1. |
Re: Settler2 (mind) |
28 sor |
(cikkei) |
2. |
settlers2 valasz (mind) |
53 sor |
(cikkei) |
3. |
Hoeros of Might and Magic (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
4. |
Re: quake,Z (mind) |
40 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Re: Settler2 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi!
A Settler2-ben,ha megepited a hajot, akkor az ott all
a partnal.Fel kell epeiteni egy kikotot, azt dugig kell
tolteni aruval (foleg ko es deszka). A hajot oda kell kuldeni,
Majd utana el lehet kuldeni felfedezesre. Ha talal megfelelo
helyet, akkor kikot es felepit egy raktarat. Utana visszajon.
Ha nagy a tavolsag, van amikor megzavarodik...
A hajo automatikusan azt viszi az otthoni kikotodbol,
amire a provinciaban szukseg van.(ez igaz az arura es az
emberekre is.)
Ha tovabbi kerdeseid vannak kerdezz nyugodtan,
a kornyekemen van nehany fanatikus settleres.
Pa
Settler2
***********************************************************
* I Love girls and the Settlers2 *
* Homepage: http://www3.pair.com/jgurney/one/a/ftibi.html *
* E-mail: *
***********************************************************
> ---------------------------------------------------------
Get Your *Web-Based* Free Email at http://www.hotmail.com
> ---------------------------------------------------------
|
+ - | settlers2 valasz (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Kedves Gabor
a Settlers 2 iranyitasa politikai jellegu foleg a szallitasok teren, azaz
nagyon nehez gyorsan elerni a celt.
>-Hogyan lehet a hajoknak megadni a celkikotot ,es hogy mit/kit vigyenek ?
Direkt modon sehogy kiveve az expediciokat, ahol a fo iranyt megszabod,
utana a szallitas automatikus. Ezt ugy tudod befolyasolni, hogy hianyt
idezel elo, ekkor elobb utobb megindul a szallitas pl a masutt banyaszott
szenet egy masik szigeten a kovacsnak atviszik a kikotokn at. A szallitasi
prioritasok valtoztatasaval ezt tovabb lehet finomitani
> Egyik kikotomben sok a fegyver, masikban a sor es valahogy nem tudom osszehoz
n
>i
> a kettot.
Ez gyakori problema. Nekem a fegyverek atszallitasa soha nem sikerult, igy a
sort probaltam inkabb szallitani. A hajok nem viszik el a fegyvereket
(gondolom mert a katonak 4 komponensebol 3 mar adott az adott kikotoben. En
ugy oldottam meg hogy fegyvert csak a fo szigeten csinalok, ahol minden
forras megvan a katonakhoz. A hajok az asvanyokat eleg jol szallitjak.
A 3. -ban pedig a katonakra volna szukseg. Mi a teendo ?
a katonakat majd athozzak a hajok ha lesz orhazad, altalaban ekkor nemi
tartalekot is hoznak. A fo elv itt is az hogy hiany eloidezese mozditja elo
a szallitast.
>-A 4.palyan volt hogy ugy 5 orai jatszas utan szinte leallt az elet a szigeten
.
> Szinte senki sem hordott semmit , pedig lett volna hova (azert eleg nagy dugo
k
> is voltak ) pl. a malom mellett halomban allt a gabona , de be mar nem hordta
> senki , stb... Csak ugy sikerult segitenem rajtuk , hogy jo sok utat , es
> keresztezodest ujra csinaltam (sok aru is odaveszett) .Nagysokara azert
> elindultak. Mi a fene kinjuk volt ???
Osztonszeruen megtalaltad a nyitjat, egyszeruen kialakult egy forgalmi dugo.
Ha az utkeresztezodesek feltoltodnek aruval lehetetlenne valik a mozgas
minden leall. Vigyazni kell mert alacsony szallitasi prioritasu aruk gyakran
felhalmozodnak es leallitjak a forgalmat. Ezen csak uttervezessel es a
szallitasi prioritasok valtoztatasaval lehet segiteni.
Nekem ezek tetszenek a settlersben mert ettol kulonbozok a tobbitol. En
szinte semmikor nem hagyom ott oket hogy tegyek a dolgukat maguk vagy
gyorsitom fel a dolgok menetet, mert mindig van mit tenni allitgatni
tervezni. Mar a 8. szinten vagyok eddig szivesen segitek tovabbra is.
Egy megismetelt kerdes. Tud valaki valamit a Conquer of a new world jatekrol?
Udv
Pista
|
+ - | Hoeros of Might and Magic (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok
Nemsokara megjelenik a masodik resze.
En az elso reszet sem lattam, csak kepeket meg leirast.
Nincs meg valakinek, szivesen cserelnek valami mas strategiaira.
A multkor kerestem a Conquer of a new world jatekot. Sajnos senki nem
jelentkezett. Most?
Udv
Pista
|
+ - | Re: quake,Z (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok
Az 1.01 ((eredeti)-rol masolt) vegigjatszhato, nekem nem volt semmi gondom.
A 0.92-ben is csak egy hibat leltem a 4. reszben
Csa'
--
Ansel
Siemens Rt. Budapest
wrote in article >...
> In article >, writes:
> > Szasztok!
> >
> > To Geller Sanyi!
> > Valoszinu az a Quake verziod van meg ami hibas! Ezt arra alapozom, hogy
> > sok ilyen es ehhez hasonlo visszajelzest kaptam mar masoktol is. (nincs
> > meg az x. palyan az "ilyen" kulcs)
> > Nem tudom hogyan kuszobolhetned ezt ki...
>
> Kedves Pimpace & masok!
>
> Van egy olyan sanda gyanum, hogy a hiba melyebben van. Nekem ui. egy
olyan
> valtozat van meg, amelyet egy EREDETI, USA-ban PENZERT vasarolt
peldannyal
> bitrol-bitre egyeztettem (na jo, csak osszeZIP-eltem en is, meg az
eredeti
> tulajdonosa is, es a ZIP altal kiszamolt CRC-k voltak azonosak), es en is
> tapasztaltam azt a jelenseget, hogy egyes palyakon bizonyos dolgok (leg-
> gyakrabban a Pentagram, de neha egyes kulcsok is) hajlamosak "eltunni".
> Sajna nem eskuszom meg ra, hogy a dolog nem hardware-fuggo (az altalam
re-
> ferencianak tekintett otthoni gepem momentan meg alkalmatlan a Quake
uzem-
> szeru futtatasara), de a jelenseg ritkan ugyan, de fennall. (Varjuk ki a
> Quake V1.02 verziot ;-)
>
> ifj. Petri Andras
>
|
|