Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 2507
Copyright (C) HIX
2005-04-08
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 uthibak javitasa (mind)  13 sor     (cikkei)
2 re: hasznalt motorolaj leadas (mind)  10 sor     (cikkei)
3 teliguma melegben (mind)  4 sor     (cikkei)
4 piros lampa + automata + ABS utolag (mind)  34 sor     (cikkei)
5 re: szotar (mind)  11 sor     (cikkei)

+ - uthibak javitasa (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia HA!

A bpesti Bihari uton (ez a VIII. vagy IX. kerület?) a következő uthiba-javitasi
 modszert fedeztem fel ategnap reggel: az uton lévő 40-50 cmes gödröket fehér f
estékkel körülrajzolták.

Piece:
nme1
--
Piece:
nme1

>>Know your enemy<<
+ - re: hasznalt motorolaj leadas (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

Köszi a listát, az egyik közeli benzinkúton át is veszik az olajat,
bár időm még nem volt elmenni... :(

-Álmos-
> Itt van egy lista a hasznalt olajat atvevo bpi MOL kutakrol:
> http://www.zsiguli.hu/muszaki/musz_faraadtolaj.html
> 
> Udv. Pavel
+ - teliguma melegben (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>(M0->M3 Miskolc fele) NAGYON nehezen birja (az orra maszik kifele, es

2/b->m3 akart ez lenni ugye Tiszy? :) jo amugy az m3->2/b is ;) vagy a 
2/b<->2/a
+ - piros lampa + automata + ABS utolag (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ha mar a festett izzonal tartunk, en meg olyan izzot keresek ami
21W-os de a buraja nem nagyobb mint az 5W-e ?
A LED-es "egok" mekkorak ?
Mas.
A kocsim egy 2 literes volvo s70 automata, viszont a valtasok neha az
idegeimre mennek.
Peldaul kover gazra visszavalt ahogy kell, viszont ha elotte
felkoveret nyomok neki es nem valt vissza akkor egy tovig taposott
pedaltol sem valt (pl. kozben jovok ra, hogy nagyobb gaz kene hogy ne
tartsam fel a mogottem jovot), meg akkor sem ha a kickdown kapcsolot
is a motorblokba tapostam, es a fordulat is 3000 alatt van.
Szoval a kerdesem az lenne, hogy a valtas szoftveresen van-e megoldva,
es ha igen lehet-e azt upgradeolni.
Esetleg szeretnek egy felulbiralo gombot beszerelni, hogy gombnyomasra
valtson le felteve hogy nem porog 4000-nel jobban a motor.
Ez vajon megoldhato ?
Es az hogy a muszerfalon lassam hogy pont melyik fokozatban vagyok ?
Volvohoz nem akarok ilyesmivel fordulni, mert a szakszervizzel ki van
a logom.
A legutobbi az volt hogy a kormanyoszlop utasterben levo vegenel levo
nyikorgo gumigyuru csereje helyett a fel kormanymuvet akartak
kicserelni 900 font + munkadij fejeben.
Otletek ?

Meg mindig valto.
Ha eppenhogy gurulo autonal a valtot P allasba nyomom, akkor rongalok
valamit azonkivul hogy lefejelem a kormanyt ?
Mar nehanyszor rajtakaptam magam, hogy ezt teszem, ha sietek (azaz P
mielott meg teljesen allna a kocsi).

ABS: Egy nem ABS-es kocsiba mennyire bonyolult ABS-t epiteni  (most
nem a volvorol beszelek)?

A'kos
+ - re: szotar (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Sziasztok
>
>Van valakinek angol-magyar autos szotara elektronikus formaban? Vagy neten
>esetleg?
>
>Elore is koszonom: lukit

En vettem az ocsemnek (par ezer ft. volt)
"MoBiDic Angol-Magyar Autós Műszaki szótár.ISO"  19.513.344

Kormos Imre

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS