Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 2212
Copyright (C) HIX
2004-06-13
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 Re: rossz kezdes (mind)  15 sor     (cikkei)
2 Automata lefejeles... (mind)  23 sor     (cikkei)
3 Re: metro4 (mind)  68 sor     (cikkei)
4 Re: Jobb kormany (mind)  12 sor     (cikkei)
5 Re: *** HIX AUTO *** #2210 (mind)  12 sor     (cikkei)
6 re: Re: jobbkez (mind)  15 sor     (cikkei)

+ - Re: rossz kezdes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

On Friday 11 June 2004 14:25, jbor wrote:
> > megyek ora nelkul, es mikor a klima teljes erejebol fujta - az meg
> > tenyleg hangos:( -, akkornem.
>
> Bocsanat, de biztos, hogy a klimahuto a hangos es nem a legbefujo
> ventillator? Utobbi nalam nagyobb zajt produkal a maximumon, mint
> a klima.

Nem biztos, sot. De hat nekem edesmindegy hogy a klima vagy a ventilator, a 
lenyeg hogy hangos es telen nem volt ilyen erzesem. Talan azert mert akkor 
sokkal rovidebb ideig ment maximumon a legbefujas, melegiteni konnyebb 
mint huteni :-)

-- 
Udv, Sandor
+ - Automata lefejeles... (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Haho !

:> De olyan kezdo 'automatazossal' meg nem talalkoztam, 
:> aki ne fejelte volna le legalabb 1x a koramnyt a kuplung 
:> keresese kozben:))

Igaz... Eletem elso kilometerei az Omegaval alkalmaval,
rogton a vasarlas utan tankolni kellene. Irany a benzinkut.
Elso diesel auto, ezert csak beallaskor latom, hogy nem
is ebbe a sorba kell allni, alljunk meg ! Bal lab a kuplung
helyere, ott csak fekpedalt talalt es csaknem kimentem a
szelvedon, meg szerencse, hogy az ov megtartott...



:> Meg kellett volna venned az IFA-t, es a sajat rendszamod 
:> atrakasat kerni egyik kocsidrol a masikra :)

Micsoda jo otlet ! Kar, hogy nem jutott eszembe...


Szep napokat: Antal Attila
Seat Leon 1.6 Aut.
+ - Re: metro4 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Fogash irta:
> A Kelenfoldi meg a Keleti Pu kozott nincs felszini vasut? Vannak a vilagon
> olyan varosok, ahol a metro egy darabig alagutban jon-megy, aztan hipp-
>hopp felszokken egy felszini sinre es megy tovabb rajta a peremkerulet
>peremeig, vagy az agglomeracioig (London, Szingapur). Mashol a villamos
>megy be a fold ala (Antwerpen), ahol fent nem fer el. Sot ugyanitt most
>epitenek olyan allomast, ahol -1en a villamos, -2n a sima volnatok -3on
pedig
>a TGV/Thalys fog parkolni.Tudom, az orosz metrokocsi biztos mas nyomon
>jar, mas villanyt eszik, mint a HEV, a villamos, vagy a V43, de nem lehetne
>ezt valahogy osszefesulni? Akkor legalabb Kelenfoldrol mehetne kifele a
>vasuti sineken akar Torokbalintig, vagy Budaorsig. Igy le lehetne tenni az
>autokat az ottani Tesco-parkoloban, es mukodhetne egy valoban ertelmes
>P+R rendszer, ami atszallas nelkul bevisz a belvarosba.

A felvetesed es gondolatmeneted jogos. A metro 4 a Kelenfoldi-pu es Tetenyi
ut egy szakaszan a felszinen halad, mivel itt lesz a kocsiszin (lsd. Ors
vezer
tere). De mire eler a Tetenyi uti megallohoz, mar a fold alatt megy, mivel a
nyomvonala nagyon sok esetben epuletek alatt halad. Budapest fejlesztesi
terveiben gyorsvasut halozat fejlesztese is szerepel, es ez alatt elovarosi
vasutat (pl. HEV) es hagyomanyos (V43-akat) is kell erteni. A tervekben
szerepel meg tovabba az Agglomeriacios Kozlekedesi Szovetseg (nem
biztos, hogy ez lesz neve) kialakitasa, melyben Budapest es a kornyezo
telepulesek kozlekedesi tarsasagai szovetkeznek, es egy darab jeggyel vagy
berlettel eljuthatsz barhova a Szovetseg teruleten. Vagyis mondjuk
Torokbalinton a helyi jarat utan atszallsz egy Bp-re halado vonatra, ami
mondjuk az egyik pu-ra visz el, es ott atszallhatsz metrora, villamosra,
buszra, stb. Es mindezt egyetlen berlettel megvalosithatod majd. Nyugaton
ez mar mukodik, de nalunk lassan fog kialakulni. Amig ez a Szovetseg
nem alakul ki, addig nem nagyon varhato fejlesztes a peremvidekeken :( Ha
megvan a Szovetseg, utana mar az aktualis helyzet fuggvenye, hogy
megvalosithato modozatot talaljanak ki a P+R parkolotol a munkahelyre
eljutasra! 10 even belul nem sokat josolok ennek, mivel az utak allapota,
hidak hianya, korgyuru befejezetlensege prioritast elvez a elovasuttal
szemben. :( De ha netalantan az EU-tol annyira "omlik" majd a penz, akkor
mar elobb is megindulhat az elovarosi vasutfejlesztes megvalositasa.


 OFF:

KI irta:
>...Szerintem arra ne alapozzatok, hogy mi lesz 2006 utan (lasd Nemzeti
>Szinhaz) :))))

 Mire eljonnek a valasztasok 2006-ban, addigra a metroalagut 2/3-a mar
elkeszul, igy nagy botorsag lenne nem folytatni. Arrol nem is beszelve,
hogy addig mennyi penz ment bele, es jopar aluljaro mar most kesz van,
ill. addigra meg fog epulni. Ha EU penz is lesz benne (jo sok), es nem
valosul meg hataridora a beruhazas, azonnal vissza kell fizetni a penzt
az EU-nak!!! Ott nincs lacifaca, ha nincs kesz a project, vagy maskent
epult meg, mint amire meg lett igenyelve a tamogatas, az
EU-tamogatast azonnal vissza kell fizetni!!!!!! Ez nekunk magyaroknak
igencsak kellemetlen es szokatlan lesz a kezdeti idokben, nem art erre
odafigyelni! Raadasul a jobboldal most mar odafigyel Pestre is, es a
bizonytalanokat, semlegeseket probalja maga melle allitani. Ilyen
korulmenyek kozepette nem tartom valoszinunek, hogy megfurnak a
metro projektet. Plane, azert nem, mert a kesobbi Olimpia
lebonyolitasahoz (amit ok szeretnenek nagyon) mar az 5-os metrora is
szukseg lesz majd. Az sem tud megepulni 1-2 ev alatt, es a remelt
(optimistak szerint eselyes 2012 v. 2016) nagyon kozeleg! Tehat nagyon
sok erv van, miert nem erdemes lefujni, vagy halasztani. ;)

ON!

Na ennyit mara, kellemes hetveget es jo szavazast mindenkinek! :)

udv: Aleox
+ - Re: Jobb kormany (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Sziasztok,

  Ez magas labda:

> Hervaszto lehet a tudat, hogy a Lancia a mai napig is gyart
> jobbkormanyos autok at, mint ahogy az amcsikat leszamitva szinte
> mindenki mas is...

  Csak ugy csipobol: Jaguar, Mazda, stb. Ezek hirtelen
tonkrementek vagy tobbe nem termelnek belso piacra?

Gyula
+ - Re: *** HIX AUTO *** #2210 (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Hello Sandor!

> mikor a klima teljes erejebol fujta - az meg tenyleg hangos:( -, akkor
> nem.

Bocsi, en magara a klimakompresszor hangjara gondoltam. A
levegobefuvas ha nagy fokozaton megy, tenyleg hangosabb.
Varosban, rovid tavoknal neha zavar. 10-15 perc alatt lehul annyira,
hogy legkisebb fokozatra veszi vissza magat, akkor mar tenyleg nem
hallom.

eMTybor
+ - re: Re: jobbkez (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Idezet------
En ugy tudom, hogy evszazadok ota ha ferfi es no setalnak az utcan,
a ferfi megy a bal oldalon, a no pedig a jobb oldalon.
Idezet-------

Ennek nagyon egyszeru a magyarazata. Ha a no a baloldalon megy, beleakad
a ferfiember kardjaba. Nem beszelve arrol, hogy ha esetleg segitsegre
szorul, akkor a ferfiember eros jobbjara tamaszkodhat.
A lora se nagyon tudott volna felszallni az ember jobboldalrol, mert
megintcsak ott a kard. Leszallni is ugy volt konnyebb. Es akkor mar a
jardara szallt le.
No, ezert alakult ki a balodali kozlekedes.
Egyszeruen a balkezeseket kirekeszto, diszkriminativ felfogasbol ;)

Szeretettel: Péter

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS