1. |
szimo+m&m7 (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
2. |
Re: sw (mind) |
58 sor |
(cikkei) |
3. |
episode 1 a komp (mind) |
5 sor |
(cikkei) |
4. |
NFS4 nem megy (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
5. |
Phantom menace (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
6. |
RtK help (mind) |
11 sor |
(cikkei) |
7. |
Incubation (mind) |
46 sor |
(cikkei) |
8. |
Re: Incubation (mind) |
53 sor |
(cikkei) |
9. |
Re: Midtown Madness hibak + Dkeeper II (mind) |
19 sor |
(cikkei) |
10. |
Re: Test Drive EGA (mind) |
19 sor |
(cikkei) |
11. |
Re: In game (mind) |
18 sor |
(cikkei) |
12. |
Re: jatekzene (mind) |
22 sor |
(cikkei) |
13. |
Re: *** HIX JATEK *** #1160 (mind) |
28 sor |
(cikkei) |
14. |
TA: K (mind) |
5 sor |
(cikkei) |
15. |
hi! ha valaki nagyon ra er, akkor elmagyarazhatna nekem (mind) |
3 sor |
(cikkei) |
16. |
S.O.S. segitseg!!! (mind) |
10 sor |
(cikkei) |
17. |
H&D (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
18. |
Akornel irta: (mind) |
15 sor |
(cikkei) |
19. |
Re: Boulder Dash (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
20. |
Cheat-eket(játékkódokat) cserélnék más Cheat-ekre: (mind) |
8 sor |
(cikkei) |
21. |
Duke Nukem (mind) |
6 sor |
(cikkei) |
|
+ - | szimo+m&m7 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv!
Erdekelne, hogy az Aces of the Deep ota milyen
tengeralattjaroszimulatorok jelentek meg (jo, jo, 95-s jatek, de hatha
nincs olyan sok...:)), valamint hogy milyen gepigenye van a Might&Magic
7-nek (foleg videokartyara gondolok, kell-e hozza 3d kartya?).
Koszonettel : Treemor
|
+ - | Re: sw (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Haliho! Bocs, hogy nem valaszoltam eddig, de bedoglott a szerver, valamelyik
nagy
esozes miatt.
>
>
> >A tudomany nem mas mint a termeszet megfigyelesein alapulo
> >modellezes. Tehet a tudomany csak leir es nem magyaraz, marpedig ki
> >tudja, hogy a termeszetbol mennyi mindent tudtunk megfigyelni.
>
> Ennyire azert nem egyszeru. Az a tudomany ami "nem magyaraz" az
> altdomany. :)
> Minden tudomanyos tetel, akar elemeleti, akar gyakorlati, pontos
> bizonyitassal rendelkezik.
Nos en mivel fizika szakos vagyok, csak errol tudok nyilatkozni, amit irtam a
fizikara ertetem. Termeszetesem minden allitast ala kell tamasztani, de a
fizikaban
nem eleg, ha valami matamatikailag kijon, mindenkepp szukseg van a kiserleti
alatamasztasra. Ha a kiserlet nem tamasztja ala az elmeletet, akkor a
kimondott
tetel hibas, annak ellenere, hogy papiron kijon az eredmeny. Mindenesetre a
termeszet jol mukodik abban nem lehet a hiba (persze elofordulhat, hogy a
laborban
rontottak el, vagy nem vettek figyelembe valamit). Ha felfedeznek valamit,
ami
ellentmond az eddigi torvenyeknek, legyen az fizikai vagy matemetikai
ellentmondas,
akkor az eddigi torvenyeket kell megvaltoztani. Konkret pelda pl az Einsteini
relativitaselmelet, de, hogy pontosan, hogy is jott ki mar nem emlekszem, de
ha
valaki erdekel atnezhetem megegyszer es nagy vonalakban leirhatom. (persze
maganba,
ezzel nem akarom a jatekot traktalni).
> Nem kell feltetlenul gyorsabban repulni a fenynel ahhoz, hogy orak
> alatt fenyeveket tegyunk meg :) Sok sci-fi novella allitott mar fel
> elmletet (neha nem is annyira hevenyeszett elmeletet) pl.
> tergorbuletrol, stb :)
Ez igy van, de en ugy tudom, hogy meg csak matamatikai lemelet szinten
foglakoznak
ezzel, tehet csak pariron letezik. (persze lehet, hogy tevedek)
> Egy szo mint szaz: En a magam reszerol nem szeretem egy film
> megtekintese kozben hulyenek erzni magam. Pedig sajnos altalanos, hogy
> a tortenet egy tudomanytalan kijelentessel egyszeruen atsiklik bizonyos
> dolgok folott. (Hogy nagyon szelsoseges peldaval eljek: Supermen,
> Knight rider, stb).
Na jo ezek tenyleg eleg hulyesegek.
> Bye !
> Szirty
>
Daemon
|
+ - | episode 1 a komp (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Haiho! Valaki kerdezte, hogy a Phantom Manace-ben mit kell csinalni a
kompos resznel. Ha ugyanarra a kompra gondolunk akkor semmit. Nem kell
ra felszalni, nem is lehet, ell kell onnan menni sajna mar nem emlekszem
merre. Mindenesetre talakozni kell Jar Jar-ral es utana mar csak ot kell
kovetni.
|
+ - | NFS4 nem megy (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv
Tudja valaki miert nem indul el a Need for Speed 4?
Amikor elinditom ezt irja ki:
NFSHS.exe hianyzo exporthoz van csatolva KERNEL22.dll
tudtok segiteni?
Dev
|
+ - | Phantom menace (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv mindenkinek,
de fokepp annak aki tud segiteni.
A fentebb emlitett jatekban valoszinuleg a vege fele a "Final battle"
szinten. Obi-Wanal kene visszajutnom a mesteremhez egy falanszter
jelenetben ahol a terben gyuruk lebegnek , kozepukon liftek jarnak le es
fol. Az elso reszet megoldottam egy sikeres ugrassal atkerultem egy
masik gyurure ahonnan be tudtam jutni egy ajton egy terembe ahol egy par
kapcsolo megnyomasa utan atkerultem egy masik fuggohidra ahonnan szinten
vezetett egy ajto az elozo nagy terembe na es itt allt meg a
tudomanyom.Csak liftezek fol es le a gyuruk kozott mert atugrani sehova
nem tudok.
Aki mar megoldotta ezt a reszt kerem segitsen!
Kivancsi vagyok a jatek vegere.
Udv!
Csuri
|
+ - | RtK help (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hi!
Figyelgetem egy ideje, de senkit sem latok a Return to Krondorral
jatszani. Ha megis lenne olyan ember, segitsen mar pleez, hogyan lehet
varazsolni, meg potiont csinalni, mert nem sikerul.
A varazslasnal beallitom a varazslatot meg minden, odateszem a zold x-et,
megis harc kozben egyszeruen nem aktiv a menupont.
Elore is thx:
Mortel
|
+ - | Incubation (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
[Hungary]:
HJ> A feladat az A betuig valo eljutas, ami egyebkent ott van par meterre.
HJ> Ezenkivul sok szornyet kell kinyirni.
HJ> Es a lenyeg: Van 2 hatalmas nagy szorny. Ezeket megolni nem kell, de ok
HJ> allandoan kinyirnak.Es kezdeskor
HJ> az egyik az orrom elott all. Sok mozgaspontjuk van es qrva erosek.
Ha arra a palyara gondolsz, ami a Combot megszerzese utan jon, es ott
van veled a robot is, akkor a megoldas eleg trukkos. A ket nagy dogot
ki lehet nyirni, csak nehez. Ha elerik a robotot, azt is egy
mozdulattal intezik el. Amire nagyon erzekenyek az az akna, ha ralepnek
(az aknavetonek van "telepito" uzemmodja is, azzal lehet ele rakni),
illetve nem igazan szeretik a langszorot...
Ahogy en megcsinaltam (sok visszatoltesel, de ket alkalommal is
osszejott): Felallitottam az embereket egy sorban, ahova lehetett. A
robottal egy lepest hatra (csak egyet /vagy kettot?/ igy a nagy dog a
masodik korben sem eri el, ha eljut addig), majd amig van akciopontja,
loni vele (2 vagy 3 sorozat mehet). Aknavetossel a dog ele egy akna,
majd menni tole minel tavolabb. Langszorossal szinten egy adag, majd
ellepni elole. A tobbiek lojek a raketavetovel felszerelt kis dogoket!
A masik nagy akarmivel, ami a palya felso vegebol jon, nem kell
foglalkozni ekkor meg. Arra is ugyelj, hogy ez a nagy akarmi (nem
tudom, hova keveredett a fuzet, amiben a nevek es statok vannak, de a
lakasfelujitas kozepen jarok, igy semmi nincs keznel) mindig a hozza
legkozelebb levo embered fele fog mozdulni!
Ha jol csinaltad, a robottal szemben levo szornyet a masodik korben
kinyirtad, lehet az aprajat ritkitani. Elfogynak. A masik nagymeretut
meg az aknavetossel erdemes kiloni, talan 3 kell neki max. Ha a ladakat
ki akarod uriteni, akkor meg mielott odamegy egy embered az A jelzesre,
jard korbe oket, mert amint eleri valaki a kijarati mezot, vege a
palyanak es nem tudod kiszedni a skillponotkat.
HJ> Egyebkent ha vkinek lenne kedve emilben Incubationozni annak barom a
HJ> levelet. Napi egy fordulo, mert net csak a munkahelyemen van.
Ha masfel-ket het mulva is igy gondolod, irj! Addig a lakassal vagyok
elfoglallva, a leveleimet is ritkan olvasom...
Megvan az alap Incubation, a Hidden Worlds kieg es a Wilderness Missions
is.
--
Hali SaGa
,
|
+ - | Re: Incubation (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
> Nem tudja vki, hogy a fenti jatek kov. palyajanak mi a titka?
>
> A feladat az A betuig valo eljutas, ami egyebkent ott van par meterre.
> Ezenkivul sok szornyet kell kinyirni.
> Es a lenyeg: Van 2 hatalmas nagy szorny. Ezeket megolni nem kell, de ok
> allandoan kinyirnak.Es kezdeskor
> az egyik az orrom elott all. Sok mozgaspontjuk van es qrva erosek.
>
> HELP!!
>
> Egyebkent ha vkinek lenne kedve emilben Incubationozni annak barom a
levelet.
> Napi egy fordulo, mert net csak a munkahelyemen van.
Ha jol tevedek, akkor valamelyik fort palyan vagy, ahol a lyuk is van a
foldben, vagyis van ComBot-od is. A ket nagygeccel annyi a teendo, hogy
azt, amelyik az arcodban van, meglovod azonnal a ComBottal ahanyszor
csak tudod (ha nem mozogsz, akkor 2 vagy 3, banner praktikus), a szelso
embereiddel kicsit arrebb allsz, esetleg lovoldozol veluk (vagy a
nagygecre, vagy a fegyveresekre, van beloluk nehany elszorva), a kozepso
emberekkel megint kiallsz, es losz, ha meg van egyseg.
A kezdeti felállás: (CD=ComBot, En=emberke, NG= nagygec)
E1
CB CB CB E2 NG NG NG
CB CB CB E3 NG NG NG
CB CB CB E4 NG NG NG
E5
A nagygec maximalis mozgasa és az emberek egy lehetseges elhelyezese
(E1, E2, E4, E5 lott legalabb egyet [servo system, banner valtoztat
rajta +1], E3 annyit, amennyi az elozo ket cuccbol rendelkezesre all):
E1 E3
E2
CB CB CB NG NG NG
CB CB CB NG NG NG
CB CB CB NG NG NG
E5 E4
A masik nagygec a fal mogott van, a masodik korben told be a kozelebbi
kapuba a ladat (kez ikon ha fele fordulsz), hogy ne tudjon kijonni, amig
megkeruli, az pedig legalabb 15 kor, de kozben a ComBottal loheted is,
ha akarod. Erdemes gyakorlatoztatni az embereket, es elhuzni a palyat,
ui. ha nem Hard modban nyomod, akkor az egyik utolso palya, ahol meg
kapsz Exp pontot az alap Scay'Ger-ert is.
Zumu
ps: Nem vagyok otthon, ezt emlekezetbol irtam, ugyhogy kis valtozasok
elkepzelhetok.
|
+ - | Re: Midtown Madness hibak + Dkeeper II (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali!
> Nalam a Midtown Madness semmifele hibat nem produkalt eddig, pedig
> mar eleg sokat jatszottam vele!
> A hiba a "felhasznaloban" van ;-)
Nem igazan. Szerintem is nagyon bugzik a game, viszont ez inkabb arcade,
mint szimulator, igy annyira nem zavaro (szamomra!!), sot, neha elony.
Egy Need For Speedben hasonlok, hat... Durva lenne, na! :)
--
Dohi
"Welcome to planet Earth! Thank to a broken condom!"
mailto: / ICQ UIN 18051934
C64 Game Trade - http://www.szabinet.hu/~hosza/c64/
Hungarian Stephen King H.Q. - http://web.externet.hu/sk
|
+ - | Re: Test Drive EGA (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali Zozo!
Mint annyiszor mar, hivd segitsegul a kovetkezo site-ot (AbandonWarez
roooooooooooooolz!!):
http://www.gangsters.org/search/index.html
Ja, meg ha mar gyujtemeny, megdobhatnal a regebbi jatekaid listajaval,
hatha kimaradt valami. Oldies CD-t tervezek ugyan, de 60 jatek osszesen
nincs 300 mega :)
--
Dohi
"Welcome to planet Earth! Thank to a broken condom!"
mailto: / ICQ UIN 18051934
C64 Game Trade - http://www.szabinet.hu/~hosza/c64/
Hungarian Stephen King H.Q. - http://web.externet.hu/sk
|
+ - | Re: In game (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali!
Ki hogy all az engine-generalt mozikkal? Rogue Squadron, Jedi Knight
Mysteries of the Sith (a kiegeszito), meg biztos van meg par.
Szerintem nagyon jok! Ugyan neha gagyik, neha jobb lenne egy digi movie,
esetleg valami renderelt, viszont hangulatilag nagyon ott vannak, es el
sem utnek a jatektol. Szoval rulez! :)
--
Dohi
"Welcome to planet Earth! Thank to a broken condom!"
mailto: / ICQ UIN 18051934
C64 Game Trade - http://www.szabinet.hu/~hosza/c64/
Hungarian Stephen King H.Q. - http://web.externet.hu/sk
|
+ - | Re: jatekzene (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali Water!
> Ha mar igy szobajottek a jatekzenek! Nekem legjobban egy regi Dos-os jatek
a
> Titfox zenéje tetszik! Egy rókászerű lénnyel
> kell benn mászkálni! Kifejezetten csak első 1-2 pályán hallható az a zene,
> nem nagyon emlékszem melyiken, mert már nagyon
> rég játszottam vele! Ha esetleg megvan valakinek megköszönném, ha
elküldené!
A jatek nekem sosem tetszett igazan, de probalkozz itt:
http://www.gangsters.org/search/index.html - RULEZ!!
--
Dohi
"Welcome to planet Earth! Thank to a broken condom!"
mailto: / ICQ UIN 18051934
C64 Game Trade - http://www.szabinet.hu/~hosza/c64/
Hungarian Stephen King H.Q. - http://web.externet.hu/sk
|
+ - | Re: *** HIX JATEK *** #1160 (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv az egybegyulteknek!
> =======================================================
> Felado : [Hungary]
> Temakor: Incubation ( 16 sor )
> Idopont: Wed Jul 14 04:01:52 EDT 1999 JATEK #1160
> - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
>
> Szasztok!
>
> Nem tudja vki, hogy a fenti jatek kov. palyajanak mi a titka?
>
> A feladat az A betuig valo eljutas, ami egyebkent ott van par meterre.
> Ezenkivul sok szornyet kell kinyirni.
> Es a lenyeg: Van 2 hatalmas nagy szorny. Ezeket megolni nem kell, de ok
> allandoan kinyirnak.Es kezdeskor
> az egyik az orrom elott all. Sok mozgaspontjuk van es qrva erosek.
Osregen jatszottam vele, de talan segithetek.
Amennyiben a ket jol megtermett, alien szerusegrol van szo, akkor a
megoldas egy langszoro. B modban langszonyeget teritessz ele, aztan
lovod mindennel ami a kezed ugyebe esik. A langokon meg o sem hajlando
atmenni. :-)
DAQ
|
+ - | TA: K (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Talalkozott mar valaki "NO-CD editionnal"? :)
--- Feelings, oh oh feelings You're not very nice ---
I'm re [E-mail]:
[Web] www.extra.hu/radimre [UIN] 37119586
|
+ - | hi! ha valaki nagyon ra er, akkor elmagyarazhatna nekem (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
maganba par dolgot!
1. hogyan tudok online redalert-ezni, mit es honnan toltsek
le?
|
+ - | S.O.S. segitseg!!! (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Most irok eloszor erre a listara, nekem ez meg ujdonsag, en meg csak 10 eves
vagyok,de nagyon sok dolog erdekelne, es ebben kerem a segitsegeteket.
Szeretnek az Internetrol jatekokat letolteni, csak nem tudom hogyan kezdjem
az egeszet. Ha valaki meg tudna nekem irni, hogy honnan(milyen cimen), es
mit lehet letolteni, azt nagyon megkoszonnem.
Maganba kernem a valaszokat, mert meg nem iratkoztam fel a listara.
Gyuri
|
+ - | H&D (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Udv minenkinek !
Jatszik valaki a Hidden & Dangerous cimu fantasztikus jatekkal?
Ha igen es mar tuljutott az elso kuldetes masodik palyajan (Bergamo), az
legyszives segitsen, hogy a pilota kiszabaditasan kivul meg mi lenne a
feladat?
Elore is koszi a valaszokat.
--
Udv:
Kalman
ICQ:25392413
|
+ - | Akornel irta: (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Felado : [Hungary]
>Temakor: Szeretnek feliratkozni a mail-robot listára ( 5 sor )
>Idopont: Wed Jul 14 17:01:21 EDT 1999 JATEK #1160
>- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Ked-ves Kor-nel !
O-rom-mel er-te-si-te-lek, hogy a fel-i-rat-ko-zas nem jott osz-sze.
Va-lo-szi-nu-leg rossz hely-re ci-mez-ted.
Ba-ra-tod a RO-BOT !
Mega :-)))))))
Erno
|
+ - | Re: Boulder Dash (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
írta a következő üzenetben: ...
>
>Commodore 64 emulatorhoz keresek (d64 kiterjesztesu) jatekokat.
Hali!
Nezz korul az arnold.c64.org ftp cimen!
C64 jatekhegyek!
Udv Pali
|
+ - | Cheat-eket(játékkódokat) cserélnék más Cheat-ekre: (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
NFS3
X-Wing:Alliance
Rollcage
TOCA2
Commandos
Blood2...........
Kérésre listát is küldök!
|
+ - | Duke Nukem (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Halihó!
Tud valaki egy könnyen kezelhető pályaszerkesztút a Duke Nukem-hez?
Tudom, hogy ez ma már játéktörténelem, de azért nagyon örülnék neki!
Előre is köszönettel: Brikó
|
|