Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 893
Copyright (C) HIX
2000-10-10
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 mix (mind)  70 sor     (cikkei)
2 Auto 5 (mind)  12 sor     (cikkei)
3 Re: Auto5 (mind)  14 sor     (cikkei)
4 Norbi radioja (mind)  6 sor     (cikkei)
5 elvalasztas (mind)  43 sor     (cikkei)
6 Punto vagy Suzuki ? (mind)  13 sor     (cikkei)
7 Re:Autoeladasi tanacsok, akku, elado Peugeot (mind)  29 sor     (cikkei)
8 Elvalaszto korlat (mind)  20 sor     (cikkei)
9 Injector (mind)  10 sor     (cikkei)
10 korforgalom (mind)  28 sor     (cikkei)
11 Suzi (mind)  22 sor     (cikkei)
12 180 csillagos Merdzso (eleg ketto is...) (mind)  28 sor     (cikkei)
13 NoHAB (Re: Escort kormany, mozdony) *** HIX AUTO *** #8 (mind)  28 sor     (cikkei)
14 Dunaferr (mind)  10 sor     (cikkei)
15 mini (mind)  15 sor     (cikkei)
16 1976-os Opel C Kadett szelvedo (mind)  10 sor     (cikkei)
17 Sziasztok! (mind)  14 sor     (cikkei)
18 Re: Gumimeret (ismet) (#890) (mind)  10 sor     (cikkei)
19 Re: autopalya, szalagkorlat (mind)  46 sor     (cikkei)
20 FIAT UNO 1,4 SX Elado (mind)  9 sor     (cikkei)
21 RE: Titan Dipol (mind)  3 sor     (cikkei)
22 re:toresteszt (mind)  16 sor     (cikkei)
23 Olajcsere periodus (mind)  10 sor     (cikkei)
24 Kiegeszitok (mind)  7 sor     (cikkei)

+ - mix (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udvozlet a nagyerdemunek !

Tisztelt autos tarsaim !
Ha meg egyszer valaki egyetlen szot is mer ejteni a Zafirarol, annak
annyi.....azt ugy odaallitom a csaladom ele uuugy.....oszt ott majd
mosakodhat, magyarazkodhat, hogy a Matyika mire uritette a kasszat :)) Ne
rohogj, komoly :))

Tovabba: Vegre itt a varva vart osz a reggeli kodokkel. Kivancsi lennek a t.
publikum velemenyere az ugyben, hogy reggel 5-6 ora kozott tok sotetben,
kodos idoben vajh illendo-e a mogottunk haladot a kodzaroval
pofanvilagitani? Igy, ha az eddig esetleg meg latott is valamit, most mar
biztos csak a pirosan rikito, immaron tenyleg szinte atlathatatlan vakito
fenyfoltot bambulhatja. Segitsegul elarulom, hogy ezen szerkezetet a nalunk
sokkal muveltebb, elorehaladottabb, kulturaltabb kulturkorok eredetileg a
napkozben elofordulo tejfolben valo hasznalatra szantak.

Ennyi bemelegito utan a reszletek:

-Antal Attial:
>Nem okozhat problemat, ha a futoszalakra belulrol ragasztom
>fel a HIX matricat ?...
Ragaszthatod nyugodtan, legfeljebb osszehozlak egy kedves ismerosommel, aki
tud valami futoszaljavito herkentyut.......Ugye, Frigyes ? :)))))

-Vaddiszno tollabol:
>bizonyitek. Sok a hulye. Ha nincs fizikailag megakadalyozva, akkor azert is
>megfordulnak.
2/A uton az uj 2-es es az M3 kozott fizikailag meg van akadalyozva !!!
Lass csodat ! A barom allatja ott is megfordul s szembe jon veled !!!
Szoval, s szo nelkul a soveny MAGYARORSZAGON tenyleg csak vakitas ellen jo
:((((((
Kishazankban szinte csak a feny nem olyan hulye, hogy mindent figyelmen
kivul hagyjon. Ez szomoru.
-Toresteszt:
>Kedezem: ha ezeknek 4 csillagjuk van, akkor az uj nagymercinek mennyi? 180?
Egy ismert dalszoveggel valaszolnek:
"Nezz, nezz az eg fele...." :)))

-Varga Gyorgy kormany"os" kerdeseire a valaszom:
"1","1" es "1","2"

-Soma elgondolkoztato kerdese, hogy a regi jol bevalt nepautokat miert kell
ma atszabva a gazdagok jatekszereve tenni ?
Hat erre magara valamit is ado eppeszu ember nem tud olyan valasztadni,
melyel ne huzna le maganak az emberisegnek a jozan itelokepesseget. Ez az uj
iranyvonal. Jo pelda erre a Foswagen bogara. Anno elfogadhato nepauto, ma
aranyaron mert kalap szar. Az, mivel a maga nemeben azon kivul, hogy
ALLITOLAG jol nez ki mas ertekelheto pozitivuma nincs ! A gyokerek valoszinu
abbol a teoriabol indulnak, hogy a gazdagabb retegnek is kell valami amivel
a zsufolt belvarost rojak, mivel ott a 750iL, es a 4-5-600 SEL egymagaban
kepes dugot okozni, s mivel a suttyaja nem ul holmi egyszeru nepautoba, nem
ul villamosra, neki kell valami unikum. Erre jott pl. az A-classe und Smart
paros, mely paros elso tagja kishazankban tenyleg komoly luxuscikknek
szamit, s szerintem tokeletesen kielegiti a gyar altal rea ruhazott
feladatkort. Gondolta a tobbi gyarto, hogy majd ok is megmutatjak. Na, jol
megmutattak. Szemely szerint az ilyen feltupirozott ex-nepauto egy nagy
parasztvakitas, s ha egyszer veletlenul megtehetnem egy sokadik varosi, vagy
furikaideoda kisauto vasarlasat artol fuggetlenul, hat ok ez elso tuti
kiesok. Marmint ezek az utangyartott szutykok, es nem az A-classe. Tudod
Soma, ha ezeket a kotvanyokat latjuk hanyatt kellene esnunk a gyonyortol.
Igen. Ez volna az illendo. Nem tudtad ??? Jajj, te kis muveletlen
:)))))))))))))))
A verlazito csak az, hogy ezeket meg is veszik. Nemhiaba. Oregapaink mar
anno megmondtak: "Kisfiam amig loszar van, addig vereb is akad !"

Rovid voltam ? :)))

Koszonettel:
Marci
+ - Auto 5 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

> Megindult az Origo Auto5 cimu autos ujsagja, melyet 
> szerenysegem irasai is gyarapitanak. A kesobbiekben a hixen 
> jelezni fogom ha ujabb irasom kerult fel, addigi is 
> mindenki olvasgassa batran.

kinyitom es mit latok - vizuzemu BMW...
vizet iszik, vizet pisil... p. mobile...  a VD is nekifogott, vagy ez az
eredeti?

Cs.
+ - Re: Auto5 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia,

>Megindult az Origo Auto5 cimu autos ujsagja, melyet
>szerenysegem irasai is gyarapitanak. 

Azok rendben is vannak, de a 3. cikk: Vizuzemu BMW....:-))
Fel perc utan fenntartasaim vannak az oldallal szemben...
Most mar tenyleg szeretnem latni a BMW eredeti hiradasat...

G.Laci


> ---------------------------------------------------------------------
http://www.netposta.net NetPosta, E-m@il ingyen!
+ - Norbi radioja (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Szereztem egy Blaupunkt Dresden RCR 128-as radiot, de nincs hozza leirasom.

Huuu, az keletnemet, regebben Beag nevre hallgatott...     :)))
(->Dresden)


+ - elvalasztas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>>>M0: A betonkockak szerintem meg rosszabbak mint ha nem lenne
>>>semmi, mert ha barmi baj van - eleg egy defekt (pont ilyet
>>>lattam mult het vegen, az 51-es ut leterojenel) nekicsapodik
>>>az auto a betonfalnak, visszapattan, es kesz a tomeges
>>>baleset. Ha lenne egy zold elvalaszto
>>>sav, szepen belezuzna a zoldbe, es megalna valahogy.
>>
>>M7-en van zold elvalaszto, neha atmegy rajta 1-1 auto. SzVSz
>>jobb a betonkocka. Kisebb a baleseti kockazat, ha
>>visszapattansz a SAJAT utadra, mintha a szembejovovel
>>talalkozol.
>Tulajdonkeppen mindket elgondolas helyes. De nem a legjobb!
>Szerintem valami olyan fal kellene, ami athatolhatatlan, mint a
>betonkocka, de energiaelnyelo, mint a soveny.
>Sajnos csak olyan megoldas johet szamba, ami a ket utpalya kozt
>meglehetosen nagy helyet foglal el. Na persze ez csak anyagilag
>sajnos...Lehetne peldaul a Forma1-ben alkalmazott kavicsagyon is agyalni
>egy kicsit.

Roviden /hozzam kepest :)  /
A beton elvalasztokat eredendoen egymas melletti szuk savok elvalasztasara
talaltak ki. Ennek a megoldasnak elonye, hogy kis szogben rafutva
(~<10-15fok) a kocsit visszateriti sajat savjaba, megakadalyozva ezzel az
atterest. Kiserletek bizonyitottak, hogy tobb sav eseten ez a megoldas
hatvanyozottan veszelyes. A kulso savbol indulva, viszonylag meredek szogben
(~30fok) erkezve ugyanis a kerek felkap a betonra, a kocsi felfut a
tetejere, ledonti azt, majd a kocsit iranyithatatlanul atloki a masik savba.
Szerencsetlen esetben fel is boritja azt.

A bokros elvalasztas azert ga'z, mert egyreszt nem kepes megfogni a kocsit,
masfelol viszont a belso padka is laza, vagyis a gyorsan halado auto jo
esellyel belebonyolodik a bokorba akkor is, ha csak kicsit kapott le a kerek
az aszfaltrol.

A legcelszerubb talan az USA-ban elterjedt megoldas, ahol a ket utpalya
nemritkan tobbszaz meternyire van egymastol.Itt nincs nagy baj, ha valaki
mellemegy...
A kavicsaggyal kiserleteztek, megpedig hegyi utakon. A megszaladt kamionok
szamara alakitottak ki kiserleti jelleggel 0,5m mely soderagyakat, amiben a
80nal szaguldo 40 tonnas kamion is 15-20 meteren megfogja...

Udv

+ - Punto vagy Suzuki ? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok Autosok!

Toprengesem az autom korul odaig fajult, hogy lehet, hogy egy uj
Van lesz a vege. Hogy miert Van az hosszu tortenet.
A kerdes, hogy Fiat Punto Van (1.1) vagy Suzuki Van. (1.3). Mindketto Van
.-))Arban nem egetvero a kulonbseg, hanem egy kisfogyasztasu, kis
szervizigenyu autot szeretnek. A Fiatrol szolo vezermuszij horrorok mennyire
igazak erre a tipusra? Nagyon nem szeretnek alaszaladni valaminek.
Nagyon ugy nez ki szakitanom kell hosszu skodas multammal. :-((
Ott nem talaltam szemelyauto szeru, de megis teherautot.
Szivesen olvasnek a fentiekrol mindenfele pro es kontra ervet.

Koszi: Arpi
+ - Re:Autoeladasi tanacsok, akku, elado Peugeot (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Tehat, eladosorba kerult az autom, mely meg nincs torzskonyvezve es
> eredetvizsgalaton sem volt. Kerdeseim:
> 
> 1. erdemes-e az eredetvizsgalatot elore elvegezni, vagy azt majd a
> leendo vevovel kozosen csinaltassam meg (ha igen, kerlek, ajanljatok
> megbizhato helyet, lehetoseg szerint Zuglo kozeleben - de az sem baj
> ha mashol van)

Nem erdemes elore megcsinaltatni, mert 30 napig ervenyes csak. Ha
azalatt nem tudod eladni, kidobott penz. Noveli a bizalmat, ha a sikeres
alku utan a vevovel egyutt mentek el a vizsgalatra.

> 2. a torzskonyv ugyeben en mint elado erintett vagyok-e

Ha meg nincs torzskonyve az autodnak, nem. Az uj tulaj kapja majd meg
par het mulva postan.

> 3. az autot annak idejen hasznaltan, de hitelre vettem: a lizing
> cegtol kezemben az igazolas, hogy a tulajdonjog-fenntartas
> kivezetheto a forgalmibol, mert minden tartozasomat rendeztem
> felejuk; viszont az autot ennek birtokaban nem irattam at [...]

Ha en vennek autot, csakis a bejegyzett tulajdonostol, korlatozas
nelkuli forgalmival vennek... Szerintem tisztazd ki elobb, nagyobb
sikerrel fogod eladni.

Udv:
-- 
Gabor - mailto: - http://www.quattro.hu
+ - Elvalaszto korlat (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>>M7-en van zold elvalaszto, neha atmegy rajta 1-1 auto. SzVSz
>>jobb a betonkocka. Kisebb a baleseti kockazat, ha
>Szerintem valami olyan fal kellene, ami athatolhatatlan, mint a
>betonkocka, de energiaelnyelo, mint a soveny.
>Es az ilyenbe ha beleszalad az auto, akkor valahogy megfogja,
>es nem engedi at a szembejovo savba, de nem is pattan vissza a
>sajat savjaba. Hogy ezt hogy lehet megoldani, az jo kerdes.

Pedig nagyon egyszeru: szalagkorlatnak hivjak.

VD:
>Egy par honappal ezelott pedig engem mar majdnem meggyoztek, hogy nem azert
>van az autopalyan a soveny, hogy kedves autostarsainkat megkadalyozza a
>megfordulasban, hanem ..
Igen, en voltam. Tovabbra is tartom, hogy nem a
megfordulas megakadalyozasa az (elsodleges) cel. Arra
eleg lenne egy vekony leckerites is.

  __
 |     Szommer Ákos  email: - __|
+ - Injector (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Az auto (adott esetben suzuki) injectorabol ki lehet venni olyan
>jelet, amibol szamithato az uzemanyag aramlasi sebessege?

A befecskendezo szelep nyitasi idejet tudod egyszeruen merni.
(impulzusszelesseg). Ezzel az aramlasi sebesseget nem,
csak a befecskendezett uzemanyag mennyiseget tudod merni.
De szerintem Teged pont ez erdekel.

  __
 |     Szommer Ákos  email: - __|
+ - korforgalom (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi All!

PJ irja:
>>>>>
A lakasomtol par szaz meterre van egy szep nagy ketsavos korforgalom (Gyimi
ismeri), naponta 5-6 alkalommal megyek át rajta, egyszeruen borzaszto.
Akarmennyire is pancser dolog, de mindig megvarom, amig kiurul a korcikk es
csak akkor megyek be.
A kulsobol iranyjelzo nelkuli kiszallas, a belsobol savvaltassal kiszallas,
a kulsobol tovabbhaladas es ezek mindenfajta kombinacioja teljesen
termeszetes.
>>>>>
Hogy a rutintalan es vak birkakrol ne is beszeljunk!!!!
Nem egyszer jott mar szembe kamion, rendorauto, nagypapi, nagymami es meg
Forma1-es szuperpilota is, akinek csak az arckifejezese volt egekbemenobb,
mint
a magabiztossaga, amikor szembe jottem a helyes iranybol! :o)
Ehh! Hiaba.....

Na ennyit, mer megyek-jovok!
A kormanyok es ..... aaaa, tudjatok Ti ezt! :o)

Pusszantas

	     .    .
--------o0O---p---O0o--------
   Ai.: Peace :o) bye Gyimi
mailto:
+ - Suzi (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi!

>Meg nezz meg egy ilyen bmw-s utkozest
>trabant/kispolszki stb eseteben, amiknek a felvaltasara a 
>suzukikat
>szantak/szanjak, es meglatod, hogy azoknal azert meg ilyen 
>helyzetben is jobban szerepel.

Na ja, csak errol nem tudnak akik megveszik es mindenaron 
emberkedni akarnak. Aztan meg emberkednek es nem tetszik 
nekik, mikor az ember fia elmegy mellettuk, nem engedi be 
oket... Azert mert uj az auto, nem romlik el, attol nem 
lesz szuper biztonsagos, csak mivel halkabb azt hiszik. Ez 
tenykent kezelem nagybatyam es mas altalam is ismert 
emberek alapjan. Attol, hogy jobb az auto, nem tanulnak meg 
jobban vezetni. (Erdekes, hogy en a 20 eves Skoval jobban 
nyomulok, mert annak a reakciojat mar elegge 
kitapasztaltam :)

Bye

Fresi BaCSi
+ - 180 csillagos Merdzso (eleg ketto is...) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Bonzsur,


Vaddiszno irta:
>>Itt van meg a Fabia/Yaris/Punto/Clio tesztje is.
>>Elegge egyertelmuen latszik belole, hogy az uj
>>fejlesztesek 4 csillagot kaptak, a regiek meg 2-3-at.
>
>Kedezem: ha ezeknek 4 csillagjuk van, akkor az uj nagymercinek mennyi? 180?



Tessek:

(Emlekezteto: Clio / Punto 76%-os vedelem, Matiz 56%)

Mercedes C klasse (1997): 46%
Mercedes E klasse (1998): 76%

Ennel frissebb Merci teszt meg nem volt. 
Erre lehet gombot varrni.


udv, deejaytiszy

PS: Gyengebbek kedveert:
64 kmh-nal elvegzett teszt... ...de tudjatok mit, nezzetek meg a
www.euroncap.com oldalt...
+ - NoHAB (Re: Escort kormany, mozdony) *** HIX AUTO *** #8 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado :  [Hungary]
> Temakor: Escort kormany, mozdony ( 39 sor )
> Idopont: Mon Sep 25 05:23:39 EDT 2000 AUTO #878
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
...
> ki. Szamomra a legnagyobb feelingje a NOHAB-nak volt. Odaig vagyok erte,
> meg
> vissza. Bejutottam. Az egyik csoreben zuhanyzo, a masikban WC van. A

Ebben biztos vagy??? Egyesken ugyan nem voltam fent julius ota, de ilyet
NoHABon meg hirbol sem hallottam, egyedul a norveg verzion van egy csaptelep
a vezeto ulese mogott az "A" vezetoallason.

> gephaza
> nem semmi, GE technika.

GM, azaz General Motors, nem GE, vagyis General Electric! Nagy konkurensek
voltak anno!

> Ezzel kapcsolatban kaptam egy erosen terv alapon
> letezo infot is, miszerint talan-talan lehetove teszik minden honap ucso
> vasarnapjan a nohab terelgeteset is. Ez nem semmi. En tutilefogomelvezni.

A, vonalon jobb :-))

udv, Horvath Akos
NoHAB-GM Alapitvany
www.nohab-gm.hu
+ - Dunaferr (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok, szia Soma!

>Hat eleg huzos lenne, ha egyszer csak laba kelne a gyarnak!
>:-)))
Na, csak vard ki a veget! Elobb-utobb odaerunk...
:-)))

Koltai 16Vt Peter

VW Scirocco 16V turbo
+ - mini (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Nekem csak egy kerdesem van. Ezeket a nepautonak szant, es e
> celra nagyon bevalt autokat miert nem lehet a megujitas utan
> is nepautokent kezelni? Jo, igaz, kell a gazdagoknak is jatekszer,
> de gondolni kene a kispenzuekre is!

A mini azert nem volt *annyira* a kispenzuekre szabva. Sot,
kategoriajaban kifejezetten draganak szamitott az utobbi 10
evben, epp azert, mert kultusz-autova valt.

Az uj bogar akkor sem lehetne nepauto, ha olcsobb lenne, mert
a stilusjegyek megorzese erdekeben sokat felaldoztak az azonos
kulmeretekkel rendelkezo Golf elonyos tulajdonsagaibol. Gazdag
emberek masodik ("hobbi") autoja pedig lehet akar draga is.

///Laci
+ - 1976-os Opel C Kadett szelvedo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Tudna valaki egy 1976-os Opel C Kadett szelvedot 20 ezer HUF
alatt? Koszonettel!

Udv!
OliApa
lllllllllllllllllllllllllllllllllll

llllllllllllllllllllllllllllllllllI
+ - Sziasztok! (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Azthiszem > Csaba irt a Felicia vilagitasrol. Hasonlo
velemennyel vagyok rola en is: allitottam is rajta tobbszor felfele. Erdekes
modon a fenyszoro ellenorzesnel csak az asszimmetrikus tompitast, ill. azt
nezik, hogya ket fenyszoro egyforma magasra vilagit-e. Az, hogy ez mennyire
magas, mar nem. Eloszor tul sokat tekertem felfele, villogtak is este a
szembejovok :-), majd a "villogasi hatar" ala allitottam - ez tobb estig
tarto jatekot igenyelt, de most mar jobb lett: nem villognak ram, de latok
is. Ennek ellenere a tompitottnal tul eles a feny-arnyek hatar, rovidnek
tunik a bevilagitott utszakasz (ha megfeljebb tekerem a reflektor fog
"elvinni" az ut felett). Ez van, ez a konstrukcio ezt tudja.Ugylatom, hogy
normalis megvilagitast csak nagy atmeroju reflektorral lehet elerni.

Udv:
Peter
+ - Re: Gumimeret (ismet) (#890) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Azt is tudom, hogy a "/" nelkuli gumiknal (ugy tudom
> a 14"-osnal) 0,80 -as a viszonyszam. A ballon oblossege,
> es a magassag kozott.

A Continental katalogusa szerint 0.82.

  Ed

 Szemelyes valaszt a fenti cimre kuldj, ne oda, ahonnan ezt irtam.
 I don't want ANY spam! [...] I don't like spam!    [Monty Python]
+ - Re: autopalya, szalagkorlat (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Picit mubalhenak erzem az elvalasztosav kerdeset, de nem a lista, hanem az
utepitok es az epittetok reszerol. Megprobalom roviden kifejteni, hogy
miert.

Mindenki ismeri, hogy mennyiert epitenek manapsag egy km autopalyat (amugy,
ha valakinek van kedve, vegezze el a hazi kalkulaciojat, hogy mennyiert
tudna o megcsinalni :-).  OFF ... nehany evvel ezelottrol erdemes felidezni
egy olasz utepito ceg elnokenek panaszat, akit kizartak a Gyort elkerulo M1
szakasz palyazatarol... a ficak azt mondta, hogy egesz Europaban rengetek
utat epitettek, meg tobbre palyaztak, tisztessegtelensegben megkopaszodott,
de azzal meg sehol nem zartak ki a ceget, hogy komolytalanul olcso a
palyazata ... a pancserjenek ide kellett jonnie, hogy tanuljon valamit,
pedig - allitolag - Olaszorszagban a maffia uralta az autopalyaepitest... ON

A vallalasi arak ismereteben nem tul meresz kijelentes az, hogy a
biztonsagos elvalasztosav kialakitasahoz szukseges terulet és (szinte)
barmilyen muszaki megoldas ara csak az epitesi koltseg nehany szazalekat
teszi ki, vagyis futyi (listas lanyoktol bocsi). A gyakorlatban ez ugy nez
ki, hogy a versenyben allo epitokkel kozolheto, hogy kb. ez a versenyar
alakult ki, es az kapja a szerzodest, aki ebben az arban me'g szaz
meterenkent felallit egy-egy 3 meter magas ko"sarkanyt, es az uttestre
kepregenyeket fest stb. Barmennyire meglepo, de meg igy sem kell attol
felni, hogy nem lesz vallalkozo :-) A kerdes csak az, hogy ugyanazon ar
mellett az epittetonek mi a celfuggvenye: onmaga kenegettetese (ez
termeszetesen elkepzelhetetlen), vagy egy biztonsagos autopalya letrehozasa
(ezt meg a gyakorlat cafolja)...

A muszaki megoldassal szemben tamasztott kovetelmenyek konnyen
megfogalmazhatok, es a XXI. szazad kornyeken nem jelent kulonosebb
mutatvanyt a megvalositas sem. A teljesseg igenye nelkul az alapveto
elvarasok: a masik palyan haladok vakitasanak megakadalyozasa, a becsapodo
es majd levalo jarmu sebessegenek csokkentese, a masik palyara valo etteres
megakadalyozasa (anelkul, hogy orbitalis palyara allitana a becsapodo
jarganyt) stb. Erdemes megnezni, hogy az osregi autopalyakon ezeket mikent
valositottak meg, anelkul, hogy barki is a mellet veregette volna sajat
zsenialitasatol elkabulva...

Bocsi, amiert hosszu lettem, csak kisse zavar, hogy az epitok, epittetok,
utkezelok stb. mily messzirol sz..nak a biztonsagunkra. Bizonyara keves adot
szednek be az autosoktol, de akkor meg kellene mondaniuk, hogy meg mennyi
kellene... bar az is igaz, hogy a legmenobb illuzionistak sem tudnak
olyannyira nyom nelkul eltunni, mint a koltsegvetesi penzek...

Biztonsagos jo utat Mindenkinek!
+ - FIAT UNO 1,4 SX Elado (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

FIAT UNO 1,4 SX benzines
Garfit metal,kituno allapot , 3a.
Evjarat:1990.julius ( uj kasznis)
Muszaki vizsga 2002.04.
Central zar, el.ablak, indítas gatlo,katalizator
Konnyu fem kerek , vonohorog , kodlampa
Az auto Jaszberenyben talalhato.
Akit, erdekel írjon a fenti cimre,vagy
tel :06-57-401-281
+ - RE: Titan Dipol (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Felado :  [Hungary]
Konkretan hol szerelnek ilyet?
--Udv: szm
+ - re:toresteszt (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>>Itt van meg a Fabia/Yaris/Punto/Clio tesztje is.
>>Elegge egyertelmuen latszik belole, hogy az uj
>>fejlesztesek 4 csillagot kaptak, a regiek meg 2-3-at.
>Kedezem: ha ezeknek 4 csillagjuk van, akkor az uj nagymercinek mennyi? 180?
>Udv,
>Vaddiszno

Kedves VD, nem tunt fel, hogy kategoriankent zajlik a dolog ?
Es ha a nagymerci 180 akkor a T72-es 1800 ???

Egyebkent santit a dolog, mert egy kis fizika : nagyobb a tomeg mondjuk
2-3x akkor nagyobb a mozgasi energia 2-3x, es ezt kell megallitani a
karosszeriaval utkozeskor... Remelem innen tovabb tudod vinni a
gondolatmenetet.

MiCKEY
+ - Olajcsere periodus (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Kedves Autostarsak!

A LADA-m gyari eloiras szerint 10 000 km-enkent kell olajat cserelnem. 96
ota hasznalom a METABOND C2 adalekot es azota 20 000 km-enkent cserelek,
minden gond nelkul. MEGALENE uzemanyagadalekkal egyutt hasznalva
tobbszorosen meghozta az arat. Hamarosan aktualis a kovetkezo, es akkor
kiprobalom a korszerubb METABOND C-t. Tapasztalataimrol majd beszamolok.

Udv
	Agoston
+ - Kiegeszitok (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hy!

	Erdeklodnek. hogy tud-e valaki olyan helyet Mo-on, ahol VDO termekek
forgalmazasaval foglalkoznak?
Esetleg arak?

	Balazs

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS