> A barátom 93-97 közötti Vectra vásárlásán gondolkodik.
> 2.0 vagy 2.5 literes benzines közül szeretne választani.
> Megkért , hogy kérjem ki a fórum véleményét a két tipust illetően.
Hi!
Nekem 95-ös 1.6-os van, a 72 lóerős változat.
Nem egy izomautó, de nagyon kényelmes, és jó az úttartása.
Egy kollegámnak van 2.0-es, 115 lovas, ő sem panaszkodott
még rá, bár most ujjabbat akar venni.
Én 3 éve használom az enyémet, és a kötelező cseréken
kívűl másra nem kellett még költeni. Nagyon megbízhatónak
tartom, de ha többet akarsz tudni a vectrákrók, akkor
látogass el a www.vectraclub.hu oldalra.
üdv: csaby
|
Szia!
"nemet kozutakon erdemes figyelni arra is, hogy ha egy keresztezodesben
kanyarod
ik a fout, akkor hasznalni kell az iranyjelzot akkor is, ha a fouton
maradsz. e
llenben ha egyenesen mesz "le" a foutrol, nem kell iranyjelzo"
S mennyivel logikusabb ez a szabaly, mint a magyar.
Mert tegyuk fel, hogy a fout ballra kanyarodik. A szembe jovonek - aki
ilyenkor mellekutrol jon - el kell engednie ha a fouton maradva ballra
fordulsz. Ha azonban egyenesen mesz tovabb, akkor nem kell, hiszen nem
keresztezitek egymas utjat.
Namarmost Nemetorszagban - s egy csomo mas helyen is, pl. Szerbiaban -
egyertelmuen tudja a jelzesekbol, hogy egyenesen mesz-e tovabb - ilyenkor
nem jelzel - es nem kell megallnia, vagy ballra kanyarodva maradsz a fouton.
Magyarorszagon mindekeppen meg kell allnia, hacsak ki nem raksz egy jobb
indexet jelezve, hogy jojjon nyugodtan. (Ezzel viszont megtevesztheti a
jobbrol levo mellekutcabol jovo autot...)
Nap mint nap szivok ezzel Erden. Ugyanis egy ilyen keresztezodesen megyek at
minden reggel es soha nem tudom, hogy a szembejovo merre fog menni, ezert
meg kell allnom, pedig altalaban egyesen jon. Ugyanis a ballra fordulo fout
ellenere a nagyobb forgalom egyenes iranyban van (gondolom regen nem igy
volt, azert lett igy kialakitva).
Udv,
Gabor
|