeztunk, este
el kezdett esni a ho...

Reggelre minden feher lett. Kb 10cm ho esett. Gyalog kirandultunk a ho
oromere. Kesobb delutan azert, hogy az autok se lustuljanak el, porogtunk a
friss havon nehany kezifekeset. Elveztuk a csuszos, kihalt hegyi utat. Jo
gyakorlasi lehetoseg a csuszashatar kitanulasara, mivel itt ez most 20km/h
korul volt, volt ido lereagalni a dolgokat. Este szilveszteri parti,
ejfelkor, majd 1 orakor is pezsgobontas, hajnalig tarto enekles. (Mar
harmadik napja nem lattam TV-t...)

Ujev elso napjan vissza Mvasarhelyre, civilizalt kulso visszaallitasa utan
ismerosok meglatogatasa, boldog ujev kivangatas es virsli minden
mennyisegben...(szilveszterig nem eszek virslit)...
Masnap indulas Havasalfoldre, hatha tudnank sielni is egy kicsit ha mar a
Bucsin meg az idojaras igy megtrefalt minket. Brasso szep, foleg a szasz
epiteszeti muemlekei (Fekete tmplom) de nagy ut leven nem volt sok idonk
igazan szetnezni. Kezdivasarhelyen  aludtunk, -18 fok volt ejjel. Másnap
Szinaja sielés, lattuk a 1918 elotti magyar-roman hatart Busteni-ben, a regi
hataror hazak meg allnak, ma is laknak bennuk. Szinaján autoval mentunk
1400m-ig, onnan telekabinnal 2200m-re. A hegytetorol lattuk Plojestet. Este
vissza Mvasarhely, masnap haza Szerencs.

A Trabi nagyon vidaman teljesitette az 1819 km-es tavot, 5.78 l/100km-es
fogyasztast produkalva. Pedig a hegyi utak ugyebar, meg nem is fogtam vissza
magam terjesztve a trabi hirnevet...Visszafele osszeverodott egy kis konvoj
magyar autokbol, az ottani autosok nem kis megrokonyodesere, betartottuk
szepen az 50-et lakott teruleten, megalltunk a zebraknal. A hatarnal
visszafele akartak valami 7000 lejes tisztasagi dijat kerni, ami allitolag
jan. 1-etol lepett eletbe. Szerencsere elkoltottem Szatmarnemetiben minden
lejemet igy nem fizettem. 


Udv mindenkinek!

	Takacs Laszlo

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS