Szaisztok. Egy kicsit hosszabb temeval jovek elo:
3D World megjelenitesevel kapcsolatban. Szerintem eleg jo tema.
Pl. egy Unreal vagy TR palya, amely ugy osszessegeben all vagy
30-40 ezer vertexbol illetve face-bol. Ennek kirajzolasa jo kis moka.
Nyilvan nem kulom el az osszes face-t a renderelore, mert egyszerre
max 5%-a latszik. Nem beszelve a folosleges renderstate es textura
beallitasokrol. Mondjuk felosztjuk kisebb helyisegekre, es csak
azt rajzoljuk ki, ami az adott helyisegben van, ez szerintem igy logikus.
Azonban mi van akkor, ha a falon van egy ablak vagy ajto nyilas, es
latszik onnan a masik helyiseg? Ket tippem van: vagy kirajzolja az osszes
olyan helyiseget, ami latszhat az adott helyrol, vagy egy texturat rak az
ablak helyere, mintha az a masik helyiseg lenne. Szerintetek?
Üdv.
Ernő
|
> Felado : [Hungary]
> Nincs valakinek clipper alá olyan forráskódja, ami két adatbázist
> összehasonlít, majd kiírja azokat a sorokat, amelyek csak az egyikben
> szerepelnek?
A dolog egyszerubb, mint gondolnad. Nyilvan kulcs szerint hasonlitasz
ossze. A kulcs alapjan osszefuzod oket egy relation-nel, es kiirod
azokat a sorokat, ahol a masik adatbazisban a kulcs ures.
Maki
|