Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX CODER 1717
Copyright (C) HIX
2003-01-08
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 3D World programozas (mind)  15 sor     (cikkei)
2 =?Windows-1250?B?UmU6IENsaXBwZXIga/Nk?= (mind)  11 sor     (cikkei)

+ - 3D World programozas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szaisztok. Egy kicsit hosszabb temeval jovek elo:
3D World megjelenitesevel kapcsolatban. Szerintem eleg jo tema.
Pl. egy Unreal vagy TR palya, amely ugy osszessegeben all vagy
30-40 ezer vertexbol illetve face-bol. Ennek kirajzolasa jo kis moka.
Nyilvan nem kulom el az osszes face-t a renderelore, mert egyszerre
max 5%-a latszik. Nem beszelve a folosleges renderstate es textura
beallitasokrol. Mondjuk felosztjuk kisebb helyisegekre, es csak
azt rajzoljuk ki, ami az adott helyisegben van, ez szerintem igy logikus.
Azonban mi van akkor, ha a falon van egy ablak vagy ajto nyilas, es
latszik onnan a masik helyiseg? Ket tippem van: vagy kirajzolja az osszes
olyan helyiseget, ami latszhat az adott helyrol, vagy egy texturat rak az
ablak helyere, mintha az a masik helyiseg lenne. Szerintetek?

Üdv.
Ernő
+ - =?Windows-1250?B?UmU6IENsaXBwZXIga/Nk?= (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado :  [Hungary]

> Nincs valakinek clipper alá olyan forráskódja, ami két adatbázist
> összehasonlít, majd kiírja azokat a sorokat, amelyek csak az egyikben
> szerepelnek?

A  dolog egyszerubb, mint gondolnad. Nyilvan kulcs szerint hasonlitasz
ossze.  A  kulcs  alapjan  osszefuzod oket egy relation-nel, es kiirod
azokat a sorokat, ahol a masik adatbazisban a kulcs ures.

Maki

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS