1. |
RE: DUKE EDITOR (mind) |
14 sor |
(cikkei) |
2. |
Re: Command & Conquer (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
3. |
Re: settlers2 (mind) |
79 sor |
(cikkei) |
4. |
Re: Command & Conquer (mind) |
48 sor |
(cikkei) |
5. |
Settler2 (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
|
+ - | RE: DUKE EDITOR (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hello, fijjugg!
almos.vein.hu -val nehezsegek voltak - hardware bovitest remelnek a
kozeljovoben, akkor jobb lesz - igy hat visszatertem az idokozben
"tisztara soport" ftp.mmt.bme.hu /pub/files konyvtarba.
Hibatlanul es gyorsan sikerult betenni mindket DUKE editort:
dn3ded.zip 113060
dukbuild.zip 351035
Ugyanott megtalalhato Quarterdeck's QEMM-8 memoriamanager
beepitett MagnaRAM-2, DOS, Win es Win95
Samuka
Montreal
|
+ - | Re: Command & Conquer (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali!
kerdezett a C&C Rambo-palyajaval kapcsolatban. Nekem
egy taktika valt be: a helikopterbe kell minduntalan beszallni es
atropulni egy tavolabbi helyre, ha mar nagyon jonnek. De nem konnyu,
sok mentest igenyel. A vegso, megsemmisitendo celt kizarolag
balrol, egy ongyilkos berohanassal lehet megsemmisiteni
Gabor(gizi)
|
+ - | Re: settlers2 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
wrote:
> =
> UDV,
> Nagyon koszonom mindazoknak akik segitettek a katapult problemam
> megoldasaban . Nagyon jo, hogy tobben valaszoltak, mert mindenki kisse ma=
st
> irt, igy nagyon jo kepet kaptam a dologrol. Most a 4. fejeztnel jarok es
> problemaim vannak a nagy hajokkal.
> =
> Van kikotom meg egy nagy hajom. Arra rajottem, hogy a hajok kozott azokk=
al
> a magnohoz hasonlo gombokkal (nyilakkal) kell valtani, de nem tudom hogya=
n
> kell iranyitani es bepakolni a hajokat. Egyszer a hajos kep belsejeben vo=
lt
> nehany fa ko meg egy embrke meg ket nyil. Ezeket megnyomtam es a hajo
> elindult. Nem tudtam kontrollalni merre. Kipakolt egy masik szigeten. Ekk=
or
> a kikoto jelet nyomtam meg. Elindult vissza, de az anyakikotojetol aztan
> kisse eltavolodott majd megallt a vizben. Ezutan semmire nem tudtam raven=
ni.
> Kozben a masik parton, ahova kikotott elkezdett epulni egy masik kikoto. =
Hat
> itt tartok.
> =
> Kerem segitsetek hogyan lehet a hajokat iranyitani, be-kipakolni, mennyi =
a
> kapacitasa stb.
> =
> Nagyon koszonom
> Pista
> Istvan Karsai c/o J. Wenzel
> Dept. Entom., Mus. Biol. Div.
> Ohio State University
> 1315 Kinnear Road
> Columbus OH 43212-1192
> USA
> =
> Tel: 1-614-292-8147
> Fax: 1-614-292-7774
> Email:
A Haj=F3k automatikusan sz=E1ll=EDtj=E1k az =E1rut a b=E1zis kik=F6t=F6b=F6=
l a c=E9lba, mihelyst =
ig=E9ny mutatkozik. Ne ind=EDts sok exped=EDci=F3t a kik=F6t=F6kb=F6l, mert=
csak =
korl=E1tozott sz=E1m=FA kik=F6t=E9si lehet=F6s=E9g van, =E9s ha m=E1r elfog=
yott, akkor az =
elind=EDtott exped=EDci=F3k haj=F3i soha nem futnak ki ( exped=EDci=F3 c=E9=
lj=E1b=F3l ), csak a =
sok fa, k=F6 =E9s ember marad lek=F6tve, feloldhatatlanul.
M=E1sik J=F3 tan=E1cs a harcokhoz: Ha a h=E1bor=FAban nagyon j=F3l =E1llsz,=
ne ind=EDts =
egyszerre t=FAl sok (10-40) katon=E1t egy =F6rtorony ellen, mert velem t=F6=
bbsz=F6r =
el=F6fordult, hogy az ellens=E9g kihalt, de az emberem nem ment be a h=E1z=E1=
ba, =E9 az =
=FCres ellens=E9ges h=E1z k=F6r=FCl ott =E1llt 30 general-om a j=E1t=E9k v=E9=
g=E9ig v=E9rva, hogy =
valamki kij=F6jj=F6n.
=C9n m=E1r t=FAl vagyok az eg=E9szen, ha gondod van sz=F3lj.
Lengyel Zolt=E1n
|
+ - | Re: Command & Conquer (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
wrote:
> =
> Hello Tisztelt Jatekosok !
> =
> Lenne egy kis problemam.
> Van egy Command & Conquer demom, ami harom kuldeteses. Ezzel kapcsolatban=
> lenne nehany kerdesem:
> =
> 1. A harmadik kuldetes soran egyszal kommandossal vagyok, amelynek
> allitolag fel kell robbantani az ellenfel bazisat. A palya elejen ket
> raketaallast kell eltuntetni a fold szinerol, ekkor megjelenik egy
> helikopter. Ezek utan ezt is hasznalhatom utazasra. Valamelyik nap ugy=
> jatszottam, hogy megrongaltam az osszes ellenseges objektumot, de nem
> tortent semmi. A robbantasokkal az a bajom, hogy meg az elejen sikerul=
> ugy megcsinalni, hogy ne vesszen el energiam, de a kesobbiek soran
> mindig fogy, es ha osszefutok nehany katonaval, akkor biztosan meghalo=
k.
> Tudna valaki mondani olyan megoldast, amivel vegig lehet jatszani ezt
> a palyat ? Nagyon megkoszonnem. Ha van valahol olyan hely, ahol
> "reparalni" lehet, akkor azt is irja meg.
> =
> 2. Mit lehet kezdeni a civilekkel, valamint a civil epuletekkel ?
> =
> Elore is koszonom !
> =
> Udv,
> =
A c=E9l nem az ellens=E9g =F6sszes rak=E9ta=E1ll=E1s=E1nak elpuszt=EDt=E1sa=
, hanem az =
=E9szak-keleti sarokban a heavy factory vagy a hand of NOD elpuszt=EDt=E1sa=
=2E M=E1r =
pontosan nem eml=E9kszem, hogy melyik, az is lehet, hogy egy s=EDma szabot=E1=
zs =
akci=F3, =E9s mindegy hogy mit t=E1madsz meg.
|
+ - | Settler2 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok Jatekosok!
Talaltam a dlux.sch.bme.hu-on egy settler2e.zip file-t, ami nagyon ugy
tunik, hogy a Settler 2 teljes valtozata. Csak az a baj, hogy nem sikerult
elinditani. A fomenu bejon, de ott semmilyen billentyure nem reagal
(kivetel: ESC=kilepes). Tud valaki orvossagot a dologra?
A jatek demo valtozata is ugyanezt a jelenseget mutatja. Probaltam
1Mb-os Trio32-es es Trident8900c 1Mb-os grafikus kartyakkal is.
Elore is koszi a segitseget,
Bela
|
|