Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX JATEK 1255
Copyright (C) HIX
1999-10-17
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Hidden meg dendzsarusz (mind)  13 sor     (cikkei)
2 Hangok, kepek kiszedese jatekokbol (mind)  45 sor     (cikkei)
3 Re: Colin vs. Rally Championship (mind)  28 sor     (cikkei)
4 Warzone 2100 patch (mind)  7 sor     (cikkei)
5 Thief - the dark project (1) (mind)  27 sor     (cikkei)
6 caesar3 (mind)  9 sor     (cikkei)
7 GTA2 Demo (mind)  5 sor     (cikkei)
8 Deer Avanger 2 (mind)  14 sor     (cikkei)
9 Re2: Driver (ekezetek nelkul, javitva) (mind)  162 sor     (cikkei)
10 Re: SimSity 2000 (SimCity) (mind)  22 sor     (cikkei)

+ - Hidden meg dendzsarusz (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi

A problema adott: be kell jutni egy nemet kikotobe egy rozoga
csonakkal, hogy egy tank agyujaval "szedjem" szet a dock kapujat. Azt
mondja, gyorsan meg rejtozkodve, de mire kijonnek a csonakbol mar
halott vagyok...ennek biztos van valami furfangos megoldasa...
Otletek???
Koszike...

Bye

        - BLACK RIDER -
 ...Knight of the Black Rose...
+ - Hangok, kepek kiszedese jatekokbol (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!
Biztos mindenkivel elofordult mar, hogy megtetszett egy jatek nehany 
hanghatasa vagy grafikaja. Ilyenkor az ember szivesen lecserelte volna pl. 
a windows hangjait ill. a hatterkepet ezekre. Nehany ismertebb jatekokhoz 
keszultek ilyen 'kicsomagolo' utility-k (pl. Quake, Total Annihilation), de 
pl. a Starcraft-hoz hiaba kerestem programot.

A news.hu (http://news.modernet.hu) egy hire alapjan azonban rabukkantam
egy francia programozo munkajara, amely egymaga tobb jatek kezelesere kepes.
A Dragon Unpacker az alabbi jatekok fajljait tamogatja jelenleg:
DarkStone MTF
Descent 1 & 2 HOG
Descent 3 HOG2
Descent Freespace VP
Duke Nukem 3D ART
Duke Nukem 3D GROUP
Dungeon Keeper 2 SDT
Dungeon Keeper 2 WAD
Half Life PACK
Heretic 2 PACK
Heroes of M&M 3 SND
Quake 1 PACK
Quake 2 PACK
Quake 3 PACK3
Shadow Warrior GROUP
System Shock 2 CRF
Terminal Velocity POD

Az alabbi jatekok tamogatasa pedig a kozeljovoben varhato:
Alien vs Predator FFL
Amerzone PAKF
Descent 1 & 2 PIG
Doom 1 & 2 IWAD
Doom 1 & 2 PWAD
Dune 2 PAK
Mech Warrior 3 ZBD

Szoval ha valakit erdekel a program akkor nezzen el a
http://perso.club-internet.fr/drgsoft/dup4/
cimre. En mar kidekoraltam a windows-omat a DK2 hangjaival :)
Ha valaki tud meg ilyen, tobb jatekot ismero "unpacker" programrol kerem
jelezze nekem.
Bocs, ha untattam valakit.

Andreas
+ - Re: Colin vs. Rally Championship (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!
> Es mire valo a kezifek? Sajnos meg jogsim sincs, igy tul sokat nem
> tudok a vezetesrol :(   Ja! Az Audi Quattroval eleg surun felborulok :)
> Szoval? Mire lehet hasznalni a kezifeket es mikor erdemes? (Szemelyautoknal
> altalaban ezzel rogzitik az autot, ezt meg tudom ;-P)
Ugy latom meg senki sem valaszolt, ezert megteszem en, igaz kisse megkesve.
Nos, a kezifeket akkor hasznaljak ha egy nagyon eles kanyart kell bevenni 
vagy neadjisten hirtelen akarunk meg fordulni. A multkor egy tuningolt 
trabantot lattam ilyen "rendorkanyarral" megfordulni a Dozsa Gyorgy uton.
Ami azt illeti nehany ev vezetesi gyakorlat nelkul nem javaslom senkinek.
Ha valaki gyakorolni akarja, nem art ha van nala nehany betetlap hogy 
rendorok nelkul le lehessen rendezni utana az okozott karambolt :))

Amikor behuzod a kezifeket akkor leblokkolnak a hatso kerekek ami azt ered-
menyezi hogy a kocsi hatso fertalya kilendul. Persze ehhez az kell hogy
kezifeket kanyarodas kozben hasznald, kulonben nem lesz oldaliranyu ero.

Normal utcai kocsiknal ehhez egy kisse meg kell erositeni a kezifeket, 
mert alapban nem eleg eros ahhoz hogy blokkolja a hatso kerekeket aszfalton.
(persze ez nezopont kerdese, a szomszedom pl. lelkesen mutogatta hogy neki
milyen eros a suzukija 1.3-asa mert meg behuzott kezifekkel is gyorsul :))

Visszaterve a Colin-ra, a kezifeket hajtukanyaroknal kell hasznalni, 
ld. "tight hairpin right/left". 
Remelem eleg informativ voltam, de azert nem sikerult felduhitenem a nalam 
hozzaertobb egyeneket :)

Andreas
+ - Warzone 2100 patch (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello Jatekosok
      Letoltottem a Warzone 2100 1.08-as patch-et, de a frissites utan
keri a CD-t. Nem tud valaki 1 cimet ahonnan feltort patchet lehet
letolteni (az se baj ha regebbi csak legalabb 1.01-es legyen, mert
_csalni_akarok_ es ez nem megy csak patch-el).

          K.V.    mailto:
+ - Thief - the dark project (1) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szevasztok !

Tapasztalt játékosok segítségét szeretném kérni a subject-beli játékkal
kapcsolatban.

Eddig  "becsületesen"  végigjátszottam a játékot expert módban, mindenféle
cheat vagy kód nélkül. De ezen a pályán : RETURN TO THE CATHEDRAL végleg
elakadtam.
Többszöri nekifutásra sem sikerült, az újságokban pedig nem találtam
végigjátszást, vagy segítséget. (pl. a PC Guru leírásában ennél a pályánál
az szerepel, hogy "...itt úgy döntöttünk, hogy nem mondunk el mindent..." és
valóban, nem mondanak el semmit :((  talán azért, mert nekik sem sikerült
?!?)

Nem az a gond, hogy lenyomnának az ellenségek, azzal nincs gond, de :
- nem tudom hogyan nyithatnám ki a padlás fémajtaját..
- honnan lehet gyertyát szerezni ? (egy toronyszobában van a földön, de nem
lehet felvenni)
- nem nyílik a katedgális kapuja sem ....

Előre is kösz minden segítséget, tippet, végigjátszás-leírást !!

********************************************************************
                             Üdvözlettel :  Viktor
        ,  
 ".........And now, for something completely different........."
********************************************************************
+ - caesar3 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!

Most iratkoztam fel erre a listara es orommel lattam, hogy a ceasar3-rol
is szo volt az elozo listan. Ezzel kapcsolatban lenne egy kerdesem.
Nekem mindig a prosperity mutatoval vannak problemaim.
Hiaba "viragzo" a gazdasagom, megsem akar feljebb menni e mutato.
Hogy tudnek ezen a mutaton valtoztatni?

Elore is koszonom.
+ - GTA2 Demo (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hali !

Nem lehet valahogy a GTA 2 Demoban a timelimitet kiloni ?

Sandman
+ - Deer Avanger 2 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Udv Nektek !

Segitseg kene !! Keresem a Targybeli jatekot, de sajna eddig senki nem
tudott rola semmit ( marmint azt igen, hogy mi a jatek lenyege, de azt en is
tudom :))   ) , meg legalisan sem. Szoval ha valakinek meg lenne akkor
dobjon mar felem egy mailt hatha megegyezhetunk!!! Ha pedig valaki tud
valamilyen hasonszoru jatekot amiben allatokkal kell emberekre vadaszni,
akkor orulnek ha irna.

Elore is koszi !!!!!

Udv: Arthur


+ - Re2: Driver (ekezetek nelkul, javitva) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

Elore bocsatom: nekem tetszik a jatek es sok helyen nem ertek egyet az
alabbiakkal:
Pierre wrote:

>   Mult heten irta Bunny hogy szerinte bukas lesz a jatek, a multiplayer
> hianya miatt.

Ez nem igazan multiplayeres tipusu jatek, mint ahogy soha nem fognak multis
Tomb Raidert vagy Thief-et sem csinalni, hiaba "first person shooter".
Egyszeruen nem illene a jatek imidzsehez.

>   Szerintem meg multival egyutt is bukas lenne...

Sokan szeretik, veszik, szerintem mar most szep penzt hozott (szeptember vegen
adtak ki). Mellesleg: nem hoztak volna ki Pc-re, ha PlayStation-on nem lett
volna
siker. Pedig ott tuti nincs mulitplayer...)

>   Folytatom: menurendszer. Idiota.

Ebben van igazsag, tulsagosan "kepszeru" lett. Meg lehet szokni.

> Herotom van az uj kuldetesektol (az uzenetrogzitore gondolok), nem tudom
> melyiket csinaltam vegig, mi var ram.

A dolog ott kezdodik, hogy ezt amerikai, vagy legalabbis angol anyanyelvueknek
talaltak ki. Ergo ok ertik, hogy a kinai csavo/neger ficko/stb. mit mond,
sot szerintem meg elethu is lehet. En hal' istennek ertem, hogy mikor mi van.
Az uzenetrogzitos forma ezen kivul az "eletszeruseget" is noveli, mivel sajat
izlesed szerint valogathatsz az ajanlatok kozul.

>   Toltoget, toltoget....betoltotte, indulok...aha, elobb rakozelit, aztan
> var par masodpercet majd akkor. OK, belso nezet...a Q! anyja a
> programozojanak aki pont kozepre iratta ki a szoveget, nem latok semmit
> (ennel csak az a jobb amikor majdnem szetvertek a zsaruk a kocsimat es jon a
> "Lose the tail!" felirat es van meg par masodpercem es nem latok semmit a
> felirattol...orditani tudok ilyenkor.

Errol csak annyit, hogy hasznald a kulso nezetet. En mindig azt hasznalom, noha
igy nem olyan, mintha bent ulnel, de jol lehet tajekozodni.

>   Zsaruk: egyszer beledjon, felig szetment a kocsid (alig lehet kikerulni
> oket).

Ez azert igy nem igaz. Sot, engem az szokott zavarni, hogy tul strapabiro a
kocsi.
Pl. ha 88 merfoldes sebesseggel nekimesz egy falnak / villanyoszlopnak /
szembejovonek(!) akkor azt a valosagban soha nem eled tul. Vagy ha valami csoda
fojtan megis, akkor is porra megy a kocsid. Egyebkent meg, ha mesz mint a mesze
s

(mondjuk 80Mph+, akkor a szembol jovo rendorok NEM jonnek beled, hanem felre-
rantjak a kormanyt.

>  A sajat kocsim: szar. Csak automata valto van...

Bevallom, ezt nem tudtam. Minden esetre nekem igy is eleg nehez (egyelore).

>  Ido: 1:30mp van az egyik kuldetesben, el kell jutni San Francisco egyik
> reszebol a masikba...5mp-nel tobb sosem maradt, de
> vegigkinlodtam...huszadjara. Vagy lejart az idom (kellett volna 1-2
> masodperc), vagy a tetu zsaruk szetvertek a kocsimat :(

Nem tudom, nekem sokszor volt mar "Too early, come back later"-em, es csak
nagyon ritkan volt keves az ido. Mindazonaltal igaz, hogy igy egy kisse
"checkpoint" jellegu a jatek. De altalaban csak a kuldetes elejen kell idore
menni (vagy akkor sem), utana pedig mar csak a cel a lenyeg.

>   Meg nehany "aprosag": hozza sem ertem a masik kocsihoz, a csik szerint
> viszont igen - eleg szomoru.

En ennek pont az ellenkezojet figyeltem meg. Amikor elsuhanok ket kocsi kozott,
de a damage nem no semmivel, neha akkor is hallom a rendorsegi radion a "Suspec
t

crashed another vehicle"-t (vagy valami ilyesmit.)

> Hosszu egyenes ut, mogottem sehol egy zsaru,
> elottem megjelenik egy. 180-as fordulo, megyek par metert - ket
> zsarukocsibol allo torlasz, a harmadik meg belemjon. Elotte ott sem voltak!

Ezt nem pontosan ertem, de teny, hogy nagyon hirtelen "teremnek" az uttorlaszok
.
Ezert nem "legyorsulni" kell a zsarukat (teszem hozza, altalaban nem is lehet),
hanem a keresztutcakban lerazni oket.

> Masik: szaguldok, zsaru szinten. A keresztezodesben talalkozunk (o jobbrol
> jott), befordul vagy 70 merfolddel _a fal mellett_ (ki se csuszik), es
> belemjon, telibe.

Ehhez csak annyi, hogy mivel van terkep amin a rendorok is latszanak, ezert ha
latod hogy kb. egyszerre ertek oda, akkor hasznald a feket. (En csak csodalkozn
i

szoktam, hogy ropkodnek ki a keresztutcakbol, neki a falnak, vagy egymasnak.)

> Stopnal megallok, lefordulok (zold lampa), zsaru hatulrol
> kivagodik, felnyom a falra es vegem (0% damage-em volt elotte).

Ez nem tudom, miert tortent, nekem ilyen nem volt. Egyebkent a szemetesek
es utjelzo "kupok" feldontese is "buncselekmeny", vagyis ha ezt latjak,
megorrolnak.

> Megyek lazan, alig 20MPH-val, megelozom a zsarut, erre elkezd uldozni....meg
> nem is csinaltam semmit!

Nalam ez is forditva van. Ha rendor megy elottem, semmi gond. Kicsit fekezek,
negyven korulre, melle lavirozok, majd elmegyek mellette. Noha en azt hittem,
hogy varosban odakint is csak 35 merfold (~50km/h) a megengedett, ezek 50
alatt sohasem szoltak semmit. Amikor meg kiertem valamelyest a latotereboll,
gyorsitok, es kesz.

1 dolog: ne hasznald rendorkozelben a Burnout-ot. Ezt meg a hatuk mogul is
meghalljak, es nagyon allergiasak ra :)

> Dudalok a masik baromarcunak, o belemjon (nem zsaru) -
> akkor minek van a duda???

En ezt sem igy lattam. En akkor dudalok, ha mondjuk dongetek vegig a sztradan a
ket sav kozott (menetiranyban). Ekkor ugyanis mindig van 1-2 vasarnapi sofor,
aki csigatempoban athuz egyik savbol a masikba. Mivel 80-90 merfoldnel eleg
bajos a lavirozas, ezert ilyenkor ratulkolok es visszamegy, vagy legalabbis, ne
m

jon tovabb.
Egyebkent pedig eleg jol reagalnak a kozlekedok: ha bevagsz ele, lefekez, ha
megallsz a szembesavban, nem jonnek beled,stb. Alapveto intelligencia.

>   Nem sikerult a kuldetes - megprobalom ujbol: are you sure? es fel ora
> toltes (kepletes fel ora, nem a gep lassu). Komolyan, az ideggorcs kornyekez
> ilyenkor.

Hat nem tudom. Nekem gagyi Amd-350-em van, gagyi 4Mb-os gyorsitoval, megis
maximum 30-40 masodperc alatt ujrainditja a kuldetest.

>   Nem ertem miert kellett igy elszarni ezt a jatekot, szuperjo lett volna.

Szerintem jo, csak az (altalam) fent emlitett nehany hiba van.
Meg az, hogy ha mar egyszer ugyis csinaltak ember sprite-okat,
(vagy mit) akkor megcsinalhattak volna, hogy a rendor ki tudjon
szallni a kocsibol. Mert az tenyleg rohejes, hogy ha mondjuk
kicsit tullepem a sebessegkorlatot, vagy felboritok egy kukat, akkor
erre az eletuk aran is megprobalnak halalra zuzni a zsaruk.
Mas:  ha mar nagyon a nyomoban vannak es mondjuk beallok
egy lampaoszlop moge, akkor eleg problemasan tudnak belem jonni.
Ilyenkor 1 elem allna es kesz, megvagyok.
Ha tudnek programozni, akkor biztos epitettem volna valami "vetsegi fokozatot"
a rendori vislekedesbe. Plane ha egyszer mar van "Felony" potmeter is.
(Pl. ha gyorsn mennek, megallitana es ha ilyenkor meglepek, akkor mar johetne a
leszoritosdi.)

> PS: 40 sec alatt csinalom vegig a treninget a garazsban...

Hurra.

Na, jo hosszu lett.

Udv:

Gabor
+ - Re: SimSity 2000 (SimCity) (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

 wrote:

> Egy újabb kérdés! Nem rég elővettem a SimSity 2000-t és nem igen megyeget.
> Az elöző részé-hez képest nem találom itt az erőműveket, ennél fogva nem is
> tudom elkezdeni építeni a várost, mert minden áram és víz nélkül van. Hol
> lehet építeni ilyesmit? Vagy mi a megoldás?

Az eromu az elektromos kabelnel van, ha jol emlekszem.
Ha hosszan rakattintasz, akkor valaszthatsz power line
(ez ugye a kabel) es power plant(eromu kozott).
Utobbi eseten bejon a valasztasi ablak...

> Ui.: Hírtelen nem tudom, hogy-hogy kell írni a SimSity-t, így előre is
> boccs, ha nem így kell!

SimCity, Mint New York City stb.

Udv,

Gabor

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS