1. |
Clio kapcsolási rajz (mind) |
20 sor |
(cikkei) |
2. |
re: homoru hatso ablak (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
3. |
re: Opel aksi (mind) |
12 sor |
(cikkei) |
4. |
re: kihangosito (mind) |
16 sor |
(cikkei) |
5. |
re: hatso bizt. ov (mind) |
9 sor |
(cikkei) |
6. |
re: re: C6, vita, renault kerek (mind) |
13 sor |
(cikkei) |
7. |
hatso bizt ov (mind) |
39 sor |
(cikkei) |
8. |
tapasztalatok (mind) |
22 sor |
(cikkei) |
9. |
Nyari gumik (mind) |
22 sor |
(cikkei) |
10. |
Re: hatso bizt. ov (mind) |
19 sor |
(cikkei) |
|
+ - | Clio kapcsolási rajz (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Szevasztok!
Kezdem az elején...Egy hónapja vagyok én is boldog Clio-s.Régóta egy 1.4es kisa
utót szerettem volna és a tipus is közel állt a szívemhez.Szerintem jó áron vet
tem, de cserébe egy nagyon fapados változat.Nincs benne semmi extra és a legócs
kább volt a műszerfala is.Kezdődött a gond egy kis hátsó futómű
kopogással aztán hátsó híd csere lett belőle.A fék hatásfokával sem vagyok
kibékülve pedig jó a betétek és a tárcsák, dobok is.A szervóval lehet vmi, de
nem tudom hogy és hova nyúljak.A másik a műszerfal cseréje.Beszereztem egy
fordszám mérős, olaj szintjelzős, vízhőfok jelzős egyedet,
de a tapasztalatok azt mutatják hogy nem teljesen kompatibilis a régi és az új
.Most KAPCSOLÁSI RAJZot keresek.Nagyon fontos lenne mert teljesen meg vagyok l
őve.3 napja szét van robbantva az autó és nem jutok 1ről a 2re.Ha van
vki akinek van vagy esetleg tudja honnan lehetne nekem is egy az kérem szépen
írjon egy levelet az !
címre.
Előre is köszönök minden segítséget vagy infot ami közelebb hozhat az én k
is autómhoz...
(webes bekuldes, a bekuldo gepe: line-71-123.dial.freestart.hu)
|
+ - | re: homoru hatso ablak (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
>Nem egy nagy szam. Az en automon is homoru. Meg szinte az
>osszesen....belulrol.
>Nezopont kerdese :-)))))
Hehe, de egyhavi fizetesem egy torott sliccgomb elleneben, hogy nem
_annyira_ homoru :)))
Udv joe
XM 2.1TD
|
+ - | re: Opel aksi (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Sajat tapasztalat: a '98 majusi Astramban a gyari akksi (szamomra meglepoen
"csak" 36 Ah-s) a nagybetus felirat szerint GM volt, a kisebb felirat
elarulta, hogy Made by Perion. 2004 tele elott inkabb csak a biztonsag
kedveert csereltem le, nem azert, mert konkretan meghalt volna. Az auto
utcan all, minden nap megyek vele, tobbnyire varosi forgalomban (rovid
utak, rovid ido a toltesre), kulon toltesre sosem kerult sor. Ilyen
korulmenyek kozott erzesem szerint korrekten teljesitett.
Udv,
Viktor
|
+ - | re: kihangosito (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Ahoj!
> A kerdesem az lenne, hogy mit jelentenek az alabbi rovoditesek az
> elektromos csatlakoztatasnal: -IGNS -AMC -CRM
A piros vezetek: allando +12V (30 )
A kek vezetek: gyujtas +12V ( 15 ) - IGNS
A fekete vezetek: test ( 31 )
A zold vezetek: hivaskor +12V ( max. 200mA terhelhetoseg) - CRM
A sarga vezetek: radio nemito, hivaskor test - XRCM
A piros es a kek egyutt, akar 30-ra, akar 15-re is kotheto.
A zold gyakorlatilag nem kell semmihez.
Udv, Triznyak
|
+ - | re: hatso bizt. ov (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Ahoj!
> Erdeklodnek, tudja-e valaki, hogy mi a helyzet manapsag azokkal az
> autokkal, amikben gyarilag nem volt hatso biztonsagi ov.
Tudtommal, akkor nem kotelezo, ha _gyarilag_ a karosszeria nincs
rogzitesi pontokkal ellatva. A 2101-es rendelkezik gyari rogzitesi
pontokkal.
Udv, Triznyak
|
+ - | re: re: C6, vita, renault kerek (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Ahoj!
> gondoltam erdekel valakit az elso nehany szaz kilometer benyomasai.
> Am mivel _egyetlen_ reakcio sem volt, igy a velemenyem megtartottam
> magamnak,
Mivel az auto az asszonye, ki gondolta volna, hogy Te is vezetheted! :-P
O:-)
Mindenesetre szerintem senki sem vette volna zokon, ha megirod, de ha
biztatas kell hozza, akkor legyszives ird meg! :-)
Vitaugyben: :-X :-X :-X :-X :-X
Udv, Triznyak
|
+ - | hatso bizt ov (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali!
>Erdeklodnek, tudja-e valaki, hogy mi a helyzet manapsag azokkal az
autokkal,
>amikben gyarilag nem volt hatso biztonsagi ov. Par eve olvastam, hogy ebben
>az esetben nem kotelezo utolag beszerelni, de nem tudom, hogy ez meg mindig
>igy van-e.
>Tud valaki biztosat?
En ugy tudom, hogy nem kell beszerelni hatra, ha gyarilag nem volt.
Mintha nemreg ugyanezt irtak volna ezen a listan is a sracok...
Ha a [BA3 2101 '77;]-be kell, szerintem bontoban olcson be tudod szerezni a
hozza kello cuccokat es be tudod szerelni, de sokan ugy csinaljak, hogy
ilyen
kocsikba pl. a gyerekulest (ahol ugye kene a hatso ov hogy rogzitsek)
pl. redonygurtnival vagy egyeb eros kotellel rogzitik a hatso ules
tamlajahoz....
Oszinten szolva, apam kocsijaban ('87-es 1200S LADA) vannak hatso ovek,
de nem automatak, es ha a gyerkocot szallitjuk az ulesmagasitoval, akkor
nagyon
rovidre kell allitani, utana meg ha apam ul ugyanott, akkor morog, hogy nem
er be
az ove. Bar egy nyugdijasnak akinek 24 eve csak ilyen kocsijai voltak nem
tudom
miert okoz gondot beallitani egy ovet :-) Hja, mondjuk a ruszki technika a
bizt.
ovnel eleg korulmenyes. Egy ismerosom egyszer (szinten 1200 LADA) megele-
gelte, hogy mindig kilazul a bizt.ov a vezetoulesnel, es a sajat meretere
levarrta.
Csak akkor volt gond, amikor neha nekem kellett vezetni a kocsit, mert en
nagyobb terfogatu vagyok, es nekem nem ert be sehogy sem :-)
Ugyhogy ha valahogyan megis szerelsz be ovet, szerintem probalj meg
automatat...
Udv!
GERI
|
+ - | tapasztalatok (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Hali!
>En elujsagoltam, hogy uj auto erkezett a csaladba (meg februar 19 vagy
>20-an jelent meg, New car cimmel), gondoltam erdekel valakit az elso nehany
>szaz kilometer benyomasai. Am mivel _egyetlen_ reakcio sem volt, igy a
>velemenyem megtartottam magamnak,
Azer' mer' nem reagalt senki, nem jelenti, hogy senkit sem erdekel :-)
Szerintem sok "passziv" olvasoja van a HIX AUTO-nak, akik erdeklodve
olvasnak ilyenekrol, de amugy meg direkt csak ezt a tenyt nem irjak meg...
Az, hogy nem erkezett negativ visszajelzes se ("Nem erdekel a kocsid", stb)
szerintem azt is jelentheti, hogy nem okoztal senkinek vertolulast az
agyaba'
a cikkeddel :-)
Ugyhogy szerintem nyugodtan folytasd csak a tapasztalataid megosztasat,
ha eddig ez hianyzott, akkor most ime: engem erdekel, lecci ird meg a HIX
AUTOBA!!!!!! Lecci lecci lecci!!!!
Udv!
GERI
|
+ - | Nyari gumik (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok!
Irni csak ritkán szoktam, de most volna egy kerdesem: az ablakban látott ho ell
enere lassacskan itt az ideje a nyari gumik felszerelesenek. Az elozo keszlet e
lkopott, igy ujat kell venni. A következo listat kaptam, s azt szeretnem tudni,
szerintetek melyik a legjobb 1-2 választás (nem a legolcsobbat kereesem, de az
sem baj, ha nem a legdragabb, bar talan meg az is belefer):
Pirelli P3000 24750- helyett 17350-
Michelin E3A 27100- helyett 21700-
Kleber Dynaxer HP2 18500- helyett 15700-
Yokohama S306 17990- helyett 15300-
Good Year GT3 27680- helyett 19300-
Dunlop SP-30 24460- helyett 17100-
BF Goodrich Profiler2 18600- helyett 15800-
Fulda Dirigo Linero 19960- helyett 15950-
Bridgestone B330 EVO 23300- helyett 18600-
Ezek 185/65 R15T méretek, egy Renault Scenic-re lesznek. Ha esetleg a forrás ér
dekel valakit, szivesen megadom...
Üdv: Apaf3j
|
+ - | Re: hatso bizt. ov (mind) |
VÁLASZ |
Feladó: (cikkei)
|
Sziasztok,
Hunter,
> Erdeklodnek, tudja-e valaki, hogy mi a helyzet manapsag azokkal az autokkal,
> amikben gyarilag nem volt hatso biztonsagi ov. Par eve olvastam, hogy ebben
> az esetben nem kotelezo utolag beszerelni, de nem tudom, hogy ez meg mindig
> igy van-e.
En ugy tudom (99%-os biztonsaggal), hogy ha gyarilag megvannak a
felfogatasi pontok, akkor be _kell_ szerelni. Ha nincs meg a _gyari_
helye, akkor _tilos_ (bar mondjuk ez nemtom, miert van igy; megha nem
is a gyari helyre csavarozom es megha mondjuk ki is szakitja a lemezt,
talan egy hangyanyival megiscsak jobban jarok, mintha be sem kotnem
magam hatul... nem?)
--
udv,
IVICZ Laszlo
az igazi cimem: LLAT .kukac. AUDIKLUB .pont. HU
|
|