Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX JATEK 1708
Copyright (C) HIX
2001-01-18
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Re: BG2 hlp (mind)  10 sor     (cikkei)
2 Re: Bg2help (mind)  12 sor     (cikkei)
3 Re: [SPAM] re: moorhuhn 2 (mind)  56 sor     (cikkei)
4 HL Counter Strike hiba? (mind)  12 sor     (cikkei)
5 Re[2]: [SPAM] moorhuhn 2 (mind)  50 sor     (cikkei)
6 Cultures (mind)  5 sor     (cikkei)
7 BG2 demon (mind)  10 sor     (cikkei)
8 DIO2: Horadric Cube (mind)  10 sor     (cikkei)

+ - Re: BG2 hlp (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!!!


> Halihó! A bg2-ben a templomok alatti csatornában kutattam egy szekta
> utan, és eljutottam egy olyan démonhoz, aki már az elején near death-

Probald gyogyitani.


grobs
+ - Re: Bg2help (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hi.

Nos nagynehezen ra lehet jonni, hogy a szornyet nem lehet megolni.
Ahogy egy alak mondja a palyan: "Nem harcolhatsz gyulolettel a gyulolet
ellen."
Varazsolj ra egy gyogyito varazslatot es maris meghal.

Egyebkent ez elsore nem sikerulhet, vagyis egyszer be kell menni a
barlangjaba, kikapni tole, es kijonni. Aztan masodszorra mar ki lehet nyirni
a healtos varazslattal.

rg
+ - Re: [SPAM] re: moorhuhn 2 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello,

1691 pt, valahogy nem akar ez a 2000 pontos project osszejonni....
Amugy mi a velemenyetek, szerintetek erdemes memehuhn-t /amelyik a
pokos fa mogul szokott kinezni/ vadaszni?
(pokoli sok ido a 10 falevel leszedese)


--
A JATEK 1707-ban irta :
>Szevasztok!
>
>Nos, jelenleg 1808 pont a rekordom, de 2000-ig nem adom fel :)
>
>Nekem a kovetkezo a taktikam: (itt valaszolok Governor kerdeseire is)
>
>1. Kis virag (ha az elso 5 masodpercen belul kilovod, +5 mp, ha az utolso
>5-ben, akkor 50 pont)
>2. Ha mar ott vagyok kilovom az osszes kovet, ami a poktol balra esik,
>valamint a magasleses csibet.
>3. Bal haz
>4. Kozepso torony
>5. Jobb torony (ez -25 pont, de +10 mp, akarmikor kiloheted egyebkent)
>6. Kezdem a pokforgatast, nem pihenve fikarcnyit sem, ami a tyukokat illeti
>:)
>7. Ha megvan a 25 forgatas, megyek jobbra a tobbi koert
>8. Ez altalaban a madarijeszto kornyekere van kesz, akkor azt is
>megkopasztom (a lufis sorrend: bal kez, jobb kez, bal lab, jobb lab, test
>fej (kalapot ne))
>9. Jobb oldali nadcsomo teteje (50 pont)
>10. visszamegyek leloni a pokot
>11. ladikot kilovom (50 pont)
>Es itt mar elfogyott az idom. Mas taktikakkal is lehet dolgozni, ha a
>lufikat lovod ezerrel, asszem 25 lufi utan 100 pont, + 4 anyacsibe - az
>osszesen 200.
>
>A pokos fa mogul lobukkano csibe kiirtasa: Bal oldali farol 10 level, pok
>forgatasa 5 alkalommal, nadcsomo es egy madar, ekkor kintmarad az a 
rohadek,
>le lehet loni 250 pontert.
>(Csak ugy siman sikerult valakinek mar lelonie?)
>
>Mire jo a beka?
>
>Ha valahol marhasagot irtam, javitsatok ki, mert emlekezetbol mar kovetek 
el
>neha hibat :)
>
>Sok sikert: Atika
>
>Ui: szerintem irja meg mindenki, hogy mennyi pontot tudott gyujteni
>

--
Udvozlettel,
 Attila                              mailto:
+ - HL Counter Strike hiba? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok !
Felraktam a HL - Counter Strike 1.0-as verziojat. Erdekes dolgot
tapasztaltam: a botok mozgas animacioja megszunt.Ugy mozognak a
modellek,mintha jegen csusznanak,mozgas animacio semmi. Elegge zavaro
hatasa van :((( A furcsa az, hogy a 7.0beta verzioval nem volt ilyen
problema - rendben volt az modell animacio. Ugyanolyan beallitasoknal. Meg
valami:a  POD_bot 1.14c-t (+ upgrade x-re) hasznalom. A bot readme-jeben
benne van, hogy tamogatja az 1.0-t.
Mi lehet a gond? Vagy ez nem hiba, egyszeruen az 1.0-as verzio ilyen ?

Elore is kosz:
Heder
+ - Re[2]: [SPAM] moorhuhn 2 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

A #1707. HIX JATEK-ban irta :

>1. Kis virag (ha az elso 5 masodpercen belul kilovod, +5 mp, ha az utolso
>5-ben, akkor 50 pont)

Szerintem nem eri meg egybol. Mert amire odaersz, azzal elmegy mondjuk 3 mp,
ami alatt nem tudsz mit csinalni, kapsz vissza ugyan 5-ot, vagyis max kettot
ha nyertel vele, de vesztettel negyven pontot. De ez igazandibol nem szamit.

>2. Ha mar ott vagyok kilovom az osszes kovet, ami a poktol balra esik,
>valamint a magasleses csibet.

4nel tobbet nem szabad :)

>3. Bal haz

A bal hazba tobbet lehet loni, csak sietni kell vele (kezdes utan par
masodpercig meg egy csomo pont kiszedheto belole).

>4. Kozepso torony
>5. Jobb torony (ez -25 pont, de +10 mp, akarmikor kiloheted egyebkent)

Itt megint vesztesz 25 pontot! Elsonek ezt lodd le, akkor nincs veszteseg.

>6. Kezdem a pokforgatast, nem pihenve fikarcnyit sem, ami a tyukokat illeti
>:)
>7. Ha megvan a 25 forgatas, megyek jobbra a tobbi koert
>8. Ez altalaban a madarijeszto kornyekere van kesz, akkor azt is
>megkopasztom (a lufis sorrend: bal kez, jobb kez, bal lab, jobb lab, test
>fej (kalapot ne))
>9. Jobb oldali nadcsomo teteje (50 pont)
>10. visszamegyek leloni a pokot
>11. ladikot kilovom (50 pont)
>Es itt mar elfogyott az idom. Mas taktikakkal is lehet dolgozni, ha a
>lufikat lovod ezerrel, asszem 25 lufi utan 100 pont, + 4 anyacsibe - az
>osszesen 200.

Itt a gond. A taktikad kb ugyanaz, mint az enyim (2500 pontos :), csak nem
lovod le a lufikat! Ezek a dolgok melle meg be kellene hogy ferjen 25 lufi.
Jon a kovekbol egy csomo, a pokbol ketcsomo, es a madarijesztobol is. Ossze
KELL hogy hozz 25ot, ha akarsz sok pontot :-)

>Mire jo a beka?

Idot ad.


-- 
Udvozlettel, 
Tersius  -    -  http://www.diablo.hu
+ - Cultures (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok!
Hogy lehet a fenti jatekban a katonakat megetetni?????
Elore is koszi!
PISTA

+ - BG2 demon (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szasztok!

  Gyogyitsd a demont, attol kinyuvad!

             Bye: Csatti

________________________


www.tar.hu/csatti/index.html
+ - DIO2: Horadric Cube (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello!

 A jatekban Deckard elmondja hogy mire lehet hasnalni a cuccot, es meg arra
is, hogy rank bizza a kiserletezest a tobbi lehetoseg felkutatasara. Tudja
valaki meg hogy miket lehet a kockaban "transmute"-olni? Peldaul a gem-ek
feljavitasara csak a gem shrine az egyeduli mod?

Koszi:

Csabesz

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS