Hollosi Information eXchange /HIX/
HIX AUTO 2157
Copyright (C) HIX
2004-04-19
Új cikk beküldése (a cikk tartalma az író felelőssége)
Megrendelés Lemondás
1 re: re: Suzuki (mind)  14 sor     (cikkei)
2 suzuki swift kerdes (mind)  10 sor     (cikkei)
3 re: re: Suzuki (mind)  16 sor     (cikkei)
4 Re: Suzuki (mind)  33 sor     (cikkei)
5 Miert nem jo a Suzuki (mind)  99 sor     (cikkei)
6 Suzuki tema (mind)  34 sor     (cikkei)
7 re: Koszonet ALFA-ra (mind)  10 sor     (cikkei)
8 re: Klimas? (mind)  9 sor     (cikkei)
9 re: feltores (mind)  13 sor     (cikkei)
10 uj cim (mind)  4 sor     (cikkei)
11 Matrica (mind)  14 sor     (cikkei)
12 Re: (mind)  15 sor     (cikkei)

+ - re: re: Suzuki (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Itt tortent Veszprem elott par hete meg a csuszos idokben:
Egy kocsi kormanyozhatatlanna valt a hajmaskeri lejton, atporgott a
szembejovo savba ahol utkozott egy masik kocsival. A megcsuszo kocsiban ulo
ember a helyszinen meghalt, a masikban ulok mindenfele karcolas nelkul
szalltak ki. Az egyik egy Ford Mondeo volt, a masik egy Suzuki. Lehet
talalgatni ki elte tul...
Szerintem aki ilyesfajta tortenesek valoszinusitheto kimenetelevel
tisztaban van, az azt is el tudja donteni hogy mit vegyen, nem erdemes errol
vitazni.
Az en konyvemben vannak olyan tipusok, aelyeket akkor sem vennek meg ha
fizetnenek erte.

Udv joe
XM 2.1TD
+ - suzuki swift kerdes (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Suzuki Swiftemben most lesz 45 ezer km. Eddig mindig szervizbe vittem, ott
csinaltak az olajcseret, meg minden egyebet. Mostantol azonban inkabb
kihagynam a szervizeket, mert tul draganak talalom.
Kerdesem:
milyen olajat kell (erdemes) venni hozza?

Minden egyeb otletnek is orulok, a valaszokat lehetoleg maganba is kerem.

Koszonom
Gloner Csaba
+ - re: re: Suzuki (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia!

"Szoval nizonyitsam be, hogy az en autom jobb, mit a
Suzuki? Nagyon egyszeru: frontalis karambollal
egymasnak megyunk mondjuk 60-70 km/h-val (120-140 km/h
kulonbseggel), Te valszleg meghalsz a Suziban, en meg
meguszom a nagy vassal. Labam elott ket meter fem, es
1600 kg. az auto. A Suzuki le fog pattanni. Ennyi."

Ez azert onmagaban eleg gyenge erv.
Nem allitom, hogy a Suzuki jobb auto a Tiednel es az ellenkezojet sem, de a
fenti erv alapjan egy 30 eves Volga jobb auto, mint a Tied...
S azt is kerdezhetnem, miert nem jarsz IFA-val?

Udv,
Gabor
+ - Re: Suzuki (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

>Szoval nizonyitsam be, hogy az en autom jobb, mit a
>Suzuki? Nagyon egyszeru: frontalis karambollal
>egymasnak megyunk mondjuk 60-70 km/h-val (120-140 km/h
>kulonbseggel), Te valszleg meghalsz a Suziban, en meg
>meguszom a nagy vassal. Labam elott ket meter fem, es
>1600 kg. az auto. A Suzuki le fog pattanni. Ennyi.

Ezekszerint a Pista bacsi IFA-ja jobb auto a tiednel :-)
manjetek egymasnak szembol hatvannal, a ket meter fem
a labad elott szepen bemegy az IFA motorja ala, ami 
aztan teged ugy mellmagassagban kettenyir,,, Pista
bacsinak meg semmi baja.

Az autok osszehasonlitgatasarol nekem is csak az 
velemenyem, mint nemreg valakinek: en is vezettem mar
sokfelet, Trabanttol Skodan, Zsigulin, Toyotan,
Volkswagenen, Audin, Volvon at Mercedesig,
most eppen Suzukit, de egyik sem volt jobb a szexnel.
Nem mondom, a Mercedest (1980 240D) szerettem a 
legjobban, a kilometerre vetitett osszkoltsege is
annak volt a legkisebb (ebben azert van egy kis
csalas mert a hasznalt auto es a gazolaj is sokkal 
olcsobb Amerikaban mint itt), de nekem a Suzukival 
sincs semmi bajom.


A biztonsagrol pedig: az autoban a biztonsag 
szempontjabol legfontosabb tenyezo valahol a duda
gombja es a vezetoules fejtamlaja kozott van.

RF

(webes bekuldes, a bekuldo gepe: beryllium.eu.sun.com)
+ - Miert nem jo a Suzuki (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia GMA, Hunter, Tobbiek!

>Szoval nizonyitsam be, hogy az en autom jobb, mit a
>Suzuki? Nagyon egyszeru: frontalis karambollal
>egymasnak megyunk mondjuk 60-70 km/h-val (120-140 km/h

Nos ebben a bizonyitasban nem szeretnek reszt venni, de gondolom Te
sem.

Ez a kulonbseg a ket auto kozott szamodra is csak felteteles:

>kulonbseggel), Te valszleg meghalsz a Suziban, en meg

Az altalad sem ismert kimentelt szamodra pedig biztosra veszed:

>meguszom a nagy vassal. Labam elott ket meter fem, es
>1600 kg. az auto. A Suzuki le fog pattanni. Ennyi.

Ez feltetelezes, semmit sem bizonyit.
Vannak ilyen jellegu statisztikak is. Gondolatformalo, kozelebb jar az
igazsaghoz.

De ami nagyon fontos:
Az autozas nem kozepes sebessegu frontalis utkozesekbol all!
(szerencsere)

Mint korabban irtam, mindezt hajlando vagyok elhinni. Akar el is
fogadnam tenykent, ha akkent lehetne kezelni.
Ettol viszont a te autod meg mindig nem jobb. Csupan neked ez egy
lenyegi kerdes.

>Ebben nem ertek egyet, mert en meg mindig biztonsagosabbnak erzek pl
egy
>hasznalt 2001-es dizel Mondeot 3 millioert, mint egy vadiuj Ignist
>ugyanennyiert. Persze ez most nem jo pelda, mert kulonbozo
kategoriakrol
>van szo, de ha az osszeg az, ami fix, akkor miert ne lehetne
alternativa?
>Horgaszni menni a Mondeoval is lehet, fogyasztas ugyanannyi, ado
kicsit 
>tobb, a nagyobb szervizkoltsegeket meg szivesen kifizetnem az "eg es
fold" 
>biztonsagbeli kulonbsegert.

Ez szvsz mar egyeni elbiralas es igeny kerdese. Masok is vannak, akik
szivesen kifizetnek, ha megtehetnek. Nos szemely szerint en sem
tehetem meg. Ez amugy szerintem nem is vita targya.

>A baj csak az, hogy szinte mindenki tobbet var, ennyiert is.

Es adnak? Mert akkor nyilvan oda kell menni es azt kell megvenni. De
altalaban kiderul, hogy az a tobb mennyivel tobb es mennyibe kerul.
(nem kimondottan a "mennyiert adjak" a kerdes)

Nekem egy hasznalati targy azert sorolhato a jo kategoriaba, mert:

- minosegileg megfelel
	- funkcionalisan megfelelo
	  (alkalmassaga az adott feladat ellatasara megfelelo)
	- technikailag megfelelo
	  (uzembiztos, megfelo a futasteljesitmenye)

- koltseghatekony
	- a raforditott koltseg tekinteteben az elvarasok teljesitese
megfeleloen ara'nyos
	- az anyagi lehetosegeim kompromisszumok nelkul lehetove
teszik
	- a maga nemeben es a jelen piaci korulmenyek kozt aranylag
ertekallo

Most pedig rohogni fogtok. :-)
Nekem meg egy pareves hasznalt Suzukira sem futja jelen helyzetemben.
:-)))

Valamint meg azt is fontosnak tartom, persze ez talan csak az en
velemenyem, hogy egy hasznalt auto vasarlasanal leginkabb a kor
szamit. Kiveteles eset, hogy megkimelt idosebb autot kifogjon az
ember. Mert nem mindenki tud uj autot venni.

OFF
Folytatva az elozo gondolatot:
Annak ellenere, hogy heti szinten atlag 100db Astra H megy ki a magyar
kereskedokhoz, minimum haromszor ennyi Astra G, korulbelul ennyi Corsa
C, es ezen kivul Zafira, Vectra, Meriva, Signum es Agila. Ez heti
1.000-1.200db uj(!) auto. Csak ebbol a markabol.
Nezzetek meg hol all az eves eladasa ennek a markanak. Hol all a
tobbie. Hany marka van. Saccolhato ebbol az eves ujauto eladasok
szama.
Jelzem februar kornyeken lefutottak a cegauto vasarlasok (sok feher
Corsa :-)).
Aztan ki lehet szamolni, hogy mennyire rosszul elunk.
Mert azert ez jellemzi az eletszonvonalunkat. Nem az auto minoseget es
markajat kell figyelembe venni, hanem azt, hogy ez mind uj, tehat
ebben a markaban-tipusban-szereltsegben ez a plafon. Mert uj. Es
figyelemre melto, hogy mindez hogyan viszonyul az orszagos
atlagkeresethez es a bereink vasarloertekehez.
OFF

teeby
+ - Suzuki tema (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Szia Tamas!

A szemelyes okokbol akartam neked kulon levelet irni.
Ne ertsd felre.
Folytatolagsom olvasom a listat, szimultan ezzel irom es hat a
sorlimit...

>Peldanak emlitem a renault 19-est (nekem ez van ezt tudom felhozni), 
>egy '95-os darab max. 900ezer, egy '95-os suzuki 800ezer-1,2 millio 
>korul kaphato. Ugy gondolom az R19 kicsit sokkal nagyobb,
kenyelmesebb 
>es biztonsagosabb mint a suzuki. Fenntartasa sem sokkal koltsegesebb,

>alkatreszek arai alacsonyak, motorja gazdasagos (ertsd. alacsony 
>fogyasztas).

Volt a csaladban R19, es volt-van suzuki is.
A hasznalt arait a Renault-nak nem tudom. Egy biztos, a 95'-os
Suzukiert az 1,2M mar rengeteg. Ennyiert lehet kapni 2000-2001-est is.
Elektromos csomaggal, Sedan kivitelben.
Ismerem tapasztalatbol az R19 futasa soran elofordulo
szervizalkalmakat. Szerintem egy Suzuki uzemeltetese joval olcsobb.
Persze a kenyelem es a biztonsag a masik oldalra pontoz.
R19-et hasznaltan nagy futasteljesitmennyel lehet altalaban kapni. Mig
egy Suzukit legtobbszor kis futasteljesitmennyel. Cafoljatok meg ha
nem igy van. Ennek oka a sok, Suzukit hasznalo, atlagos maganszemely.
Es a futasteljesitmeny fuggvenyeben nohet a szervizigeny es a szerviz
koltsege is (120.000-es dragabb, mint a 40.000-es).

Ebben mindezekert nem ertek egyet.
Viszont el kell mondjam sajnaltam az R19-et mikor eladtuk. Nagyon
szerettem.

teeby
+ - re: Koszonet ALFA-ra (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ahoj!

>  Viszont, van a fotengely vegén jel, a lendkerek-ben! Meghozza egy
>  furat--->elogyujtas, es egy vonal ami a felso holtpont helyzetet
>  mutatja! Kis idomba telt mikorra meglett a jel, de ott van.
-------
En meg meregetem indikatororaval, mivel elhittem a leirast. Lehet, hogy 
a szijjas motornak is van? Trefas nepek vannak az Alfanal!

Udv,  Triznyak
+ - re: Klimas? (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ahoj!

>  Ha tudtok, kerlek ajanljatok klimast Del-Buda-Torokbalint-Budaors-Erd
>  vonalon.
------
70-es ( vagy most eppen 7-es?) föut Diosdon, Hiunday service + klimas ( 
a cukraszdatol kb. 200meter.)

Udv,  Triznyak
+ - re: feltores (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

Ahoj!

>  Opel Astra 1.4 es 92es, de kivallo allapotban levo automat egy
>  sportcsarnok udvaraban fel akartak torni. A jobb elso ajto zarjat
>  eltortek, de az beesett es nem birta kivenni, majd a jobb hatso ablak
>  elulso szelen a gumicsikot feszitette ki, de az ablak nem tort be.
--------
Valoszinuleg a "szakmat" most tanulo kezdovel akadtal ossze, nem szoktak 
ilyen kicsi karokozassal megelegedni az "urak". Raadasul ennel sokkal 
egyszerubben is kinyithato az Astra. (serules nelkul)
Szerintem, szerencsesen megusztad! :-(    

Udv,   Triznyak
+ - uj cim (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

 cimemmel mar csak rovid ideig leszek elerheto. Uj cimem
, a listat is erre a cimemre kapom

Szeretettel: Péter
+ - Matrica (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

T. Lista es Major Frigyes Ur!

Gondolkodott-e a lista azon, vagy csak az en 
hobortos otletem, hogy aktualizalni, otvozni 
kellene a HIX matricat az EU szimbolummal?

Ha lesz ilyen egy belso matrica erdekelne.


Legutobb pl. a HIX-bol a H-t elfogadtak magyar 
felsegjelnek is.
-- 
  Üdv
  Dunai Zsolt
+ - Re: (mind) VÁLASZ  Feladó: (cikkei)

> Felado : 
> 
> >Gyilkoljatok csak egymast szemelyesen is, bar attol
>  ...
> >Gondolom, a ti szinteteken a baseball uto meg a bokszer
> >az autozas kellektaraba tartozik.
> 
> egy okori kinai mondas szerint (pont most olvastam):
> "amit gyulolsz, az a reszedde valik es atveszi feletted a
hatalmat"

A legfontosabbat nem veszed eszre: bennem nincs
irantatok gyulolet. Legfeljebb szanakozas.

Kis Otto

AGYKONTROLL ALLAT AUTO AZSIA BUDAPEST CODER DOSZ FELVIDEK FILM FILOZOFIA FORUM GURU HANG HIPHOP HIRDETES HIRMONDO HIXDVD HUDOM HUNGARY JATEK KEP KONYHA KONYV KORNYESZ KUKKER KULTURA LINUX MAGELLAN MAHAL MOBIL MOKA MOZAIK NARANCS NARANCS1 NY NYELV OTTHON OTTHONKA PARA RANDI REJTVENY SCM SPORT SZABAD SZALON TANC TIPP TUDOMANY UK UTAZAS UTLEVEL VITA WEBMESTER WINDOWS