Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX CODER 1666
Copyright (C) HIX
2002-10-27
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Re: D3D Screen Shot (mind)  20 sor     (cikkei)
2 re: delphi atlatszo paint (mind)  4 sor     (cikkei)

+ - Re: D3D Screen Shot (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado :  [International]
> 
> IDirect3DSurface8 *tempsurface;
> device->GetFrontBuffer (tempsurface);
> Ez minden esetben D3DERR_INVALIDCALL-t ad vissza :(

Talan elobb tempsurface->CreateImageSurface.
Ugyanis itt NEM a front buffert kapod vissza, hanem egy meglevo
surface-re kimasolodik.
Figyelj arra, hogy a surface D3DFMT_A8R8B8G8 legyen (a tenyleges front
buffertol fuggetlenul), es a meretei
is pontosan egyezzenek meg a front bufferevel.

Egyebkent debug modba tedd at a DirectX-et, a debug outputot tedd
eleg magasra, es akkor a
debug outputon meg is jelenik szovegesen, hogy mi volt a hiba oka.



LutheR
+ - re: delphi atlatszo paint (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

http://delphi.icm.edu.pl/

> (regen talaltam atlatszokent rajzolodo formot, de most
> nem talalom a weboldalt... tud valaki mintapeldat kuldeni?)

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS