Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 2652
Copyright (C) HIX
2005-09-16
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 beszamolo P1 (mind)  76 sor     (cikkei)
2 Re. milyen gumit mikrobuszra? (mind)  43 sor     (cikkei)
3 $B$46(NO$r$*4j$$$7$^$9!#(B (mind)  37 sor     (cikkei)

+ - beszamolo P1 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok

Azzal az elgondolassal hogy mindenki erdeklodest mutatott az utleirasok
irant, megprobalom osszefoglalni 2 hetes szabim elmenyeit. Akinek nem
gusztusa, PGDWN.

Az auto: Renault Megane II Estate 1.9 dci , aprox 48e km indulaskor
A csapat: en es baratnom.

28.09.2005

Indulas: Arad, Romania
Cel: Plitvicka Jezera, Horvatorszag

Reggel  helyi  ido szerint 8kor indultunk el a tombhaz elol, Aradrol. Kocsi
megtankolva   szinultig,  lemosva,  kipucolva,  ahogy  illik,  kilometerora
meroje,  fogyasztasmero  lenullazva. Ablakmosot is megtoltottem, meg tettem
meg egy flakonnal, hatha esos ido lesz.
A  hataratkeles  bonyodalmak  nelkul  zajlott a Turnu – Battonya atkelonel,
amit a forgalom elkelulese indokaval valasztottunk. Penzt kerdeztek, de nem
kellett  megmutatni.  Az  ido  kisse szomorkas volt. Ahogy haladtunk Mako –
Szeged fele, egyre jobban elsotetedett az eg aztan szep kis eso kerekedett,
Szegedre  erve mar ugy nezett ki a kocsi mint egy malac. Baja fele fordulva
az  55-os  uton  meg  volt  egy  nagy  zuhe, ott kisse megmosodott az auto,
annyira  esett,  meg balesetet is lattunk, egy fejreallt feher auto mellett
orkodtek  a  rendorok.  Bajara erve mar napsutes fogadott. Hamar atmentuk a
Duna  masik  oldalara.  Aztan  nyomtam  tovabb.  Pecs elott 30 kilometerrel
biciklisek  tuntek  fel,  szamozva,  szep  sorban haladva. Lassan utolertuk
aztan  a  par kilometerrel elorebb levo elvonalat is, amit egy jotekonykodo
motoros rendor jovoltabol nem sikerult senkinek sem megelozni jo ideig. Nem
kommentalom  az  esetet, de a dolog jol felpiszkalta az idegeim es gondolom
nem  csak az enyemet. Aztan Pecsre erve a bringasok elkanyarodtak a fouttol
igyhat  mehettunk  nyugisan  tovabb.  Valahol  egy  elteronel  eltevedtunk,
hamarabb tertem le a kelletenel, meg szerencse hogy zsakutca –fele volt igy
hamar  visszafordultam  a rendes iranyba. Aztan jott Barcs, ahol atleptuk a
hatart.  Irany  Virovitice.  Erre  mar jartam 2001-ben, megis sokkal masabb
volt  a  taj,  kicsit  rendezettebb, kicsit elevenebb mint 4 evvel ezelott.
Nagyon  sok  a  befejezetlen  uj  haz. De sokat lattunk az ut menten amihez
hozza  sem  nyultak  a haboru ota. Kovetkezett Hercegovac, Kutina, Struzec,
Sisak,  Petrinja, Glina, Karlovac, Budacka Rijeka, Slunj es vegul Plitvice,
ahova este helyi ido szerint 19:30 korul ertunk le. A kilometerora 660 km-t
es  5.0-as  atlagfogyasztast mutatott, aminek nagyon orultem. Az utak vegig
jo  allapotuak  voltak,  mindenhol betartottam a tabla szerinti sebesseget.
Rendort nem lattunk.
A  tavak  melletti  hotelek egyikeben 100 Euro folotti szallast ajanlottak,
ebbol  nem  kertunk  igy  inkabb megfejtuk az ott levo bankomatot egy keves
Kuna erejeig aztan 2 kilometerrel odebb egy maganhazban kaptunk szallast 10
Eur-ert/fo,  reggeli  nelkul.  Este  meg kimentunk egyet setalni a tavak fele.
Mire  visszaertunk  az  addig  szinte  ures  vendeghaz  teli  lett: csehek,
albanok, es meg ket csaladnyi roman. Kovetkezett a vacsi es a szunya.

29.08.2005

Indulas: Plitvicka Jezera, Horvatorszag
Cel: Split, Horvatorszag

Reggeli utan, ami kisse keson lett meg, elhuztunk a tavak iranyaba, ahol is
a  H  betus  utiranynak  estunk  neki. Az ido jora sikeredett, volt egy kis
napsutes is, egy kis felho is, de nem esett. Pont csatangolasra valo ido. A
latogatok  sem  voltak rengetegen, miutan leraztunk egy tinikkel teli zajos
csoportot,  sikerult  a  termeszet  szepsegeire koncentralni. A kocsihoz kb
17:00 korul ertunk vissza, egy keves pihenes utan 17:30kor nekiestunk a nap
hatramarado  reszenek.  Utunk Gracac, Knin, Sinj es vegul Split. Splitbe kb
21:00  korul  ertunk  be,  pont jokor hogy leereszkedve az uton lathassuk a
fenytengert  amit  ez a varos ejszaka produkal. Kb. 20 percnyi autozas utan
talaltunk  szallast  (itt  is  a 100 euro folotti hotel utan dontottuk hogy
megis  megprobalunk  mast),  20 eur/fo aron egy apartman formajaban. Voltak
ott meg franciak, nemetek es spanyolok.
Kilometerora mutatott 906 km-t, atlagfogyi 4.9!

Folytatas kovetkezik, amennyiben erdeklodes van ra :-)

Udv,
Szabi
Renault Megane II Estate 1.9 dci
Seat Ibiza II 1.4i
+ - Re. milyen gumit mikrobuszra? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Major Frigyes
Autoalkatresz - Felszereles

Sziasztok autosok.

>te'li gumit kellene vennem a buszra (VW
Transporter Caravelle, '89;
>2.1 benzines) es megoszlo velemenyeket hallok
azzal kapcsolatosan,
>hogy kotelezo-e "C"-s gumit feltenni.

Tudtommal nem kell " C " gumi de inkabb kerdezd
meg oket. Az autora is irnak rendszeresen.
Telefonon hivatkozz a HiX autora ! Nagyon szivesen
adnak tanacsot es kedvezmenyt is kapsz ha netan
ott vasarolsz.
@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Radius Autopark
Elektronikus levélcím(ek):
  
Személyes adatok:
  Weblap: http://radius.uw.hu
Munkahelyi adatok:
  Beosztás: Nyíri Péter
  Cég: Radius Gumiáruház, Gumiszerviz és Autopark
  Cím:
    skoda-RADIUS,  Skoda Alkatrészek
Bp. XV. Régifóti út 28.

  Telefon: 061-3062022, 061-3065400
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
Udv. Frigyes

 A  - MajorKa Bt.
1014. Budapest. Uri u. 24
 M: 06-20-9446107
        S 120 L
frigyesmajor kukac szexelero ponty hu
Matyo'hímzett-alkatre'szüze'r  :-)
HiX autos matrica, elso ajto legterelo, hatso
ablak futoszaljavito, BRISK tunning gyertya, E -
gyújti kaphato.
  http://frigyes.fw.hu    http://amajorka.srv.hu
+ - $B$46(NO$r$*4j$$$7$^$9!#(B (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

$BEv%0%k!<%W$G$O!"4{B8=w@-2q0w$N0Y$KBeM}$GCK@-$KCg2p$r$7$F$*$j(B
$B$^$9!#Ev%7%9%F%`$OCK@-6(NO7?$K$J$C$F$*$j!"4pK\1?1D;q6b$O4uK>(B
$B=w@-$+$i$N2qHq$H$J$C$F$*$j$^$9!#$D$-$^$7$F$O!"CK@-$K$O>R2pNA!"(B
$BEPO?HqMQ$J$I$O0l@ZH/@8$7$^$;$s$N$G!"IiC4$O$4$6$$$^$;$s!#(B

$B>K;R!!2q0w$N0MMj$K$h$jL5NAEPO?D>8e>K;R!!$5$s$HD>@\O"Mm2DG=$H(B
$B$J$C$F$*$j$^$9!#(B
$B!&!&!&!&!&!&!&!&!&!&!&!&!&!&!&!&!&!&!&!&!&!&!&!&!&!&!&!&!&!&(B
$B!z>K;R!!$5$s$N8D?M>pJs;29M!z(B

$B""G/Np!'(B35$B:P(B
$B""4uK>!'Bg?M8r:](B($B5U!o#O#K(B)
$B""EA8@%a%C%;!<%80MMj(B
$B!X?4$KM>M5$,$"$j!"M}2r$7$F$/$l$kCK@-$rJg=8$7$F$$$^$9!#$$$-$J(B
$B$j2q$C$F#H$9$k$N$G$O$J$/$F!"5$$,9g$($P$=$s$J4X78$K$J$j$?$$$H(B
$B;W$$$^$9!#Nx0&$H$+$O6l<j$G$9$N$G!"$"$kDxEY$N6b3[$r=P$7$FIU$-(B
$B9g$C$?$[$&$,$*8_$$3Z$@$H;W$$$^$9!#(B
$B!!:#G/$G(B35$B:P$N>K;R$G$9!#2HDm;}$A$G$b9=$$$^$;$s$,!"2HDm;v>p$K(B
$B$O0l@Z4,$-9~$^$J$$$G2<$5$$$M(B($B4@(B)$B!*(B 
$B!!$*JV;v$r3Z$7$_$7$F$$$^$9!#!Y(B
$B99$K>\:Y>pJs$O%3%A%i(B
http://www.tirol-festival.net/?jpg
$B!&!&!&!&!&!&!&!&!&!&!&!&!&!&!&!&!&!&!&!&!&!&!&!&!&!&!&!&!&!&(B

$B5U1g=u$b$G$-$k9b<}F~$N=w@-$bB??t$$$^$9$N$G0l8+$N2ACM$"$j$G$9!#(B
$BEv%0%k!<%W$O$*5RMM$+$i==J,$KM}2r$rD:$/0Y!"L5NAEEOCG'>ZA40wO3(B
$B$l$J$/:GDc"#(B8,000$B1_"#(B(Pt)$B$rL5NA$G:9$7>e$2$^$9$N$G!"@'Hs0lEY(B
$B$*;n$72<$5$$!#(B
http://www.tirol-festival.net/?jpg





$B5qH](B
(Refusal Adress)


AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS